Ja! Gelukkig wel! Ik snap helemaal dat die naam afvalt als de hond van je tante zo heet. Lijkt me toch een beetje gek
@Winnie85 en @Zuul super fijn dat alles goed was!! Gefeliciteerd. Weer een belangrijke mijlpaal. @Lieke2022 hele leuke naam en zeker doen! Ik vond t toen ik voor mn dochter aan het zoeken was naar een naam ook echt een hele leuke Maeve. Toen laten gaan omdat ik dacht dat je iedereen zou moeten uitleggen hoe je het schreef. Maar nu is de naam zo bekend geworden, dat dat nadeel eigenlijk niet meer telt. Hier nog steeds migraines maar na een week thuis met griep lijkt t wat minder. Net toch het hartje gevonden met mijn eigen apparaatje, super leuk Ik merk dat ik het nog steeds erg onwerkelijk vind, dat er een babytje komt. Misschien ook omdat ik het nog niet helemaal durf te geloven ofzo.
Hoe spreek je Maeve eigenlijk uit? Ik ben m zelf nog niet tegengekomen in het echt maar lees m vaak online dat het nu ook wel soort trend is die namen met ae vind het er in ieder geval al leuk uitzien zo geschreven! Onze jongen wordt Loïc. En mijn man heeft dus een Franse achternaam. Zo dat is er ook uit. Best spannend nu het zo zwart op wit op een forum geschreven staat. Maar er is echt niets dat ons nog van mening gaat doen veranderen.
Mannen en wnr die testosteron ineens heel hoog komt, dan vergeten ze nog wel eens wat ze moesten doen haha. En idd die buik en ook mijn spieren/lenigheid zit toch al aardig anders
Het was elke keer ik liet het op een gegeven moment maar voor wat het was en beperkte het zo veel mogelijk omdat ik dus ook bang was ik had er ook krampen bij namelijk
Hier vandaag de 20 weken echo gehad helemaal goedgekeurd bloeddruk was ook wat gezakt hopelijk blijft dit zo die was 135/85 nog steeds hoger als ik bij de andere had me ijzer was nog iets te laag moest 2x per week een pil blijven slikken Al met al nog genoeg medicatie te nemen Wat fijn al die goede 20 weken echo’s het komt nu wel echt heel dicht bij
Oh heb ik weer voor! Ik denk dat ik een achterwand verzakking heb of iets dergelijk. Sinds de buikgriep en dus het vele ‘persen’ heb ik een soort ‘bal gevoel’ achter mijn vagina. Het is echt wel een enorme verdikking. Zou zo kut zijn, want volgens mij is mijn bekkenbodem wel best oké en gespierd en toch een verzakking. Donderdag kan ik pas naar de gynaecoloog. Nog iemand hier last van?
♡♡ Uitgerekend September 2025 ♡♡ 27 augustus Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje 30 augustus Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje 31 augustus Bodien - 37 jaar - 3e kindje 1 september Mammavan1 - 37 jaar - 4de kindje 3 september Oummy2023 - 38 jaar - 6de kindje 5 september Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje Zuul - 32 jaar - 2de kindje 6 september Nicetomeetyou - 29 jaar - 2e kindje 7 september Ziggi - 37 jaar - 3e kindje 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje 9 september Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 10 september Anoniem2580 - 32 jaar - 2e kindje 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991-37 jaar- 2e kindje HuisjeTuintje - 36 jaar - 1e kindje 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje 23 september Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje 26 september Stike- 35 - 2e kindje 27 september xRMC -27 jaar - 2e kindje 5 oktober (termijnecho 1 oktober) Milena92 - 32 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Sterretjes ☆ We denken met liefde aan: ☆Demi88 ☆Freynar ☆Roanna ☆Wishfull123 ☆Luitbelgie ---------------------------------------- Komende afspraken 17-4 20w echo - Bodien 18-4 20w echo - Cloudspotter 18-4 20w echo - Winnie85 22-4 20w echo - Lieke2022 23-4 20w echo - HuisjeTuintje 24-4 20w echo - Isis27 24-4 20w echo - Newbie123 25-4 20w echo - Lieke2022 29-4 20w echo - leandrotje 30-4 20w echo - Panda95 2-5 controle - Isis27 8-5 20w echo - xRMC 13-5 20 weken echo - Milena92 27-6 30 weken echo - Leonora8 ----------------------------------------- jongen (12) | meisje (6) | verrassing (1) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Vandaag de 20 weken echo gehad: gelukkig alles goed met de kleine. We krijgen een zoon! Ik moet wel met 30 weken nog een keer terugkomen voor een echo, omdat de placenta wat dicht bij de baarmoedermond ligt. Voor nu geen reden tot zorgen daarover gelukkig.
Ik heb toch even contact opgenomen met de gynaecoloog met de vraag of het kon wachten tot volgende week. Ze wou me meteen zien, want ze vond een verzakking toch echt heel eigenaardig voor mijn situatie en had toch bang dat er wat anders aan de hand was. Eind goed al goed. Blijkbaar ‘gewoon’ spataders onderaan waardoor ik de druk ervaar en dat dus opzwelt als ik lang wandel of door de druk van de dag. Kan dus gewoon een typische zwangerschapskwaal zijn dat nog voor de rest van mijn weken zal blijven, maar na de bevalling verdwijnt het. Helaas valt er wel niets te doen aan de druk dat het geeft, maar het is gewoon wat irritant niet erg.
♡♡ Uitgerekend September 2025 ♡♡ 27 augustus Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje 30 augustus Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje 31 augustus Bodien - 37 jaar - 3e kindje 1 september Mammavan1 - 37 jaar - 4de kindje 3 september Oummy2023 - 38 jaar - 6de kindje 5 september Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje Zuul - 32 jaar - 2de kindje 6 september Nicetomeetyou - 29 jaar - 2e kindje 7 september Ziggi - 37 jaar - 3e kindje 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje 9 september Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 10 september Anoniem2580 - 32 jaar - 2e kindje 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991-37 jaar- 2e kindje HuisjeTuintje - 36 jaar - 1e kindje 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje 23 september Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje 26 september Stike- 35 - 2e kindje 27 september xRMC -27 jaar - 2e kindje 5 oktober (termijnecho 1 oktober) Milena92 - 32 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Sterretjes ☆ We denken met liefde aan: ☆Demi88 ☆Freynar ☆Roanna ☆Wishfull123 ☆Luitbelgie ---------------------------------------- Komende afspraken 18-4 20w echo - Winnie85 22-4 20w echo - Lieke2022 23-4 20w echo - HuisjeTuintje 24-4 20w echo - Isis27 24-4 20w echo - Newbie123 25-4 20w echo - Lieke2022 29-4 20w echo - leandrotje 30-4 20w echo - Panda95 2-5 controle - Isis27 8-5 20w echo - xRMC 13-5 20 weken echo - Milena92 27-6 30 weken echo - Leonora8 ----------------------------------------- jongen (12) | meisje (7) | verrassing (1) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Poeh ik heb een flinke terugval naar mijn eerste trimester Ik ben al dagen mega misselijk en weer terug op wit brood of crackers met smeerkaas. Ook mijn buik is enorm zwaar, dus zal wel een hormoon piek+groeispurt zijn ofzo. ik vind het zo bijzonder dat we nu al op de helft zitten, er zijn ook echt al 3 bevalgroepjes na ons he!
Awwhh nee herken ik niet. Hopelijk iets dat terug weggaat. Ik heb blijkbaar wel bekkeninstabiliteit en moet naar de kine. Dokter duwde op m'n schaambot en dat deed pijn en hoorde blijkbaar niet te zijn en ook achteraan op m'n bil. Allemaal plekken die ik zelf nog niet getest had en niet wist dat die ook pijnlijk waten. maar heb vooral linkerkant van bekken pijnscheuten en soms "bliksemschichten" die tot onderkant bekken gaan daarom was ik gegaan Dokter zei dat dat alleen nog maar erger ging worden maar dat hopelijk met kineoefeningen ik het nu nog wat weken kon verzachten/uitstellen want ze vond het wel vroeg.
Proficiat met de goede 20 wekenecho's en geslachtsbepalingen!! Echt gek he dat we al bijna halfweg zijn! @HuisjeTuintje ik zie je ineens op roze staan, ik dacht dat jij het als verrassing wou houden? Of is het per ongeluk je verteld?