Uitgerekend oktober 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marleenvdw, 24 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youaremagic

Youaremagic Actief lid

26 jul 2022
    335
    306
    63
    Vrouw
    @Ploop gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat heftig wat je daarna mee hebt moeten maken! Wat fijn dat ze snel hebben gehandeld. Hopelijk kan het genieten nu voor je beginnen! Rustig aan en laat je lekker verwennen.

Ploop vindt dit leuk.
  2. Youaremagic

Youaremagic Actief lid

26 jul 2022
    335
    306
    63
    Vrouw
    Heb je enig idee dat het wat heeft gedaan?

3. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Had afgelopen nacht een hele slechte nacht. Veel harde buiken iets wat pijnelijk maar vielen stil pf

4. Eevie82

Eevie82 Bekend lid

2 jun 2018
    892
    1.186
    93
    Vrouw
    Uitgerekend oktober 2023♡

27 september
    Daan3 - 32 jaar - 3e kindje

1 oktober
    Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje
    JVE - 31 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen)

4 oktober
    Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje
    AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje
    krisje123 - 24 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Ploop - 29 jaar - 2e kindje

6 oktober
    Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje

8 oktober
    Bloezem - 38 jaar - 4e kindje

9 oktober
    Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje

10 oktober
    Maximex95 - 27 jaar - 1e kindje
    SLP - 30 jaar - 1e kindje

14 oktober
    BWR - 27 jaar - 1e kindje

18 oktober
    Moises - 33 jaar - 2e kindje

20 oktober
    Roki88 - 34 jaar - 3e kindje (1e kindje samen)

24 oktober
    Thephantom - 29 jaar - 3e kindje
    Oliviastress - 27 jaar - 1e kindje

25 oktober
    Kimm24 - 35 jaar - 3e kindje
    Dominique87- 35 jaar- 1ste kindje

26 oktober
    Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje

29 oktober
    Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje

31 oktober
    Eevie82 - 41 jaar - 2e kindje

Verdeling jongens & meisjes
    Jongen!
    (5) | Meisje! (8) | Onbekend (8) | Verrassing tot na bevalling (2)

Geboren:

Oktober
    5 - Moises - (38+1)
    7 - Ploop - (40+2)

9 - Sappie91 - (41+1)

Ploop, Sappie91, Moises en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Eevie82

Eevie82 Bekend lid

2 jun 2018
    892
    1.186
    93
    Vrouw
    Wow @Ploop wat een heftig staartje heeft je bevalling gekregen! Maar vooraleerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! En wat fijn dat de vbac gelukt is! Wat goed dat je de gebeurtenissen daarna los kunt zien van de bevalling. Heel bizar wel dat ze niets hebben kunnen vinden én dat je zo slecht uit de narcose kwam. Vandaag lekker naar huis, doe rustig aan en geniet van elkaar!

Ploop vindt dit leuk.
  6. SLP

SLP Actief lid

4 mei 2021
    207
    204
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    @Ploop gefeliciteerd met jullie dochter! :DWel heftig zeg, hoop dat je snel opknapt!!

7. SLP

SLP Actief lid

4 mei 2021
    207
    204
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier heeft het strippen van gister tot nu helemaal niks gedaan. Geen krampen, geen harde buiken, niks. Helaas...

Nu toewerken naar zaterdag voor de inleiding :)

Oliviastress vindt dit leuk.
  8. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Had je al veel opening?
    Zaterdag is al heeel dichtbij
    Veel succes!

9. SLP

SLP Actief lid

4 mei 2021
    207
    204
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had 1cm, dus niet heel veel. Hoeveel had jij? Jij bent ook gestript toch? De gyn zei dat het bij 1 op 6 vrouwen iets doet.

Als ik zaterdag nog op 1cm zit, doen we een ballonkatheter. Mocht ik al rond 3 zitten dan mag ik meteen blijven voor het breken van de vliezen en oxytocine infuus volgens mij:)

10. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Lieve allemaal, ik kom ook even buurten.

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon @Sappie91! En jij met de geboorte van je dochter @Moises!

Hier inmiddels ook bevallen van onze dochter, middels een VBAC afgelopen zaterdag 7 oktober.
    Zij maakt het goed.
    We zijn die ochtend naar huis gegaan en ik ben einde van de middag weer opgenomen.
    Ik had enorme buikpijn en ik had zenuwpijn in mijn rug, kon niet lopen, niet staan, niet zitten, niet liggen niets en kreeg zoveel pijn dat ik het uitgegilt heb.
    Eenmaal in het ziekenhuis werd dezelfde reactie uitgelokt toen ze wilden onderzoeken (de zenuwpijn speelde op als ik iets achterover leunde om te gaan zitten of liggen).
    Heb toen direct morfine gekregen, controles werden gedaan en ze waren eigenlijk bang voor een zwangerschapsvergiftiging (bloeddruk steeg ineens torenhoog, terwijl die een uur ervoor thuis door vk nog als normaal was gemeten).
    Echo apparaat toen op mijn buik, want wat deed er nou toch zeer... Wow...
    Direct was er zichtbaar dat er veel vocht in m'n buikholte zat.
    Ik ben direct klaargemaakt voor een ct scan met contrastvloeistof en hierna gesprek met de arts en klaargemaakt voor de ok op verdenking dat de baarmoeder toch gescheurd was.
    De gynaecoloog heeft m'n oude wond van de keizersnede open gemaakt en vanalles onderzocht. Blijkbaar had ik geen uterus ruptuur, maar de oorzaak waarom m'n buikholte gevuld was met vocht, bloed en wat groen slijm wist hij ook niet. Dus hij heeft tijdens de operatie de chirurg uit bed gebeld en die is zich gaan haasten om samen te kijken.
    Toen was het idee dat er een darmperforatie was, alles onder gas gezet en niks gevonden.
    Heel de buikholte is schoongemaakt en een drain geplaatst. Daarna terug op recovery waar ik ook weer heel slecht uit de narcose kwam.
    Ik ben een aantal uren echt heel verward en helemaal van slag geweest waarbij ik ook mijn eigen vriend niet herkende.
    Goed uiteindelijk dus nog wat dagen in het ziekenhuis doorgebracht en gelukkig daalden de ontsteking waardes ook. Een verklaring hebben ze absoluut niet, zowel de gynaecoloog als de chirurg waren een oude rot in het vak en hadden dit beiden nog nooit gezien en meegemaakt op deze manier.
    Dus ook geen garantie dat het niet terugkomt, evenals dat het niet duidelijk is of dit samenhangt met de bevalling of dat het volkomen los staat ervan.
    Maar goed, we zijn net thuis gekomen en ik voel me weer een beetje mens. :)

11. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Ja ik had ook 1cm
    Maar ik ben 38 + 2 dus ze heeft nog niet gepraat over inleiden. Heb wel al heel de nzcht en dag extremere harde buiken maar daar blijft het duidelijk bij. :$

12. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Bij mij was de strippoging op donderdag mislukt en toch op zondag uit mezelf gestart met de bevalling. Het zou dus nog steeds iets kunnen doen. En anders fijn dat zaterdag staat!

SLP vindt dit leuk.
  13. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    ben zonet een halfuurtje gaan wandelen en heb nu een heel klein beetje bloedverlies. Zou dat toch iets willen betekenen?

Youaremagic vindt dit leuk.
  14. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Oh meiden mijn telefoon en deze website werken echt niet goed samen. Daarom heb ik deels het bericht opnieuw gepost. Dat was niet de bedoeling alleen ik kon dus ook mijn eerste geposte bericht niet zien

15. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Dacht al zoiets. Geen erg!!!

16. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Ben hier al weer met een update! Zo net mijn slijmprop verloren:rolleyes:o_O was me dat even verschieten om te zien:confused:

Youaremagic en Ploop vinden dit leuk.
  17. SLP

SLP Actief lid

4 mei 2021
    207
    204
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh wie weet dan toch! Vandaag ook de verpleegkundige telefonisch gesproken en zij gaf ook aan dat het toch zou kunnen dat het mogelijk wel zorgt voor meer ontsluiting waardoor ze mogelijk zaterdag meteen door kunnen met vliezen breken.

We zullen zien. Het feit dat we dit weekend in ieder geval papa en mama gaan worden geeft mentaal al veel rust en merk dat ik er echt zin in heb! :roflmao:

18. SLP

SLP Actief lid

4 mei 2021
    207
    204
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou lijkt of het bij jou toch goed aan het rommelen is dan hoor! Hopelijk zet het allemaal door!

19. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Ja precies. Hopelijk zet het door want die onzekerheid vind ik wel moeilijk. Maar ja is voor iedereen natuurlijk he !

20. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Spannend !
    Ik verloor hem in delen en het laatste deel ineens bloederig.
    En toen dat laatste afkwam, begonnen binnen het uur mijn weeën flink door te zetten hihi.. Spannend wel.

Deel Deze Pagina