uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hebben wij ook aan gedacht. Maat wij vinden de oudste nog te jong om naar de zolder te doen. Die komt nog zeer regelmatig zijn bed uit s nachts en dan moet hij steeds die trap af. Dan is het hele huis wakker denk ik :)

Hangwiegje klinkt leuk. Wij hadden gewoon de bak van de kinderwagen op de lamer staan op een kastje, maar ik denk niet dat dat past straks. En ik wil er eigenlijk ook niet steeds mee hoeven te zeulen... Misschien eerst de kamer eens goed opmeten.

Ik ben trouwens weer misselijk sinds zondag en heb ook veel krampen (darmen). Ik eet bijna alleen nog vezels en drink heel veel, maar heb toch veel moeite met ontlasting, vervelend :(

2. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Vanmorgen echo gehad! Alles was helemaal goed, en we hebben een fantastisch knipperlichtje gezien! Helemaal trots! Krijg de smile niet meer van mijn hoofd gepoetst! :D

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Zijn jullie veel bezig met een eventuele miskraam?

4. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evira ja en nee maar dan vooral omdat mijn echo vorige week niet super was. Hoop zo dat het er volgende week wel goed uitziet!. Maar geen bloed is goed denk ik op dit moment maar en meer dan duimen kan ik niet doen.

Saar wat super een ❤️.

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.280
    2.227
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier ook nog niks gekocht. Voel ook nog geen behoefte om iets te kopen. Ik wil eerst een goede echo en een goede uitslag van de combitest.

Heb al wel bedacht wat we toekomstige de opa's en oma's gaan geven als het moment daar is om te vertellen: ISI Mini Slabbetje Jullie Worden Opa & Oma | Babypark

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    in het begin heeeeel erg, nu minder maar het gaat toch nog door mn hoofd. wat als de12e het hartje ineens niet meer klopt etc

Saar, gefeliciteerd!

hier nog niks gekocht, durf het nog niet.
    kamertje hebben we nog van dochter
    ohja ik heb al behang haha maar dat had ik een half jaar geleden al gekocht in de uitverkoop en vind het nog steeds heel leuk en kan voor beide geslachten

7. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    @Saar82 hoe was de echo gegaan vanochtend? Hoop dat t goed nieuws is!!
    Liefs lola

8. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Lola, dank je! Het is heel goed gegaan, ze hadden het hartje in no-time gevonden! Hij/zij is nu 23,6 mm lang, pindaatje dus :D Was echt super om te zien! Ben zo vreselijk blij!

9. singa

singa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je goede echo!
    Ik ben wel heel erg bezig geweest met een miskraam. Omdat het de vorige keer gebeurd is. Maar ook omdat ik net in mijn 4e week een artikel van mijn nichtje kreeg over de relatie B12 tekort en je schildklier. Dat kreeg ik net nadat ik bloed had verloren. De eerste echo heeft het een beetje weggenomen maar ik hoop dat vrijdag me nog meer geruststelt.

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks yupgup, ik ga zo gauw kijken!

@saar gefeliciteerd! Hier nog twee weken wachten.

@ evira, ja en nee, ik veeg nog steeds heel erg goed af om te kijken of ik geen bruin of bloedverlies heb. Mijn gevoel zegt dat het heel erg goed zit, dus dat helpt om positief te blijven.

11. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Stijn komt alleen in de ochtend uit bed in het weekend als het hem echt te lang duurt. We zetten wel een traphekje neer natuurlijk. Hij is ook nog niet zindelijk (wordt in juni 3) en het was een keuze die we moesten maken. Anders zouden we onze slaapkamer ook in 2e delen maar dat is allemaal veel ingrijpender dan wat we nu doen. Stijn kan ook al wel erg goed zelf de trap op en af dus dat scheelt ook wel weer.

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ahhh weer een kloppend hartje! Super.. ik kan niet wachten tot morgen!!!

13. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Werk als verzorgende-IG in een verpleeghuis
    Gefeliciteerd!! Geweldig nieuws!!

14. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Werk als verzorgende-IG in een verpleeghuis
    Ik had straks bij het afvegen ineens een flinke klodder slijm op het toiletpapier. ( sorry )
    Iemand hier ervaring mee?

15. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb dat ook al wel gehad... af en toe beetje maar kan volgens mij geen kwaad.

16. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Ow sorry Saar, had helemaal over je eerste berichtje heen gekeken!
    Fijn dat t allemaal goed was. Ik heb straks mijn tweede echo. Hoop dat t vruchtje goed gegroeid is ten opzichte van vorige week en het hartje nog steeds goed klopt natuurlijk....
    @baby27 ik heb ook veel slijm over het algemeen en ook wisselend qua hoeveelheid! Net nog een hele klodder gehad ook maar ik maak me daar niet zo heel druk over. Als straks de echo goed is ben ik zeker weer gerustgesteld. Je lichaam is zo anders nu dat ik er maar vanuit ga dat het er allemaal bijhoort. Ik heb bijv. Ook regelmatig super erge krampen in mijn onderbuik en moet dan meestal binnen tien min. naar het toilet... Zullen dus de darmen wel zijn denk ik dan maar.

17. Esrefa

Esrefa Lid

22 feb 2014
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb gister mijn tweede echo gehad! Was goed gegroeid en hartje klopt heerlijk verder

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,8 KB
      Weergaven:
      7
  18. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Ja, omdat ik een maand geleden 10 dagen achtereen kleine beetjes bloed heb verloren. En ik er nu nog steeds dagen tussen heb zitten dat ik wat bloed verlies. Ik heb nog geen echo gehad wat me bevestiging kan geven dat er iets zit en dat het goed zit. vk maakt zich hier niet druk over en zegt dat het er allemaal bij kan horen. Maar toch ben ik er niet altijd gerust op.

19. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag weer een goede echo gehad. Hij/zij was wakker en flink aan het bewegen. Hartslag laten ze pas horen vanaf 12 weken, wel opgemeten en het was 174 bpm. 3 cm nu, dus ook prima gegroeid. Mijn uitgerekende datum is vervroegd naar 1 oktober.

Bijgevoegde bestanden:

• foto-1.jpg
      foto-1.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      3
  20. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiske dit is heel erg heftig voor je ik duim zo dat alles goed is. Ik weet uit ervaring dat het niets hoeft te betekenen en helaas ken ik de andere kant ook. Hoe lang moet je nog wachten op een echo?

Deel Deze Pagina