Op 22 maart is ze geboren Dus gelukkig niet tot 42 weken hoeven wachten. Jij was nog eerder zie ik! Jammer van het ziekenhuisstuk voor jou, maar gelukkig kwam de placenta nog zelf en kijk je verder positief terug op de bevalling. Dat doe ik ook gelukkig en het herstel gaat ook snel deze keer. En zo heerlijk om weer zo’n piepklein hummeltje thuis te hebben!
Mooie datum! Mooi optijd haha. Heerlijk dat je niet zo lang hebt hoeven wachten Super fijn dat ook jij met een goed gevoel terug kijkt op de bevalling En natuurlijk helemaal fijn dat het herstel snel gaat deze keer. Haha heerlijk al die knuffel momenten ❤️ Gisteren voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en Linne is helemaal goedgekeurd Op naar volgende maand
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat jammer dat je toch naar het ziekenhuis moest. Ze hebben bij mij ook flink op mijn buik staan duwen om de bloeding te stoppen. Ik vond dat zelf heel pijnlijk en naar. En jij? Gelukkig had ik geen spuit nodig want ik had echt knallers van naweeën. Misschien daarom ook dat ik het zo naar vond, want ik had al gigantisch veel pijn van de naweeën. Fijn dat het verder goed gaat, en ook fijn dat je lekker op tijd bevallen bent. Het is je gegund! @EMMB jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Geniet van je blauwe wolk! @Lily30 jij ook van harte gefeliciteerd! Hier gaat het allemaal wel goed, mijn man is tot 7 weken na de geboorte thuis. En daarna doet hij 1 week op 3 weken af tot de zomervakantie. Hij wilt daarna ook de gehele zomervakantie vrij nemen, dus tot september kunnen wij rustig aan doen. Van de week heb ik bloedgeprikt en mijn waardes zijn inmiddels allemaal weer rondom de normen gelukkig! Is al dat bietensap wel ergens goed voor geweest! Ik voel me ook wel een stuk beter. Nog wel vermoeid, maar dat vond de verloskundige niet zo raar. Ik dacht zelf dat als je bloed weer op orde is dat je dan ook zelf wel weer op orde bent, maar ze zei dat je lichaam wel een flinke klap krijgt als je in een keer zo veel bloed verliest en dat je lichaam daar, los van de bloedwaardes, echt van moet herstellen. Ik heb haar nog gevraagd naar de oorzaak, maar dat weten we niet. Mijn lichaam deed alles wat het moest doen en toch bleef ik vloeien. De verloskundige dacht ook dat het al gestopt was maar toen trokken ze het laatste matje onder me vandaan en die bleek ook flink vol te zitten. Achteraf gezien twijfelt de verloskundige ook of ze niet toch een ambulance had moeten laten komen. Maar het is allemaal goed gekomen en ik ben blij dat ik thuis kon blijven. ik merk wel dat ik de impact heel erg onderschat heb.
Ik zou liever nog een keer bevallen dan al dat geduw op de buik. Dat was echt afschuwelijk. Bah naweeën lijken mij afschuwelijk! De naweeën werden hier opgewekt door de medicatie en dat was al afschuwelijk genoeg laat staan natuurlijke naweeën. Wat fijn dat je bloed goed is! Maar super naar dat je je zelf nog heen moe voelt. Heerlijk dat je man straks de hele zomervakantie thuis is, lekker samen genieten❤️. Je lichaam heeft zeker een hele klap gehad. Wat heftig en bijzonder tegelijk dat de verloskundige ook niet weer waar dat bloeden vandaan kwam. Gelukkig is alles goed gegaan, de verloskundige had natuurlijk ook niet kunnen inschatten dat het zo heftig zou zijn. Voor hun is het ook heel lastig om te beslissen wanneer iemand naar het ziekenhuis heen moet met ambulance. Geloof mij dat is ook geen pretje. Hopelijk voel je je snel weer jezelf❤️