Dankje ik mag om 14.00 Net belde de verloskundige en schrok me een hoedje, dacht weer een afspraak vergeten of foute NIPT. Maar de NIPT was goed!!
Ik ben bekend met Hashimoto van de schildklier, maar had toevallig eerder bloedgeprikt omdat ik dacht eerder een afspraak te hebben. Nu belde ze dat de internist ziek was en ging ik dus online de waardes bekijken en die blijken dus helemaal niet goed te zijn. Heb ze direct terug gebelt en het kwam er op neer dat het niet netjes was dat ik online had gekeken. Maar met een ontregelde schildklier heb je meer kans op een miskraam, vroeg geboortes en hersenen die niet goed groeien. Dus ik heb gewoon gezegd dat ik me er wel zorgen om maak en nu belt een andere internist straks terug. Ben nu alleen maar blij dat ik eerder heb geprikt en de uitslag online kan zien.
Begrijp ik nou goed dat je op je kop hebt gekregen omdat je zelf online gekeken hebt?? Ehhh daar is het toch voor.. Het is jouw dossier, hoezo zou je dat zelf niet mogen inzien?
Nou echt op mijn kop was het ook weer niet, maar er werdt wel even gezegd normaal bespreek je dat eerst met de arts... Ik dacht nou maar goed dat ik heb gekeken want de arts is ziek en de waarden hebben invloed op mijn nog ongeboren kind. Dus benieuwd wat de andere internist straks zegt..
Huh? Maar zou je dan niet zelf mogen kijken dan. Dan moeten ze het er ook niet in zetten totdat je het besproken hebt met een arts.
Wat fijn dat de echo en de nipt goed waren @Kimberley92 mijn nipt bleek ook goed, toch weer een opluchting. Ik wil trouwens ook wel in het app groepje.
Twijfel of ik de verloskundige vandaag of morgen dietiek moet bellen. Ik wil in elk geval geen nieuwe meer