Ik voel me best prima. Heb wel een opgeblazen buik en ben met vlagen iets misselijk, maar nog niks waar ik niet mee kan leven. Soms zere borsten, dat is wel nieuw voor mij. En jij? Hoe voel jij je? Al een beetje gewend aan het idee dat je in de zomer met een kinderwagen loopt?
Jaa hier ook goed! Wel misselijk en dat herken ik echt niet van de zwangerschap van m'n dochter. Heerlijk in de zomer! M'n dochter is van augustus 2022 dus was ook prachtig weer. Kijk er nu al naar uit om heerlijk te wandelen!
Eigenlijk nog niet behalve hele koude voeten en handen, en jij? Edit: zie net dat je daar hierboven al antwoord op hebt gegeven haha
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni: Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje 3 Juni: 4 Juni 5 Juni: Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni: Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni: 8 Juni 9 Juni: 10 Juni 11 Juni: Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje 12 Juni 13 Juni: 14 Juni 15 Juni: 16 Juni 17 Juni: 18 Juni 19 Juni: 20 Juni 21 Juni: 22 Juni 23 Juni: 24 Juni 25 Juni: 26 Juni 27 Juni: 28 Juni 29 Juni: 30 Juni: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Afspraken: 11 oktober vitaliteitsecho - Limi99 11 oktober vitaliteitsecho - Sunny93 14 oktober vitaliteitsecho - Peer14 15 oktober vitaliteitsecho - Hope2022 21 oktober vitaliteitsecho - Catlady90 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Hoi, durf mij hier eigenlijk niet te melden maar vandaag positief getest op NOD. En er is een positief streepje op de zwangerschapstest @Hope2022 bijzonder om jou hier weer tegen te komen. Dat het nu bij ons beiden maar goed mag gaan
Oo wat spannend!! Laten we duimen dat alles goed verloopt! Wat heerlijk dat je een positieve test hebt. Idd bijzonder om elkaar dat nu weer hier tegen te komen
Alle verhalen even terug gelezen. Gefeliciteerd allemaal. En voor iedereen is en blijft t spannend, vooral die eerste periode. Hopelijk kunnen we verhalen delen en wat steun vinden bij elkaar
nee eigenlijk niet. Het maakt me wel onzeker omdat bij me jongens ik ontzettend misselijk was. Nu zijn alleen me borsten gevoelig en af en toe wat krampen in me onderbuik.
Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!! Gelukkig snel een echo. Heel herkenbaar die zorgen, het blijft enorm spannend allemaal die eerste fase.
Wel een paar, maar alles nog goed te doen. Ik verbaas me voornamelijk over de stemmingswisselingen. Ik ben afwisselend een emotioneel wrak en op een ander moment weer superhappy. Dat had ik bij mijn dochter totaal niet, zeker niet met deze periode. Verder obstipatie, erg vermoeid (soms overdag een dutje en vroeger naar bed) en soms wat lichte krampjes, sterkere geur. Merk misselijkheid heel licht opkomen als ik te lang niet eet, maar dat koppel ik nog niet echt aan de zwangerschap. Vorige zwangerschap ben ik tot 17 weken enorm misselijk en vermoeid geweest. Ben heel benieuwd hoe dat nu gaat zijn. Zo verschillend bij iedereen die kwaaltjes
Oh dit herken ik ook heel erg! Vooral voeten, maar eigenlijk over het algemeen. Heb nu ook twee truien aan en zo koud is het niet in huis, haha
Dat vergelijken herken ik heel erg. Gelukkig zegt het niets en is de kans het grootst dat je kleintje gewoon lekker goed aan het groeien is. Maar ik snap het helemaal dat je toch een beetje wacht tot dezelfde kwalen om de hoek komen kijken. Dat heb ik in ieder geval. Hopelijk kun je het een beetje laten rusten tot je eerste echo. Heb je al een vertiliteitsecho staan of wacht je tot de termijnecho?
klopt inderdaad. Maar zit er inderdaad op te wachten hahaha. Nou het is best een gedoe om een afspraak in Amsterdam te plannen. In week 6-7 willen ze naar mijn niche kijken en waar het vruchtje zich genesteld heeft. Alleen is er geen plek. En vandaag verloskundige gesproken voor een termijnecho. Ben zo benieuwd.
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni: Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje 3 Juni: 4 Juni 5 Juni: Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni: Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje EenwensEendroom - 36 jaar - 2e kindje 7 Juni: 8 Juni 9 Juni: 10 Juni 11 Juni: Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje 12 Juni 13 Juni: 14 Juni 15 Juni: 16 Juni 17 Juni: 18 Juni 19 Juni: 20 Juni 21 Juni: 22 Juni 23 Juni: 24 Juni 25 Juni: 26 Juni 27 Juni: 28 Juni 29 Juni: 30 Juni: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Afspraken: 11 oktober vitaliteitsecho - Limi99 11 oktober vitaliteitsecho - Sunny93 14 oktober vitaliteitsecho - Peer14 15 oktober vitaliteitsecho - Hope2022 21 oktober vitaliteitsecho - Catlady90 23 oktober vitaliteitsecho - EenwensEendroom - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Hier ook moe hoor en echt verschrikkelijk koud!! Misselijk ook, heb ik bij m'n dochter helemaal niet gehad. Ik kan echt niet wachten tot de eerste echo!
Ohh ja ik heb het ook extreem koud. Slaap al dagen met een kruik en heb m'n warmste truien al aan. Ik hou ook helemaal niet van dit weer dus dat helpt ook niet mee.
Ik ben even teleurgesteld. Het ziekenhuis wil mij na overleg liever zelf onder controle houden ipv de verloskundige maar hebben pas 1 november plek voor de eerste echo. Dat is bijna 3 weken na de verloskundige die nu dus is afgebeld. Ik ben dan ook al 9 weken… was zelf liever bij de verloskundige gebleven
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni: Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje 3 Juni: 4 Juni 5 Juni: Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni: Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje EenwensEendroom - 36 jaar - 2e kindje 7 Juni: 8 Juni 9 Juni: 10 Juni 11 Juni: Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje 12 Juni 13 Juni: 14 Juni 15 Juni: 16 Juni 17 Juni: 18 Juni 19 Juni: 20 Juni 21 Juni: 22 Juni 23 Juni: 24 Juni 25 Juni: 26 Juni 27 Juni: 28 Juni 29 Juni: 30 Juni: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Afspraken: 11 oktober vitaliteitsecho - Limi99 11 oktober vitaliteitsecho - Sunny93 15 oktober vitaliteitsecho - Hope2022 21 oktober vitaliteitsecho - Catlady90 23 oktober vitaliteitsecho -EenwensEendroom 1 november vitaliteitsecho + intake - Peer14 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ah jeetje, wat vervelend! Kan je de vitaliteitsecho niet alsnog bij de verloskundige doen? Dat is geen verplichte echo en je betaalt er ook voor, die kun je in principe overal laten doen. Lijkt me dus geen probleem als je die bij de verloskundige doet en daarna verder met de andere (medische) echo's naar het ziekenhuis over gaat. Ik snap wel dat je liever niet tot 9 weken wacht...
Ik betaalde daar bij de vk niet voor ivm mijn miskramen. Hun voorstel was tussen 6-7 weken de eerste echo. Het ziekenhuis heeft nu bedacht dat zij het beter kunnen maar dit geeft niet echt veel vertrouwen. Ik zou natuurlijk een pretecho kunnen boeken ergens maar hoor daar eigenlijk liever niet dat het mis is bijvoorbeeld (helaas ervaring met een missed abortion) .