Ik heb niet gebeld, want ik kon afgelopen dagen niet ivm mijn nieuwe werk. Morgen ook meerdere afspraken en daarna is het al vrijdag. Naast een echo kan de verloskundige ook niets anders dan zeggen dat het 2 kanten op kan. Ik voel aan alles dat het niet goed is.
Fijn dat alles goed was op de echo en er een duidelijk hartje zichtbaar was. En nu dus een verklaring voor het bloedverlies. Ben je daar van van slag?
Nee dat niet ben eerder opgelucht dat ik het weet waar het vandaan (kan komen) komt. Bij mijn 2e zwangerschap had ik extreem veel bloedverlies met zelfs grote stolsels waar nooit een verklaring voor gevonden is.
ooh Wishfull123 wat naar zeg. Ik ben heel benieuwd vrijdag. @Yasminnetje wat heftig zeg. Maar gelukkig groeit een mooi wondertje. Hier een drukke dag met een partijtje van ons nichtje en ik ben vanavond naar een informatieavond geweest van een middelbare school met mijn oudste dochter. Ik voel me nu zo oud haha
Net even contact gehad met de verloskundige. Gezien mijn verhaal geeft zij aan dat het inderdaad een miskraam is. Alleen bloedverlies of een vermindering van klachten zou nog 2 kanten op kunnen, maar beide en de mate van bloedverlies zegt inderdaad genoeg. We hebben afgesproken de echo morgen even te verzetten. Er bestaat namelijk nog een kleine kans dat er een hartje te zien is, maar mijn lichaam is het duidelijk aan het afbreken. Dat zou heel veel verwarring en toch ook hoop kunnen geven. Daarom afgesproken dat ik maandag bel hoe het gaat en we dan een echo plannen om een nacontrole te doen.
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje EenwensEendroom - 36 jaar- 2e kindje 3 Juni Krulletje87 - 37 jaar - 9e kindje 4 Juni Miss X - 38 jaar - 4e kindje Krullenboll - 32 jaar - 3e kindje 5 Juni Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni 8 Juni 9 Juni 10 Juni 11 Juni Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje Midnight - 30 jaar - 2e kindje 12 Juni 13 Juni 14 Juni 15 Juni Lana - 32 jaar - eerste kindje Sterre83 - 41 jaar - tweede kind 16 Juni 17 Juni Moiiom - 36 jaar - vierde kindje en vijfde kindje 18 Juni 19 Juni Thennie - 33 jaar - 5e kindje 20 Juni 21 Juni Mwalibahati - 32 jaar - 4e kindje 22 Juni LieveWens - 33 jaar - 4e kindje 23 Juni 24 Juni 25 Juni 26 Juni Antoinet1 - 33 jaar - 3de kindje 27 Juni 28 Juni 29 Juni Yasminnetje - 35 jaar - 5e kindje 30 Juni 4 juli Patty86 - 38 jaar - 3e kindje ☆ drie mooie kleine sterretjes aan de hemel ☆ Fladder38 – Loes28 - Wishfull123 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (21) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 7 november - termijnecho - Limi99 11 november - termijnecho - KarlijnA91 11 november - termijnecho - Peer14 13 november - termijnecho - Krulletje87 13 november - vitaliteitsecho - Yasminnetje 14 november - vitaliteitsecho - Patty86 18 november - termijnecho - Midnight 19 november - termijnecho - Hope2022 20 november - termijnecho - EenwensEendroom 20 november - termijnecho - Sterre83 26 november - termijnecho - Mwalibahati 28 november - termijnecho - LieveWens 2 december - intake verloskundige - LieveWens 5 december - termijnecho - Moiiom - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Dank je wel.... Het voelde al als te mooi om waar te zijn ik hoop nu vooral dat mijn lichaam het goed afstoot en mijn cyclus snel weer normaal is. En dan hoop ik maar dat we toch snel weer zwanger zijn.
@Limi99 hopelijk een mooie echo vandaag! Hoelaat staat de echo gepland? @Fladder38 nog een ovulatietest gedaan vandaag?
@Limi99 Succes hoe laat heb jij de echo? Wij zijn net terug. Mooi kloppend hartje gehoord, meting was goed, bewoog ook de hele tijd. Ben paar dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is 28 mei. Dus nu opeens 11+1 weken.
Hoi allemaal, Net terug van mijn termijnecho en alles was goed! Kleintje lag er ontspannen bij en was soms lekker enthousiast met zijn beentjes aan het trappelen. Alles lijkt er voor nu op en aan te zitten. Wel 2 dagen later uitgerekend dan ik zelf had ingeschat op basis van m'n cyclus, maar ik heb ook geen test gedaan voor m'n eisprong dus het lijkt erop dat mn cyclus deze keer iets langer was dan normaal en het kleintje redelijk lang overleefd heeft voor de bevruchting. Bij mijn vorige zwangerschap bleek ik 3 dagen minder ver en m'n moeder had dit ook altijd (was bij mij zelfs bijna op de helft van haar zwangerschap nog 2 weken teruggezet waardoor ze niet half sept maar in oktober uitgerekend was). Geen reden tot paniek dus gelukkig. Hopelijk gaan alle kwaaltjes nu echt afnemen. Gisteren namelijk nog 3 keer overgegeven... Binnenkort snel de nipt en de 25e de 13 weken echo. Daarna vertel ik het op werk en een weekje ervoor aan familie. Zoveel zin in!
Lief van je, dankjewel. Ik mocht om 14:00 uur. Ik las je berichtje net. Wat superjammer en naar voor je dat het toch echt misgaat. Had zo gehoopt dat er een andere uitslag kwam. Ik wil je veel sterkte wensen en wens je veel geluk toe bij het blijvend opnieuw zwanger worden. Dikke knuffel ❤️
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje EenwensEendroom - 36 jaar- 2e kindje 3 Juni Krulletje87 - 37 jaar - 9e kindje Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 4 Juni Miss X - 38 jaar - 4e kindje Krullenboll - 32 jaar - 3e kindje 5 Juni Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni 8 Juni 9 Juni 10 Juni 11 Juni Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje Midnight - 30 jaar - 2e kindje 12 Juni 13 Juni 14 Juni 15 Juni Lana - 32 jaar - eerste kindje Sterre83 - 41 jaar - tweede kind 16 Juni 17 Juni Moiiom - 36 jaar - vierde kindje en vijfde kindje 18 Juni 19 Juni Thennie - 33 jaar - 5e kindje 20 Juni 21 Juni Mwalibahati - 32 jaar - 4e kindje 22 Juni LieveWens - 33 jaar - 4e kindje 23 Juni 24 Juni 25 Juni 26 Juni Antoinet1 - 33 jaar - 3de kindje 27 Juni 28 Juni 29 Juni Yasminnetje - 35 jaar - 5e kindje 30 Juni 4 juli Patty86 - 38 jaar - 3e kindje ☆ drie mooie kleine sterretjes aan de hemel ☆ Fladder38 – Loes28 - Wishfull123 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (21) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 11 november - termijnecho - KarlijnA91 11 november - termijnecho - Peer14 13 november - termijnecho - Krulletje87 13 november - vitaliteitsecho - Yasminnetje 14 november - vitaliteitsecho - Patty86 18 november - termijnecho - Midnight 19 november - termijnecho - Hope2022 20 november - termijnecho - EenwensEendroom 20 november - termijnecho - Sterre83 25 november - 13 weken echo - Limi99 26 november - termijnecho - Mwalibahati 28 november - termijnecho - LieveWens 2 december - intake verloskundige - LieveWens 5 december - termijnecho - Moiiom - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat verschrikkelijk verdrietig. Snap dat je zulke verwarring wilt voorkomen. Heel erg veel sterkte met het verlies en hopelijk blijft er binnenkort een prachtig mooi kindje plakken. ♥️
Wow, wat goed! En zelfs meerdere dagen vooruit, heel leuk! Blijf je wel gewoon gezellig in ons juni groepje kletsen?
Fijn dat alles goed was! En ach, wat zijn 2 daagjes nou. Wat leuk dat het kleintje al lekker aan het trappelen is, hihi! Mooi hoor!
Wat leuk om te zien dat de kleine al lekker beweegt! Hoop met je mee voor je dat de klachten wat gaan verminderen voor je. het gaan vertellen aan familie maakt het ook allemaal weer wat echter zo leuk!
Ontzettend veel sterkte @Wishfull123 ❤️ Afgelopen dagen weinig mee geschreven omdat mijn schildklier waarden niet helemaal goed waren. Ik heb een traag werkende schildklier en moet daarom de gehele zwangerschap om de 4 weken bloed prikken. Afgelopen dinsdag was de uitslag niet helemaal goed en sindsdien ben ik heel de tijd aan het bellen geweest. Mijn eigen huisarts was afwezig en de vervanger wilde me doorverwijzen naar de gynaecoloog. Die gaven aan pas half december plek te hebben. Verloskundige gesproken, internist geneeskunde.. allemaal zonder succes want de waarnemend huisarts wilde afwachten tot december op oordeel van de gynaecoloog. Vandaag was mijn huisarts weer aanwezig en gaf ik aan me er niet prettig bij te voelen omdat een trage schildklier een vergrote kans geeft op een miskraam. Hij was het volledig met me eens en heeft per direct de dosering opgehoogd. Het zijn wel een beetje stressvolle dagen geweest. Hoop dat het niet te laat is en de zwangerschap er niet onder geleden heeft.. Er gaat ook nog tijd overheen voordat de verhoging van de dosering zijn werk gaat doen.