Dankjewel, jij ook! Ja, echt zo bijzonder. En dan te bedenken dat we op onze dochter 12 jaar hebben moeten wachten en het nu eigenlijk heel snel gegaan is
Ik heb niet meer getest. Het zegt uiteindelijk toch weinig voor mijn gevoel. Nu afwachten tot de eerste echo en de tijd KRUIPT
Die ziet er heeeeel goed uit! Je doet je naam eer aan Ik heb er net ook nog een testje tegen aan gegooid, laatste om het af te leren, haha. Donkerder wordt ie niet meer denk ik. En ja, die tijd die kruipt is heeeeel herkenbaar. Ik wil het het liefste van de daken schreeuwen.
Ooo maar die is super netjes, gefeliciteerd! Hier ook nog geen knaller hoor maar wel de CB digitale 2-3. Heb ook het idee dat de testen tegenwoordig minder snel knallen ofzo..
]♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni: Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje 3 Juni: 4 Juni 5 Juni: Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni: Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni: 8 Juni 9 Juni: 10 Juni 11 Juni: 12 Juni 13 Juni: 14 Juni 15 Juni: 16 Juni 17 Juni: 18 Juni 19 Juni: 20 Juni 21 Juni: 22 Juni 23 Juni: 24 Juni 25 Juni: 26 Juni 27 Juni: 28 Juni 29 Juni: 30 Juni: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 11 oktober vitaliteitsecho - Limi99 11 oktober vitaliteitsecho - Sunny93 14 oktober vitaliteitsecho - Peer14 15 oktober vitaliteitsecho - Hope2022 21 oktober vitaliteitsecho - Catlady90 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Ik schrijf ook graag mee! Na een intensief fertiliteitstraject van 2 jaar eindelijk een positieve test. Ik heb nog niet echt symptomen. Beetje trekkend gevoel in mijn buik maar verder niets. Maak me een klein beetje zorgen dus fijn dat de 1 echo eind volgende week al is.
Gefeliciteerd! Maak je je zorgen omdat je geen symptomen hebt? Met mijn dochter had ik ook echt nergens last van, het is dat ik het op de echo zag anders had ik niet gezegt dat ik zwanger was
Ja precies. Maak me een beetje zorgen door geen symptomen. Maar moet vertrouwen blijven houden! Het is nu voor het eerst gelukt in 2 jaar en daar zo ontzettend blij mee.
Dat je geen symptomen hebt zou ik me niet te druk om maken, bij m'n dochter had ik niks, en bij m'n miskraam in maart was ik zo verschrikkelijk misselijk... dus wat dat betreft zegt het niks
Wat fijn dat het gelukt is. Gefeliciteerd! Ook heel fijn dat je zo vroeg al een echo krijgt. Dat neemt vast veel zorgen bij je weg ♡
Hallo allemaal Ook ik meld me bij deze groep. Moeder van drie puber dochters dus deze zwangerschap echt een cadeautje. Helaas het e.e.a. meegemaakt (vroege miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap en in 2019 met 16 weken helaas geen hartactiviteit meer) Maar ook drie kerngezonde en hele voorspoedige zwangerschappen gehad. Een hele stille wens voor een vierde is er altijd geweest. Ik dacht zelfs dat ik stiekem misschien al in de overgang was (38 jaar misschien wat jong maar menstruatie werd steeds onregelmatiger) Maar als het ons is gegund mogen we helemaal weer opnieuw beginnen met een kleintje. Dit keer alleen met drie grote meiden om ons heen die me zeker een handje kunnen helpen Ik voel me goed, gelukkig niet al teveel klachten en heb 10 oktober al een echo..dat is ontzettend fijn. Ik wens iedereen een hele fijne en gezonde zwangerschap!
Welkom en wat fijn dat je nu zwanger mag zijn! Wonderen bestaan he Hier 12 jaar gewacht op de komt van onze dochter en nu vrijwel direct zwanger.. zo bizar hoe het kan lopen. En de hulp van je 3 puberdochters is dan alleen maar fijn straks! Heerlijk vooruitzicht