Uitgerekend Juni 2025

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hope2022, 26 sep 2024.

1. Wishfull123

Wishfull123 Fanatiek lid

26 mei 2021
    4.579
    4.232
    113
    Vrouw
    Heeeel welkom @Patty86, we hebben nog samen geschreven in het IUI topic. Heb je de afgelopen week gevolgd en je testen zijn prachtig! Ik hoop heel erg met je mee dat dit kleintje er komt❤️ en gezellig dat je hier komt kletsen:)

2. Wishfull123

Wishfull123 Fanatiek lid

26 mei 2021
    4.579
    4.232
    113
    Vrouw
    Wat een heftige ervaring op de spoed, gelukkig keek je eigen gyn mee. Snap heel goed dat je daarom liever naar je eigen gyn gaat.
    Heb je vandaag nog een beetje afleiding? De uurtjes kruipen vast voorbij :$

3. Wishfull123

Wishfull123 Fanatiek lid

26 mei 2021
    4.579
    4.232
    113
    Vrouw
    Zo te lezen zijn de klachten bij iedereen wel wat wisselend.
    Zelf ben ik nu 6.2 weken en de klachten zijn echt nog minimaal. Beetje gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en onrustige huid.
    Wat duurt het een tijd tot die eerste echo op 8 november :oops:
    Momenten van twijfel of het goed zit slaan soms behoorlijk toe.

4. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    948
    1.477
    93
    Pfoe, door mijn vermoeidheid en misselijkheid even wat minder actief hier. Heb een goed weekend gehad en hoopte dat dat het omslagpunt zou zijn, maar sinds gisteren ben ik weer beroerd. Ik merk dat als ik actief bezig ben, ik minder last heb. Maar daarna ben ik dus extra moe en misselijk :o:

@Loes28 wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.
    @Fladder38, wat een onzekerheid met zoveel bloedverlies. Ik snap heel goed dat je met die vorige ervaring wacht op donderdag. Nog één dagje wachten..
    @Patty86, welkom! Wat een spannende tijd na zo'n lang traject en je ervaringen met miskramen. Duimen dat dit kleintje bij jullie blijft!

5. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Die eerste weken zijn inderdaad zo onzeker en duurt het wachten lang he. Had je bij je vorige zwangerschap veel kwaaltjes?
    Hier nooit extreme kwaaltjes dus ik hield me dan vast aan de kleine dingen zoals licht gevoelige borsten of jeukende huid, pijnlijke liezen of onderbuik.

Nog een goed weekje geduld en je mag gaan!

6. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Super om die 3+ te zien verschijnen he! En de bijhorende kwalen bevestigen dat ook!
    Ineens raak dus, wat leuk!

7. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Welkom Patty!
    Wat fijn! Hopelijk kan je die 4 jaar van hoop en stress nu definitief achterlaten en een mooie zwangerschap beleven!

8. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    725
    629
    93
    Vrouw
    Ja precies. Ik hoop echt dat het een adertje is… Je baarmoeder is tenslotte ook doorbloed. Wat duurt een dag dan verschrikkelijk lang he? :$

9. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    365
    134
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    oh wat heftig om te lezen. Heel veel sterkte.

10. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    365
    134
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Even afwezig geweest ivm misselijkheid en vermoeidheid. Ik heb het idee dat het steeds erger word. Ik herken dit ook niet van mijn 2 eerdere zwangerschappen.
    omdat het zo lang geleden is voelt deze zwangerschap weer als mijn eerste.

Wat leuk om te zien dat de lijst groeit! Welkom allemaal.

11. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    518
    382
    63
    Vrouw
    Welkom!! Hopelijk een rustige, fijne zwangerschap als afsluiter van dit lange traject! Ik duim voor je

Patty86 vindt dit leuk.
  12. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    518
    382
    63
    Vrouw
    Hier lijkt de misselijkheid ook nog steeds toe te nemen ondanks medicatie. Ben volgens eigen berekening 8+5 en volgens echo van gister 9+1 vandaag dus hoop nu rond de piek te zitten en dat het wat gaat afnemen. Zou heel welkom zijn haha

13. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    190
    92
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    welke medicatie heb je gekregen? Balen dat het dan alsnog toeneemt.
    Moet je ook veel overgeven?
    Ik ben nu met de dag meer misselijk, het vervelende vind ik vooral dat het gevoel de hele dag aanhoudt. Echt overgeven heb ik nog niet gedaan maar als dit blijft opbouwen tot 9 weken dan gaat dat zeker wel gebeuren.
    Ik hoop dat het bij ons allemaal heel veel beter gaat in het 2de trimester, dat is het leuke deel, met de eerste schopjes en tekens van leven in onze buik. :)

Wishfull123 en Krulletje87 vinden dit leuk.
  14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.452
    386
    83
    van alles...
    Hier ben ik ook weer s. Elke keer als ik smiddags op de bank ga liggen dan wil ik even op t forum, beetje lezen en dan wat reageren. Alleen val ik steeds in slaap. Vanmiddag ook weer 2 uur liggen pitten.
    Misselijkheid lijkt hier zo goed als weg, soms alleen wat weeïg gevoel. En wat zeurende onderrug. gelijk weer zorgen maken natuurlijk.:rolleyes:
    ben blij dat me obstipatie wat aan t afnemen is en k weer wat makkelijker kan. :)

welkom Patty! Leuk dat je mee komt kletsen.

Nou dat hoop ik ook antoinet1! Dat deze eerste trimester mar voorbij mag vliegen en we met z’n allen een mooie volgende trimester hebben.

hoe zit t met jullie kleding? Wanneer doen jullie zwangerschapskleding aan? K merk dat k iedere keer dezelfde kleding aantrek omdat de rest gewoon niet lekker meer zit. Maar als ik nu op zolder ga zitten voor de zwangerschapskleding, ben ik zo gesnapt hier haha..wil t toch nog even vol zien te houden.

Yasminnetje, Peer14 en Wishfull123 vinden dit leuk.
  15. Wishfull123

Wishfull123 Fanatiek lid

26 mei 2021
    4.579
    4.232
    113
    Vrouw
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel meer misselijkheidsklachten.
    Maar jeuk.... Nu je t zegt, daar heb ik wel echt last van!
    Hoe ben jij de dag doorgekomen?

16. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    518
    382
    63
    Vrouw
    Emesafene! Wordt niet meer vergoed dus betaal het uit eigen zak maar Suprimal werkte helaas niet (dat is goedkoper). Ik ging van 10-15x per dag overgeven naar helemaal niet meer en dat is nu toch weer toegenomen naar 2-3x per dag. Wel grootste deel van de dag sluimerende misselijkheid die af en toe fors toeneemt.

Ik heb ook zo veel zin in die schopjes, dat geeft ook weer een rustgevend gevoel denk ik!

17. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    725
    629
    93
    Vrouw
    Ik heb precies dezelfde klachten. Ook last van m’n onderrug. Nu moet ik toegeven dat ik ook vd week heel veel getild heb i.v.m. de verbouwing.

Net voor het eerst boven de pot gehangen maar verder dan kokhalzen kwam ik niet. Wat betreft obstipatie heeft dat bij mij maar een kleine week geduurd en is nu zo goed als over. De dagen kruipennnnnnn voorbij

18. Sterre83

Sterre83 Actief lid

7 mrt 2024
    492
    618
    93
    Vrouw
    @Krulletje87 ik kan nu met zeven weken al bijna niets meer aan.. Ik moet ook maar even kijken hoe ik zo onopvallend mogelijk nog een paar weken door kom :roflmao:
    Qua kwaaltjes mag ik geloof ik niet klagen. Ik voel me weeiig, sloom, slaap veel. Maar ben niet echt misselijk gelukkig. Ik merk wel dat het nog in de opbouw is, want mijn borsten doen sinds vandaag serieuzer pijn dan eerder.
    Veel succes voor alle meiden die veel last hebben van de kwaaltjes!!

Yasminnetje, Antoinet1 en Krulletje87 vinden dit leuk.
  19. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Gelukkig deze keer dan (nog) geen al te zware misselijkheid dan! Duimen dat het wegblijft!

Nog wat halloween knutselen samen met mijn kids en een beetje kasten op orde gezet.
    Nog een nachtje en dan is het zover, ik kijk er met een dubbel gevoel naar. Enerzijds uitkijken en hoop op een mooie echo, maar anderzijds waarschijnlijk de realiteit...

20. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    253
    198
    43
    Vrouw
    Pfieuw Peer, 10 tot 15 keer per dag overgeven, hoe hou je jezelf recht op die manier!
    Triestig dat die mediciatie niet terugbetaald wordt maar zoals je zegt ik zou het geld er ook voor over hebben.

Hopelijk gaat het terug naar helemaal niets meer de komende dagen!

Deel Deze Pagina