Ik had vannacht echt de schrik van m’n leven.. werd wakker om 1 uur en voelde iets stromen. Gevoeld en heel m’n hand bruin van bruinig bloed. Heel m’n ondergroed vol, pyjamabroek, pffff… op het toilet ook nog meer. Geen stolsels, geen buikpijn, geen helderrood bloed maar toch. Het was echt heel erg veel… vanmorgen eerst ons zoontje gebracht en toen verloskundige gebeld. Mocht gelukkig om half 10 langskomen. Kloppend hartje gehoord & gezien. Niet goed te verklaren waar het vandaan kwam maar pff wat was ik opgelucht. Baby had gelukkig nergens last van.. maandag staat de 13 weken echo gepland en dan zullen ze ook nog even kijken of ze een verklaring kunnen vinden. Was me een ochtendje wel…
Jeetje dat is schrikken!! Wel fijn dat je gelijk terecht kon en dat alles goed zit. Nu maar even laten bezinken en hopen dat ze maandag een verklaring kunnen geven voor het bloed want het was zo te lezen niet een beetje..
Wij gaan morgen nog eens gaan piepen naar het kleintje ❤️ Heel last minute nog een pretecho ingepland. Voor mijzelf, maar ook zodat onze dochter eens mee kan. Alle andere echo’s zijn op momenten dat zij in school zit.
@Isa95 Wat vreselijk zeg, gelukkig kreeg je positieve bevestiging. @Zuster9203 Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Hopelijk wordt het gauw minder. Ik heb ook echt al een dikkere buik dan bij mijn vorige zwangerschap. En kan ook beamen dat de tijd veel sneller gaat en het handje op de buik doe ik ook met regelmaat. Ik vind het wel fijn dat de tijd snel gaat, maar ook gek ofzo. Dit is waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap, dus ik wil er ook erg bewust bij stilstaan. Maar dat komt toch meer als je het meer gaat zien en voelen. @GezelligZwangerWorden Lekker van genieten! Ik voelde me de hele vorige zwangerschap zo prachtig, en als je het straks gaat voelen wordt het ook zo gezellig. Dan zat ik op mijn werk en voelde ik haar, voelde echt alsof we een onderonsje hadden samen❤️ @EvieVB Bij mij is het nooit weg gegaan helaas, is wel uitzonderlijk. Fysio had ik helaas weinig aan. Ben recent naar een soort holistische fysio geweest en hij zei dat mijn bekken voor de helft gekanteld staat, dus logisch dat dat problemen geeft. Hopelijk kan het met een paar afspraken verbeteren.
Uitgerekend Juli 2025♡ 30 juni EvievdB - 40 jaar - 3e kindje 3 juli Tevreden - 36 jaar - 5e kindje 6 juli Isa95 - 29 jaar - 2e kindje 8 juli Tali - 29 jaar - 2e kindje 9 juli Zuster9203 - 31 jaar - 2de kindje 11 juli Denise - 24 jaar - 1e kindje SuzyCQ - 35 jaar - 1e kindje 12 juli Meysss - 35 jaar - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje 13 juli Happywife - 30 jaar - 2e kindje 15 juli Missdjeem- 34 jaar - 4e kindje 16 juli Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje 20 juli Delacour - 33 jaar - 3e kindje 23 juli Nixter - 35 jaar -4de kindje (5e) 24 juli WardaRose - 41 jaar - 3de kindje Ariel123 - 35 jaar - 2e kindje ☆ Bee80 ☆ Patty86 ☆ SNB ☆ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken nieuwe jaar: - 2 jan - 13 weken echo - Tevreden - 6 jan - 13 weken echo - Isa95 - 6 jan - 13 weken echo - Denise - 7 jan - 13 weken echo - Zuster9203 - 8 jan - 13 weken echo - missdjeem en Josje1004 - 9 jan - 13 weken echo - GezelligZwangerWorden - 9 jan - 13 weken echo - Meysss - 13 jan - 13 weken echo - Delacour - 14 jan - 13 weken echo - WardaRose - 15 jan - controle vk - EvievdB - 16 jan - 13 weken echo - Ariel123 - 16 jan - gesprek gynaecoloog ivm medisch - Josje1004 - 20 jan - controle vk - GezelligZwangerWorden - 20 jan - geslachtsbepaling echo - Meysss - 23 jan - 13 weken echo - Nixter - 24 jan - geslachtsecho - GezelligZwangerWorden en Josje1004 - 27 jan - 17 weken echo - Tali - 29 jan - controle vk - Denise - 29 jan - controle vk - Meysss - 3 feb - 20 weken echo - EvievdB - 6 feb - controle VK - Nixter - 13 feb - 20 weken echo - Isa95 - 17 feb - 20 weken echo - GezelligZwangerWorden - 17 feb - 20 weken echo - Tali - 21 feb - 20 weken echo - Josje1004 - 17 ma - 24 weken echo - Tali
Oh nee wat heftig zeg!! Bizar dat ze geen verklaring kunnen vinden, maar wel heel fijn dat je gelijk vanochtend kon zien dat je kleintje vrolijk verder sparteld❤️ Kan me voorstellen dat je geruster bent als ze ook weten waar het dan wel vandaan kwam.
Dank jullie wel voor jullie reacties dames! Voor nu wel gerustgesteld al is het bloeden nog niet geheel gestopt. Ben inderdaad heel benieuwd waar zoveel oud bloed vandaan kwam maar ze zeiden ook dat je daar soms gewoon niet achter komt.. hopelijk maandag wat meer duidelijkheid!
Oh jongens (dames) ik heb het zwaar vandaag. Niet lichamelijk, want wat dat betreft mag ik deze zwangerschap tot nu toe echt in mijn handjes knijpen! Maar mentaal... Ik zal proberen zo kort mogelijk iets te vertellen over de situatie, zodat het niet helemaal uit de lucht komt vallen, Maar het is allemaal best complex, dus kort is misschien lastig. Mijn partner en ik wonen sinds bijna 2 maanden niet meer bij elkaar, de scheiding ligt momenteel bij de advocaat. We zijn opzich nog gewoon goede vrienden en ouders van onze kinderen, dus wat dat betreft is het contact ook gewoon prima. Hij komt in de weekenden, met feestdagen etc. hier naartoe, en dan zijn we gewoon 'een gezin'. De reden van de scheiding is voornamelijk dat hij (veel) psychische problemen heeft, waardoor hij 'het leven' moeilijk kan dragen. De afgelopen jaren is er veel geprobeerd dit te veranderen, maar eigenlijk zijn we nu op een punt dat het niet écht beter gaat worden. En het voor iedereen beter is om niet continue bij elkaar te zijn. Ik hoop wel dat dit in de toekomst een beetje veranderd, want op dit moment wilt dit namelijk zeggen dat ik eigenlijk zo goed als 0 tijd heb voor mezelf. Daarnaast is onze oudste al bijna sinds het begin van het schooljaar thuis, hij gaat niet naar school.... Deze zwangerschap kwam, zoals je kan verwachten gezien bovenstaand verhaal, geheel onverwacht. De laatste 2 zwangerschappen zijn alles behalve spontaan ontstaan (zelfinseminatie) en we deden er ook (relatief) lang over om zwanger te worden. (endometriose, zeer pijnlijke eisprong/geslachtsgemeenschap...) Dit kindje is dan ook echt een 'wonder'... Na ongeveer 1,5 jaar geen sex te hebben gehad, hebben we één keer sex gehad en hop zwanger. zomaar..... nooit verwacht! Nu ben ik er al een tijdje achter dat ik eigenlijk weinig vangnet heb. Ik heb niet echt vriendinnen waar ik dit soort dingen mee bespreek. Of tenminste, er zijn best wat mensen die hebben aangeboden om 'er te zijn' als ik ze nodig heb. Toch heb ik nog niemand (op mijn zusje na) verteld over deze zwangerschap. (De vader weet het overigens wel!!) Ik ben ergens toch heel erg bang voor oordelen. Wat dan weer heel gek is, want ik ben, juist sinds ik kinderen heb, normaal gesproken helemaal niet bezig met wat anderen van mij denken. Op dit moment voel ik me gewoon heel erg alleen. Ik ben continue met mijn kinderen, heb dit nieuws eigenlijk nog met niemand gedeeld en weet ook niet met wie ik het zou willen/kunnen delen... Ik wil het graag wel delen, maar ik ben toch bang... Ik voel me teleurgesteld, omdat ik ((nog) steeds) niet écht blij kan zijn met deze zwangerschap, hoewel het kindje echt welkom is. En echt heel erg stilstaan kan ik ook niet. Ik ben eigenlijk continue met de kinderen bezig, en als die op bed liggen ben ik zelf ook gewoon echt heel erg moe en ga ik (heel erg) op tijd naar bed. Dit verhaal is ongetwijfeld ontzettend verwarrend en chaotisch, omdat ik heb geprobeerd het een beetje samen te vatten, maar er natuurlijk ontzettend veel speelt.... Zo, dat is er even uit... Vanavond misschien maar even een potje huilen... tenminste... als de kinderen optijd slapen...
Jeetje wat een heftige situatie.. ik weet even niet zo heel erg goed wat ik moet zeggen ook behalve dat ik het heel klote voor je vind en je heel veel sterkte en kracht toewens! Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vind om dit te delen met je omgeving. Toch is dat denk ik wel echt belangrijk, om erover te praten en je hart te kunnen luchten. Dat kan soms al zoveel schelen. Dit is niet iets wat je alleen zou moeten dragen.. ❤️
Wat heftig zeg! Ik zou me ook kapot schrikken. Gelukkig leek voor nu alles goed. Bij mij hebben ze ooit met een inwendige echo een wondje bij de baarmoederhals kunnen opsporen, maar ik weet niet of dat nog te zien zou kunnen zijn als het nu al oud bloed is... Rustig aan! En hopelijk maandag weer even geruststelling
Uitgerekend Juli 2025♡ 30 juni EvievdB - 40 jaar - 3e kindje 3 juli Tevreden - 36 jaar - 5e kindje 6 juli Isa95 - 29 jaar - 2e kindje 8 juli Tali - 29 jaar - 2e kindje 9 juli Zuster9203 - 31 jaar - 2de kindje 11 juli Denise - 24 jaar - 1e kindje SuzyCQ - 35 jaar - 1e kindje 12 juli Meysss - 35 jaar - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje 13 juli Happywife - 30 jaar - 2e kindje 15 juli Missdjeem- 34 jaar - 4e kindje 16 juli Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje 20 juli Delacour - 33 jaar - 3e kindje 23 juli Nixter - 35 jaar -4de kindje (5e) 24 juli WardaRose - 41 jaar - 3de kindje Ariel123 - 35 jaar - 2e kindje ☆ Bee80 ☆ Patty86 ☆ SNB ☆ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (15) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 6 jan - 13 weken echo - Isa95 - 6 jan - 13 weken echo - Denise - 7 jan - 13 weken echo - Zuster9203 - 8 jan - 13 weken echo - missdjeem en Josje1004 - 9 jan - 13 weken echo - GezelligZwangerWorden - 9 jan - 13 weken echo - Meysss - 13 jan - 13 weken echo - Delacour - 13 Jan - controle gyn - zuster9203 - 14 jan - 13 weken echo - WardaRose - 15 jan - controle vk - EvievdB - 16 jan - 13 weken echo - Ariel123 - 16 jan - gesprek gynaecoloog ivm medisch - Josje1004 - 20 jan - controle vk - GezelligZwangerWorden - 20 jan - geslachtsbepaling echo - Meysss - 23 jan - 13 weken echo - Nixter - 24 jan - geslachtsecho - GezelligZwangerWorden en Josje1004 - 27 jan - 17 weken echo - Tali - 29 jan - controle vk - Denise - 29 jan - controle vk - Meysss - 3 feb - 20 weken echo - EvievdB - 6 feb - controle VK - Nixter - 13 feb - 20 weken echo - Isa95 - 17 feb - 20 weken echo - GezelligZwangerWorden - 17 feb - 20 weken echo - zuster9203 - 17 feb - 20 weken echo - Tali - 21 feb - 20 weken echo - Josje1004 - 17 ma - 24 weken echo - Tali[/QUOTE]
Wat ontzettend schrikken zeg @Isa95 wel fijn dat je mocht langskomen! Hopelijk stopt het snel en heeft het verder geen invloed. Pittig verhaal @Nixter. Probeer echt de angst voor oordelen opzij te zetten. Mensen hebben toch altijd een mening, positief of negatief. Misschien is het ook door alles nog te vroeg om echt blij te zijn. Daar hoef je je niet schuldig om te voelen. Je geeft heel duidelijk aan dat het kindje wel heel welkom is. Dat is een mooie basis! De rest komt hopelijk vanzelf.
Wat ontzettend verdrietig zeg. Ik snap helemaal dat het mentaal heel pittig is nu. En dat mag ook, want je gaat door een moeilijke tijd. Dus laat die emoties vooral toe, dat helpt wel in dit proces denk ik. Hoe reageerde je ex? Wel fijn dat jullie contact stabiel is. Probeer vooral niet bezig te zijn met de mening van andere, vooral mensen die niets bijdragen.. het geeft je onnodig extra stress, die heb je al genoeg nu. En ik snap dat dat makkelijker gezegd is als gedaan maar het is het zo niet waard! Heel veel sterkte, en bij behoefte kan je je verhaal altijd hier kwijt!
@Nixter Poeh wat een moeilijke situatie en dat tijdens je zwangerschap. Ik sluit me aan bij de rest. Heel logisch dat je er doorheen zit, je wordt geleefd door je situatie en dan nog de drukte rondom je kinderen. Dit kleintje voelt vast dat het gewenst is. Misschien dat het delen het ook wat echter en daarmee fijner maakt? Niemand hoeft een mening te hebben over jouw situatie, je doet wat je kan en dat is goed. Heel veel sterkte en liefs❤️
he wat naar!! Dat is echt schrikken en eng, gelukkig blijkt alles in orde met de baby en hopelijk stopt t bloedverlies snel ❤️❤️❤️
Aah jeetje zeg! Ik snap dat je bang bent voor vooroordelen van mensen maar je moet altijd maar zo denken: als een vriendin met zo’n verhaal bij jou zou komen. Hoe zou jij reageren of wat zou jij denken? We zijn vaak veel meer oordelend over onszelf dan dat we over anderen zijn. En ik sluit mij aan bij de andere dames dat het praten hierover juist heel erg helpend kan zijn, al is dat natuurlijk ook lastig! Je kan natuurlijk ook altijd hier terecht met je verhaal! Dikke knuffel! ❤️
Weer een heel mooie echo gehad ❤️ het kleintje was zo actief bezig! De vingertjes en teentjes ook al kunnen zien. Het blijft toch magisch om te bedenken dat er zo’n klein mini mensje in ons groeit ❤️
wat leuk ❤️❤️ Ik wou dat ik toch ook een pretecho had geboekt haha want ik vind t zooo moeilijk om nog te wachten tot de 14de maar ja na t wknd is t nog maar een week dus ik ga maar gewoon volhouden