Ah nee!!! Wat balen en stressvol voor je❤️ Hoop dat je gewoon een weekje later je ovulatie hebt gehad en alles goed zit!
Wat je zelf zegt, het kan dat je gewoon nog maar 5 weken bent dus probeer die hoop te houden! Pff 10 dagen voelt dan weer zo lang he.. duim voor je!! Ook al zo spannend… hopen op volgende week een goede echo! Duim ook voor jou!!
@WardaRose kan mij wel voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent, kans is natuurlijk gewoon aanwezig dat alles goed zit, dus laten we daar maar op hopen. Die 10 dagen zullen wel erg lang duren.. @Ariel123 ahhh nee wat een stress! ben je zeker van je eisprong? Ook voor jou hopen dat het allemaal goed zit, wanneer mag je terug? Hopelijk begin volgende week. @GezelligZwangerWorden hahaha dat filmpje, heerlijk, echt een beetje het niveau idd
zelfde als bij mij dus… bij mij zei ze ook dat t 2 kanten op kan maar t kan heel goed dat je er 1 week naast zit hoor, ik weet niet wanneer mn eisprong was en ik gok dus maar gewoon en denk ongeveer 5/6 weken te zijn maar kan ook echt net 5 weken zijn. We duimen gewoon heel hard ❤️
Aaah meiden wat een stress, hopelijk blijkt het allemaal voor niks te zijn en zijn jullie kleintjes gewoon nog iets te klein. Sterkte de komende week!
Zo zenuwslopend hé nu.. Ik weet ongeveer wanneer mijn eisprong was, misschien dat de innesteling een paar dagen heeft geduurd waardoor het nu minder ver lijkt te zijn. Ik duim ook volop voor jou ❤️ Ik mag maandag al terug gelukkig. Hopelijk gaat de tijd tot dan snel vooruit
ja t kan idd van alles zijn of dat je echt net nog geen 6 weken bent, lees veel dat 1 dag al veel kan schelen. Nu maar gewoon afwachten en veel afleiding zoeken! ❤️
Heyla, Alles is goed verlopen, mijn eerste echo. Klopent hartje ❤️. Uitgerekend op 8/07/25. 8 weekjes vandaag babytje groeit perfect, superblij.
Ook ons garnaaltje is helemaal in orde en een mooie hartslag Ben 7+2, dus dat komt redelijk overeen met wat ik zelf dacht.
Uitgerekend Juli 2025♡ 1 juli 2 juli 3 juli EvievdB - 40 jaar - 3e kindje 4 juli Patty86 - 38 jaar - 3e kindje 5 juli Isa95 - 29 jaar - 2e kindje 6 juli 7 juli SNB - 28 jaar - 2e kindje 8 juli Tali - 29 jaar - 2e kindje 9 juli 10 juli Zuster9203 - 31 jaar - 2de kindje 11 juli Denise - 24 jaar - 1e kindje SuzyCQ - 35 jaar - 1e kindje 12 juli GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje 13 juli Happywife - 30 jaar - 2e kindje 14 juli Missdjeem- 34 jaar - 4e kindje 15 juli 16 juli Meysss - 35 jaar - 2e kindje Ariel123 - 35 jaar - 2e kindje 17 juli Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje 18 juli 19 juli 20 juli WardaRose - 40 jaar - 3de kindje 21 juli 22 juli 23 juli Bee80 - 44 jaar - 3e kindje 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli Delacour- 32 jaar - 3e kindje 28 juli Imyselfandi - 27 jaar - 2e kindje 29 juli 30 juli - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 26 nov - vitaliteitsecho - GezelligZwangerWorden - 26 nov - eerste echo - Tali - 27 nov - intake verloskundige - Isa95 - 28 nov - vitaliteitsecho - Josje1004 - 28 nov - eerste echo - Bee80 - 2 dec - echo/consult AMC - Zuster9203 - 2 dec - vitaliteitsecho - Meysss - 2 dec - echo verloskundige - Isa95 - 3 dec - vitaliteitsecho - Missdjeem - 9 dec - termijnecho - Isa95 - 13 dec - vitaliteitsecho - Delacour - 18 dec - vitaliteitsecho - imyselfandi - 20 dec - termijnecho- EvievdB - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -