Welkom, hier 2 kids van bijna 15jaar en bijna 2jaar, 7&10september. Hier ook erg moe, zere borsten misselijkheid vlagen zijn gelukkig minder.
Groepsleden: Hartediefje1988 - 3e kindje Popel- 4e kindje Afspraken: 11-08 Poppel echo 14-08 Hartediefje1988 - 1e echo verloskundige Uitgerekend: Hartediefje1988 - 3e kindje - 30? Maart 2024 Popol: 4e kindje 30 maart? jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)
Ik ben nu 8 weken (ongeveer) zwanger. Ik heb al een prachtige dochter van 5. Vrijdag heb ik mijn eerste echo. Iemand anders hier die al ontzettend last heeft van misselijkheid? En tips om er mee om te gaan? Bij mijn eerste nooit last van gehad, compleet nieuw voor mij dus
Dag Evelynn, Ook gefeliciteerd met jou zwangerschap Wat vervelend hè die misselijkheid, vooral als je er al 1 hebt rondlopen, echt toegeven aan het zwanger zijn vond ik erg lastig je kan naar de huisarts gaan , aangeven dat je misselijk bent, en dit je dag beïnvloed, zeker met nog een kleuter in huis waarschijnlijk schrijft hij/zij dan metocloperamide voor, mocht de misselijkheid al beginnen met opstaan, dan kan je vragen of ze metocloperamide willen voorschrijven samen met emesafene emesafene neem ik in als ik ga slapen, metocloperamide zodra ik wakker word. Dit haalt zeker de scherpe randen er vanaf Andere tip die ik kan meegeven is wat eten meenemen naar je slaapkamer. Iets wat je in de ochtend makkelijk weg krijgt. Voor mij is dan een banaan. Deze eten en 15 minuten later pas uit bed. Als je nog vragen hebt. Stel ze gerust
Welkom, Ja erg he misselijmheid. Hier is ene dag erg andere dag nergens last van. Geen tips eet elke x kleine beetjes dat helot hier goed genoeg vind ik. Ben zelf geen persoon van medicatie als jiet nodig is.
Bedankt voor de tips! Het in de ochtend iets kleins eten probeer ik vaak ook. Helaas heeft het niet altijd zin. Aangezien ik redelijk fysiek werk doe komt het niet altijd uit zo'n vlaag ineens. Ik zit nu de hele dag aan de tictacs die wel iets helpen. Misschien toch maar een belletje naar de huisarts.
Ga ik uit proberen! Het liefste neem ik ook geen medicatie. Maar op dit moment wil ik bijna alles aangrijpen. Heb de hele dag het gevoel alsof ik een dikke kater heb. Maar dan zonder de alcohol vooraf
♡ Uitgerekend maart 2024 ♡ 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Huttendijk - 3e kindje 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Augustus: Huttendijk - 10 augustus - 10.30 intake vk + echo September ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie
Zijn er meer dames met duizeligheid. Ik sta in hetzelfde tempo op als anders, maar ben elke keer zo licht in mijn hoofd. Moet mij dan echt even vasthouden
Hi dames, wat leuk om te zien dat de lijst groeit. Er was al een lijst @Huttendijk . Hier groetjes vanuit France (vlakbij Dijon). Ik zit hier met m’n kids van 8 en 13. We zijn sinds vorige week vrijdag onderweg maar ben nu sinds 2 dagen best misselijk:/ denk dat ik ook even naar de huisarts ga als ik terug ben. Echt niet te doen dit. Echt alsof ik een kater heb hihi
Uitgerekend: 13-03 Huttendijk 3e kindje 30-03 Hartediefje1988 3e kindje 30-03 Popol 4e kindje Afspraken: 10-08 Huttendijk 1e echo en intake vk 11-08 Popel echo 14-08 Hartediefje1988 1e echo vk en intake jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?)
Zijn er hier mama’s die wasbaar gaan luieren? Bij de tweede gedaan vanaf 3 maand. Nu wil ik beginnen vanaf geboorte Denk het makkelijkste met hydrofiel luiers, gezien de kleine hoeveelheid urine
Goedemorgen, Hoe is het met de dames hier? Hoe voelen jullie je? Bijna de eerste echo dames, spannend he!
Ik krijg geen meldingen van nieuwe berichtjes. Iemand een idee hoe dat werkt. de echo is heel goed gegaan. Een prachtig kloppend hartje. Kindje mooi middenin de baarmoeder