Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Waarom heb je het te verduren gehad??
    Wat naar dat je er hierdoor zo tegenop ziet om het te vertellen.

Hebben jullie al manieren bedacht om het aan ouders/familie of vrienden te vertellen?

2. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag eigenlijk niks meer doen van mijn eigen werk. Ik zit in een mannenwereld, weet niet of dat met vrouwen onderling ook zo erg is maar er waren dus mannelijke collega's bij die het absoluut niet konden hebben dat alles moest wijken omdat ik zwanger was. Geen ploegendiensten meer maar wel nog het salaris, en ik kreeg werk wat die mannen blijkbaar ook wel zouden willen. Ik merkte echt een spanning toen ik terug was van verlof. Heb ook nog een tijd borstvoeding gegeven en in die tijd moest er ook nog wat geregeld worden.

Om het aan de familie te vertellen, ik denk dat het wel leuk is om mijn dochter een shirt met grote zus er op oid aan te trekken:D
    En jij al ideeën Shaker?

3. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik ga het morgen aan mijn ouders vertellen.. Heb een shirt gekocht met grote zus en koekjes met roze/blauwe muisjes(heb je bij ons bij de bakker). Deze krijgen ze bij de koffie.
    Ik mag helaas niet mee doen met mvm, had me bij de 1e zwangerschap opgegeven, maar omdat ik als baby zelf een bloedtransfusie heb gehad, mag het niet (te gevaarlijke ofzo)..

4. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Hoi allemaal!

Allereerst gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn!
    Ik neem ook graag plaats in deze groep, ik zal me even voorstellen:

Ik ben 29 jaar oud, heb een zoontje van 8 maanden en nu 5.2weken zwanger van de tweede! Ik ben 4 juni uitgerekend! 21 oktober de eerste echo!! Spannend!

Liefs

5. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Eef!
    Leuk twee kindjes kort op elkaar! Vind je het niet zwaar? Ik was zelf 1,5 jaar aan het ontzwangeren ofzoiets, plus dat ik een heel druk en moeilijk kindje heb;) Ze is nu 2... Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan.

6. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Wat belachelijk zeg :$ Wat jammer is dat. Maar niks van aantrekken hoor!
    Het is voor een goed doel!

Wat leuk Anneke en Avocadootje! Spannend! Voor jou vandaag al Anneke, hoe was het?

Ik heb een taart besteld met hoera! Wij worden papa en mama.

Eef, van harte gefeliciteerd!!

7. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames, ik meld me ook graag aan! Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik ben op 3 juni 2015 uitgerekend en nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Helaas erg veel last van misselijkheid (dag en nacht) en erg moe. Zo had ik het me toch niet helemaal voorgesteld :( Over vier weken eerste echo, daar kijk ik erg naar uit! We hebben het onze ouders al wel verteld, het begon toch wel op te vallen met mijn zwangerschapskwaaltjes;)

8. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Leuk dat jullie het verteld hebben.
    Maar wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hopen dat dat snel over is!
    Sterkte!

9. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Hee Advocadootje,

Wij hebben een heel makkelijk maar wel ondernemend kindje! Dat zal alleen maar meer gaan worden, dat lijkt me druk maar ook erg leuk! Ik voel me lichamelijk ook weer helemaal klaar voor deze zwangerschap dus laat maar komen die dikke buik!

Wat vervelend dat er zo gereageerd wordt op je werk! Trek je er vooral niks van aan! Dat zijn ze niet waard! Ik zal ook andere werkzaamheden moeten gaan doen, maar wil t nog even niet vertellen op m'n werk!

Leuk idee hoe je t je ouders wil gaan vertellen.. Ik weet t nog niet maar we wachten ook nog even tot na de eerste echo!

10. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel Shaker! erg leuk om alle verhalen te lezen van mensen die ongeveer even lang zwanger zijn:)

11. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Haha ja he vind ik ook! Allemaal uitkijkend naar de eerste echo :D

12. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker leuk om te lezen. Schrijven jullie ook mee op het 1-15 juni topic? Wel leuk hoor, maar zo druk dat ik het moeilijk vindt om dingen te onthouden wat bij wie hoort;) Hier is het wat persoonlijker.

Merken de dames met meer kindjes wat aan de oudere kindjes? Mijn dochter is ineens heel aanhankelijk en wil heel de tijd op schoot. Normaal wil ze dat echt noooooit! Vind ik niet erg:p

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoi meiden!

Meld me hier ook even 😃

Iedereen gefeliciteerd!

Ik ben 28 jaar, 2e kindje en uitgerekend rond 2-6

14. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Ennas!

15. Sabjetrys

Sabjetrys Lid

6 okt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyy gefeliciteeerdd!! Ik ben ook zwanger.. (ondertussen al een.zoontje van.2 jaar.en zelf ben ik 22) maar durf er.nog.niet.tee blij over.t zijn.. heb afgelopen april een miskraam gehad.. maar vanmiddag al.wel een.afspraak gemaakt,, en over.3.weekjes als ik 8 weken ben heb ik al me 1e.echo,, maar leuk dat.er.al meerdere hier.zwanger zijnn

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hoi dames,

Ik wil mij hier ook melden.
    Gisteren positief getest en wij zijn zwanger van ons eerste kindje :D
    Was totaal flabbergasted en had het eigenlijk niet verwacht dat het deze maand raak zou zijn...
    Ik ben 24 jaar en ben uitgerekend ongeveer op 11/12 juni 2015. Lekker het voorjaar/zomertijd! :D

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!

18. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hoihoi! Ik ben als goed is morgen 6 weken en we gaan
    Het morgen aan de ouders vertellen. Ik hou er rekening mee dat
    Het mis kan gaan en dan vind ik het zeker fijn als ze het weten!
    Verder geen lat van symptomen eigenlijk en dat maakt mij wel een beetje zenuwachtig

19. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!
    Wat spannend he, die eerste weekjes tot de echo! Maarja, we moeten het toch maar even uitzitten;) Beter is om niet te stressen, we hebben er toch geen invloed op.. :) (Vind ik ook makkelijker gezegd dan gedaan)

20. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ja je leest weleens de verhalen hier en dan ga ik toch nadenken stel dat en dat moet ik niet doen. Het kan alijd gebeuren, weinig symptomen hoeft niks te zeggen dus ben beetje terughouden met de enthousiasme al wil ik dat wel zijn zeker nu we het morgen gaan vertellen

Deel Deze Pagina