Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Jeetje wat een verhaal meis! Gelukkig dat alles wel goed is gegaan uiteindelijk en jullie thuis zijn!
    Flink knuffelen met je ventje hebben jullie dik verdient :)!

Gnana vindt dit leuk.
  2. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hier ook alleen maar positief nieuws,
    Hij is van zn sonde af, infuus weg, geen extra zuurstof meer :)
    Alleen de antibiotica kuur afmaken en dan hopelijk zondag naar huis :)
    Gister heeft hij ook als een malle de hele dag bij mij gedronken, om de 2 uur!

Innas, Mb25, JuffM en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Van harte gefeliciteerd.
    Heftig zo maar gelukkig is nu alles goed met jullie beide.

Gnana vindt dit leuk.
  4. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Oh wat fijn! En dat is zeker een goed teken als hij zo lang bij jou drinkt. Ga zo door kleine man!! :p

Kimm17 vindt dit leuk.
  5. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja klopt! Ik heb echt, behalve het daadwerkelijke persen, niks overgeslagen. Maar dankjewel!!:D

De wond geneest heel goed maar ik heb nog wel heel veel pijn. Moet twee paracetamol slikken om de 4 uur en dat neemt wel het ergste pijn weg maar als hij is uitwerkt kan ik ook meteen niks meer. Maar wat verwacht je na een operatie :rolleyes: Borstvoeding is al wel helemaal op gang en mijn buik is ook alweer plat. Dus behalve de pijn gaat het goed :thumup:

6. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Gnana wat fijn dat het zo goed gaat op de pijn na dan.. wordt vast snel minder! :)

Die harde buiken van gisterenavond was blijkbaar niet veel bijzonders bij mij... maargoed misschien heeft het onbewust toch wat gedaan maar het is nu weer rustig en heb goed kunnen slapen vannacht :)

Gnana en prulletje2 vinden dit leuk.
  7. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Gnana ! Heftig zeg, goed herstel gewenst en nu lekker genieten:).

Hier helaas nog niets veranderd, had zo graag gewild dat het spontaan op gang kwam.. Morgen gaat de verloskundige mijn vliezen breken, wel in het ziekenhuis omdat de kleine niet vast in mijn bekken ligt..

Gnana en prulletje2 vinden dit leuk.
  8. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    @Gnana gefeliciteerd! Wat klinkt jou verhaal heftig! Maar fijn dat je het al zo goed een plaatsje hebt kunnen geven.

@Liva89 balen zeg :( maar wel fijn om te weten dat ze dan morgen actie gaan ondernemen en dat de baby hopelijk morgen geboren word!
    Het is in ieder geval een mooie datum ;)

Ik moet morgenvroeg ook weer terug op controle en hoop dat ze mijn vliezen kunnen/willen breken.. EN dat het dan op gang komt.. Maar ben ergens ook bang dat als ze de vliezen breken dat het dan stil blijft ofzo.. bij mij zijn mijn vliezen namelijk altijd pas op het laatst gebroken :rolleyes:

Gnana, Liva89 en prulletje2 vinden dit leuk.
  9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Spannend dames!
    Ik hoop echt dat jullie ook snel je kleintje hebben! Het is nu wel mooi geweest hé :)

10. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Ik ben vanochtend voor het laatst bij de vk geweest. Alles was helemaal goed, het hoofdje ligt nu echt helemaal vast in mijn bekken. Als de kleine meid er maandag nog niet is, komt de vk strippen. Daarna zo nodig woensdag weer, en mocht er dan nog steeds niets gebeuren, dan komt ze volgende week vrijdag de vliezen breken. De 42 weken ga ik niet halen, heeft ze beloofd :) Nu maar hopen dat ze toch nog snel spontaan komt, maar wel ná het luxe afhaaldriegangendiner van vanavond :roflmao:

Innas, Kimm17, Gnana en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    De kraamzorg was er net voor het laatst. O. is nu een week en zijn navelstreng is er net afgegaan. Teveel momentjes voor op 1 dag - stomme hormonen :rolleyes:

Maar kom maar op met die babyspam dames!!!

Dinpin, Elraange, Innas en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah gaat zo snel hé. Hier is ze morgen voor het laatst.
    Ik wacht met spanning op de laatste baby's die nog geboren moeten worden. Daarna blijf ik alleen nog in het fb groepje, want ik vind het een beetje lastig hier ook nog alles bij te houden. En dubbelop. Daar is het lekker overzichtelijk. En daar plaats ik ook foto's.

Gnana vindt dit leuk.
  13. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja klopt. Ik ook. Want nu ook, ben ik een paar dagen niet online geweest, heb ik meteen minstens 10 pagina's om te lezen. Fb is toch wat makkelijker.

prulletje2 vindt dit leuk.
  14. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ja, hier ook precies dat, kraamhulp is om 13:00u weggegaan en heb al de hele middag zo'n last van de kraamtranen :cry::cry:. Dat m'n dochtertjes vragen 'wat is er met mama?' en dat papa zegt 'mama is heel moe en heel blij' :rolleyes:.
    Heerlijke kraamweek gehad, daar ben ik zo blij mee, want had me er enorm op verheugd en zal toch de laatste keer zijn geweest... Slik...
    Ons meisje doet het goed, en met mij gaat het goed, maar ik vind het nog lastig om diep te slapen, moet er nog op kunnen vertrouwen dat ze wakker wordt voor een voeding (onze oudste meldde zich na de kraamweek veel te weinig, waardoor ze toen alsnog weer is afgevallen) en kom dus al nachtenlang niet verder dan 4-5 uurtjes slaap per nacht. Hoop wel dat dat snel beter wordt...

Gnana en JuffM vinden dit leuk.
  15. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Sinds 17u vanmiddag heb ik hele stevige harde buiken en wat kramp. Nog goed doorheen te komen en het lijkt niet echt erger te worden, maar wie weet!

Dielle, Gnana, Mb25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. MamaMare

MamaMare Lid

12 apr 2019
    90
    61
    18
    Vrouw
    Vandaag zijn we bij het CB geweest en ze is niet verder afgevallen, maar ook niet gegroeid. Ze is met 3600 geboren, afgevallen naar 3380 en komt nu op 3400. Ze heeft 2-3 weken om op geboortegewicht te gaan komen, dat wordt dus nog opschieten ;) Volgende week gaan we weer wegen en van daaruit kijken we verder. Het CB is toch wel wat strenger qua wat een ukkie moet drinken, en ik word hier wel onzeker van merk ik. Sowieso gaan we snel naar de kinderarts is bevestigd, dus als de groei niet goed blijft gaan we dat ook echt snel eisen.

Ik ga je even PB’en over de FB-groep!

Gnana vindt dit leuk.
  17. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik moet nog even alles teruglezen, maar ik ben dinsdagavond om 20:44 bevallen van onze prachtige zoon Z.iggy. We hebben een lange en heftige bevalling gehad, maar maken het nu allebei goed gelukkig. Hij was een stukje kleiner dan gedacht (3320 gram) en we zijn helemaal verliefd of ons kleine mannetje.

Blomma, Dinpin, Dielle en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat hij er is, gefeliciteerd!!

19. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217