Nou inderdaad! Is het enige waar ik echt last van heb, afgezien van wat gevoelige borsten/tepels maar dat wisselt per dag een beetje..
Jeetje wat een verdrietig nieuws! Hopelijk gaat het toch nog groeien.. ik duim heel hard voor je. Veel sterkte!
Ik slaap ook slecht en droom levensecht, vannacht won in de €100.000 dat zijn leukere dromen, maar we gaan er maar vanuit dat ze bij beide niet uitkomen
Dit is niet wat je wil horen . Wat een onzekerheid allemaal.. ik hoop echt dat het gunstig uitpakt. Iemand uit mijn eerste bevalgroepje had dit ook. Wij hadden de hoop allang opgegeven en zowaar kwam het toch nog goed. Ik hoop met heel mijn hart dat dit voor jou ook zo mag zijn ❤️
Nou ook hier enorme twijfel.....er was nog niet zoveel te zien en iig geen hartslag. Maar het kan nog alle kanten op. Het probleem is dat ik door de pil heen zwanger ben geraakt en geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Ik vermoed ergens zelf rond de 25e november maar dan klopt het beeld van de echo niet. De verloskundige schat ergens tussen 5 en 6 weken. Ik had alleen op 15 december al een positieve test.....ik moet over 2 weken terug maar ben er bang voor
Nou meiden, allemaal dus nog steeds niet echt wijzer geworden van de echo’s, hopelijk zijn jullie eerst volgende echo’s wel goed en groeit er bij jullie alle 3 een klein hummeltje, spannend allemaal nog even! Ik duim voor jullie op een goede afloop!
Hoi dames, gefeliciteerd aan degene met een mooie echo! En aan de anderen, ik denk aan jullie voor toch nog mooi nieuws! Ik heb even moeten bijlezen, want krijg dus geen meldingen als er wordt gereageerd
Hier ook slecht slapen daarnaast is mijn vriend wat verkouden dus snurkt ook nog kom dan maar eens weer in slaap Leef als sommige nu Ook last van misselijk sinds een paar dagen Vanochtend bij tandenpoetsen moest ik zelfs kokhalzen had ik bij eerste ook Zo sterk gevoel dat het weer meisje wordt Meer meiden een voor gevoel?
Goh het kan natuurlijk wel dat je veel korter zwanger bent. Ik had 15 december ook een eerste positieve test (nod was 19 of 20 december) en ben ook nog geen 6 weken.. hopelijk is het over 2 weken mooi gegroeid!!
Kom toch ook even hierop reageren. 7 weken zul je inderdaad niet zijn met deze echo. 6 kan wel prima, nog voor de 6.5 week kan het zijn dat de hartslag nog niet aanwezig is. Maar er is een vruchtje en vruchtzak te zien. Dat is heel positief. Nu de hartslag nog Met deze termijn kan een dag verschil een flink verschil in echo beeld worden. Ik ben een week geleden geweest en ook hier was de echo nog wat minder ver dan ik dacht. Naast een late eisprong kun je ook een late innesteling hebben. Dat er "te weinig" op deze termijn nog te zien is, komt heel vaak voor. Probeer ook jij niet meteen alle moed op te geven. Dit komt echt vaker voor dan je denkt en trekt zich recht rond de 8-10 weken
Lief dank je....ik zie alleen een vruchtje, waar zie jij een vruchtzakje dan? Ik vind die echo's altijd dramatisch hoor.....kan er zelden iets uithalen Ik probeer maar gewoon af te wachten maar zit maar te rekenen in mn hoofd. Clear Blue zei 15 december al 2-3 wkn.....dat kan dan toch niet....nou ja iig blijft maar malen
Kun je het zo een beetje zien? En.. die cb.. die heeft niet zoveel hcg nodig om 2-3 aan te geven. Wel een stuk meer voor 3+ dus dat kan erg verwarrend werken. Ik duim heel hard met je mee. Laten we gaan voor beide een goede volgende echo? P.s dat wat ik omcirkel is geen leeg zakje daarvoor zit er teveel lichtgrijs in