Hahaha Heel kort verhaal in notendop na Mmm heb ikzelf 3 kids met ex(van de 10 zwangerschappen waarvan 2 x eug) MN man na 7 jaar worstelen 1 dochter met z'n ex. Afgelopen juni nog bij gyn geweest ivm bloedingen. Ons hele verhaal neergelegd mbt toekomst voor over 2 a 3 Jr voor zwangerschap. Beide zo goed als onvruchtbaar. Over hoE en wat dan. In september ging ie op z'n knieën voor me ☺️❤️En blijkt dat we die dag dus ook compleet onverwachts spontaan zwanger zijn geworden. Even compleet in shock geweest maar zo welkom Afgelopen donderdag termijn echo gehad (al 2 eerdere echo's gehad) alles klopt en ziet er perfect uit. Alleen nekplooi wijkt af. Dus morgen na wkz voor betere echo. Mans dochter had ook afwijkende nekplooi en is. Kerngezond. Kans dat er iets is is heel klein.
Wat fijn dan dat het na zo’n lange weg alsnog spontaan gelukt is! En hopelijk stelt de afwijkende nekplooi ook nu niets voor.
@Pepernoot welkom! Gefeliciteerd met de zwangerschap. Jullie verhaal klinkt zo'n beetje als een sprookje. Hopelijk Is alles goed met de kleine in je buik!
Welkom! Natuurlijk mag je meeschrijven hier. Ja 75 pagina's is vrij veel om eventjes te lezen. Maar je hoeft je in ieder geval niet te vervelen
Wow wat een verhaal zeg! En wat bijzonder (en ook erg fijn natuurlijk) dat je nu toch opeens spontaan zwanger mocht worden.
Welkom Pepernoot en wat hebben jullie een prachtig huwelijk cadeau gehad . Vandaag ga ik het echt vertellen op mijn werk maar ik ben een emotioneel wrak op dat gebied omdat ik zo graag een 2 de kindje wou(wij allemaal of we nu een lange of korte weg hebben begaan) Maar daardoor als ik iemand die het nog niet weet vertel dat ik zwanger ben ga ik huilen
Blijft bijzonder ook om 't te vertellen joepy❤️ Thnx allemaal, ja heel bijzonder bizar gelopen voelt soms ook echt zo onwerkelijk nog
@Pepernoot welkom! gefeliciteerd met je zwangerschap! even een update in de naam kwestie... wat blijkt.. mevrouwtje wist heeeeeeul goed dat ik de naam als favoriet had voor een meisje. sterker nog, toen we op kraamvisite kwamen en we even alleen waren begon ze er zelf over; " ja... ik durfde eigenlijk niet zo goed, want ik kan me nog herinneren dat je tegen me zei dat je er al helemaal uit was, voor een meisje koos je *** en voor een jongetje *** " mijn wenkbrauwen schoten omhoog tot aan mn haargrens en ik voelde een legertje hormonen zich klaarmaken voor irrationeel gejank. ze gaat verder " en toen we laatst met zn allen samen waren en die naam viel weer in een gesprekje, durfde ik je niet aan te kijken want ik wist toen inmiddels al dat jij ook in verwachting was, maar ja.... dat is natuurlijk geen reden om die naam niet te kiezen, want ik vind het ook een mooie naam... ik denk dat voor jullie dan toch een andere naam voorbestemd is.." -hormonen; " WAT!!!? " -wenkbrauwen: verdwenen tot voorbij de haargrens -ogen: waterig ze gaat verder, poeslief; " of tja... staat de naam nu nog steeds op je lijstje?" ik probeer mezelf te beheersen, maar mn hormonen hebben russische discipline en pleiten voor een woede uitbarsting met tranen en onverstaanbare klaagzang tegen manlief die net weer is binnengelopen. gelukkig heeft hij de kleine baby bij zich én misschien nog wel belangrijker.. achter hem komt zijn broer ook de kamer binnen met taart. de hormonen nemen genoegen met dit zoenoffer en ik stamel iets in de richting van.. "ehm tja.. sorry de naam staat nog steeds op mn lijstje maar gelukkig zijn er nog andere namen..." en "..waarschijnlijk krijgen wij dan een jongetje" ik ben nog steeds verbaasd. ik dacht écht dat ze als mn vriendin en schoonzusje op zn minst het gesprek met me had aangegaan. ik had het ontzettend kunnen waarderen als ze had gezegd dat ze ermee in haar maag zat maar ook verliefd was geworden op die naam en of ik er moeite mee zou hebben als ze haar babytje zo zou noemen. dan had ik gewoon eerlijk antwoord kunnen geven en zeggen dat ik het wel lastig zou vinden maar dat ik haar oprecht alles in de wereld gun, ook een meisje met die naam. nu voelt het een beetje 'achter mn rug om' ook al heb ik natuurlijk niet het alleen-recht op een naam, i know... ik had juíst mn voorkeuren gedeeld met mn beste vriendin omdat ik wist dat we wel allebei aan het proberen waren en ik dit soort teleurstellingen wilde voorkomen. nu zijn wij wel twee tegenpolen (wat ik mooi vind vind zij lelijk, kies ik bloemetjes kiest zij streepjes, ik ben met de stoere broer met tatoeages en een baan in Amsterdam getrouwd zij met de rustige broer die plattelandsdokter is en woont in een dorp met 2 inwoners) alleen die éne naam, die vonden we allebei mooi... hoe is t mogelijk!!! nou ja, niks meer aan te doen. waarschijnlijk maak ik me idd druk om niks en krijgen wij een knul
oh, huh haha bij mij komen de berichtjes soms in een andere volgorde op de pagina, mijn naam verhaal kwam ineens vóór een paar berichtjes te staat die gister al gepost zijn. zo ook jou verhaal @Pepernoot, van hoe bijzonder dit kindje is! geweldig zeg! ben benieuwd naar je echo van vandaag en hoop van harte dat alles gewoon in orde is!
Ik snap heel goed dat het zo achter je rug om voelt hoor! Nu hebben jullie niet eens de kans gehad om te kijken of je samen tot een goed compromis gekomen was. Of wie weet had je het gewoon oké gevonden als ze eerst bij je was gekomen. Ik denk wel dat het goed zou zijn dat je er later nog eens op terugkomt met haar. Denk dat het anders aan je blijft knagen. Niet in de kraamweek, haar dochtertje heeft, hoe jammer ook, nu eenmaal die naam en dat kan niet meer anders. Maar wel later.
Wij hebben vanmorgen de termijnecho gehad. Alles was goed en zelfs een paar daagjes naar voren gezet!
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 14 mei Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend ♡ 15 mei DramaisforNerds - 32 jaar - 2e kindje onbekend ♡ 16 mei 17 mei Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Norki Maki - 32 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ 19 mei 20 mei 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 22 mei 23 mei Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ 24 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 25 mei Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Pepernoot - 33 Jr - 4e kindje - onbekend Noxe - 31 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 27 mei debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 28 mei Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 29 mei Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 31 mei Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (23) ----------------------------------------------- Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009, Miles Afspraken: November: 12-11 Lerana controle verloskundige 12-11 Noxe termijnecho 12-11 pepernoot echo wkz nav nekplooi 21-11 debjuh86 combinatietest deel 2 nekplooimeting (+ geslachtsbepaling!) 21-11 DramaisforNerds controle verloskundige 22-11 Arwen86 controle verloskundige 23-11 hoop28 controle verloskundige + echo 23-11 Noxe controle verloskundige 26-11 DramaisforNerds geslachtsecho 29-11 Soturi controle verloskundige December: 01-12 Mom86 geslachtsbepaling 03-12 Mom86 controle 04-12 Soturi geslachtsbepaling 24-12 Arwen86 20-weken echo Januari: 04-01 Soturi 20-weken echo 08-01 hoop28 20 weken echo 10-01 Noxe 20-weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wow @debjuh86 wat een raar verhaal! Snap niet dat een schoonzus zoiets doet, je kunt elkaar moeilijk ontlopen als familieleden zijnde. En begrijp ook net dat ze niet eerst met jou gebabbeld heeft hierover, waarschijnlijk omdat ze wist dat ze fout zat. Hebben jullie wel nog hele mooie alternatieven voor een meisjesnaam? Ik zou ook zeker nog even met haar hierover praten, zodra jouw emoties wat gezakt zijn en als zij een beetje gesettled is in haar nieuwe leven.
@debjuh86 ik kan me goed voorstellen dat je daar vol verbazing hebt gezeten. Knap dat je je zo sterk hebt gehouden zeg. Ik vind het wel jammer voor je dat je schoonzus gekozen heeft om het zo aan te pakken. Het Is ook wel een erg hoge prijs die ze betaalt, dat stukje vertrouwen zou bij mij wel lange tijd weg zijn. Ik hoop dat, mochten jullie een meid krijgen, jullie een nog mooiere naam zullen vinden voor haar.
hi meiden, ik denk ook dat het het beste is om later nog een keertje met haar in gesprek te gaan. en idd niet in haar kraamweek en wanneer zij een beetje gesetteld is en mijn emoties een beetje gezakt zijn. had het er net ook nog even over met mn andere beste vriendin (heb er twee), en die was ook bang dat de frustraties anders een keer te hoog oplopen. zo had ze ook nog een hele hoop positiekleding van mij geleend en na haar eerste zwangerschap niet terug gegeven. daarna bij dr tweede zwangerschap verscheen ze doodleuk in mijn jeans en shirtjes. zelfs na mn eerste miskraam ging er blijkbaar nog geen belletje rinkelen om zélf gewoon eens wat extra aan te gaan schaffen en het terug te geven.. nu ben ik inmiddels alweer 3 maanden zwanger en zit er nog steeds op te wachten.. idem met de luieremmer. die heeft ze weer in gebruik genomen en ik kreeg de mededeling dat "ik m tegen die tijd (wijzend naar mn buik) wel weer terug kreeg". altijd als ik er met fatsoen wat van probeer te zeggen of haar niet voor schut wil zetten door het "in dr face te gooien" en dus overduidelijk een voorzet geef waar zij op zou kunnen reageren met bijv "ik zal het zo snel mogelijk terug geven", wuift ze het op een of andere manier weg.. nu ik zit te schrijven merk ik idd dat er een hoop frustratie zit en dat het goed is om er ver te praten. we zijn wel met broers getrouwd en ik wil niet dat het raar wordt tussen ons allemaal en er scheve gezichten zijn tijdens kerst, verjaardagen en dat soort dingen. voor nu maar op zoek naam een (nog) mooiere naam, mocht t een meisje zijn
Nou zeg, wat een mens dan hoor. Helaas moet je er altijd op de verkeerde manier achter komen wat je nu aan iemand hebt.
Heel herkenbaar, ik probeer nu ook uitgeleende spullen terug te krijgen, ook dure spullen zoals kolf etc. En heb alleen nog maar antwoorden gehad als; is kapot gegaan of ik weet niet meer waar het is.