Tot nu toe af en toe wat krampen, maar geen bloed. De huisarts vond dat ik maar een paar weken? Moest wachten voor ik een nieuwe test ging doen. Het kon tot 6/7 weken duren voor je een positieve had? Echt ik snap er even niks meer van aangezien ze vorige week wel positief waren van zwanger en kids (vanmorgen van action en DA beide niet). Volgens de huisarts was ik dus nog gewoon zwanger, moest ik een afspraak maken bij de verloskundige dus die ga ik morgen maar even bellen. (Mijn bloeding was dermate minimaal dat ook zij vond dat het zeker geen menstruatie was, in die 2 dagen totaal nog minder als normaal in 2 uur!) en de krampen kon ook juist de groei van mijn baarmoeder zijn. En kreeg geen bloedtest, dat doet ze pas als ik over 2/3 weken geen positieve test heb en nog niet ongie ben geworden... Zucht... Ik haat onduidelijkheid...
Wat raar dat ze niet voor de zekerheid even bloedprikken! Lees zo vaak hier dat dat gebeurd direct na een zwangerschapstest. Wat een onzekerheid Maev, niet leuk! Mijn duimen draaien voor je!
Thnx tylmare, ik vind het ook raar, toen het afgelopen jaar mis ging kreeg ik wel een verwijsbrief voor bloedprikken... Maar mijn huisarts vind ik sowieso een beetje raar (ben aan het kijken voor een ander, ze is alleen wel heel goed met mijn zoontje en dat was de afgelopen periode voor mij heel belangrijk)... Als mijn temp zakt weten we ook genoeg gaan we dan maar vanuit en die blijft tot nu toe hoog...
Jeetje nu zit je nog steeds in onzekerheid, hoop zo dat het gewoon goed zit!! Dames erg herkenbaar over dat testen ik kon het vandaag ook niet laten zie hier de resultaten
ik ben symptomen aan het zoeken joh. Dat ik elke dag op de bank mot liggen en bij de minste klusjes buiten adem raak zegt nog niet genoeg blijkbaar. Ook enorm rommelende darmen met name na het eten. Normaal nooit last van. En mijn borsten zijn langzaam maar zeker gevoeliger aan het worden. Ik twijfel heel erg of ik weer testjes ga kopen vandaag.. Ben nog steeds onzeker en blijf onderbroekloeren. @Maev Kan je niet je zoontje bij haar houden en voor jezelf een andere huisarts zoeken? Of kan dat niet? (ben echt een leek nog hoor wat dat betreft)
Goedemorgen, Tylmare, duidelijke kwaaltjes genoeg toch 😉 Maar herkenbaar dat het zo onwerkelijk is hoor dames! Gisteravond zelf ook nog een test gedaan voor de zekerheid.. Het ging zondagochtend zo tussen de bedrijven door.. Maar wel weer een streep dus nu moet ik van mezelf stoppen met twijfelen! Ik wacht even af tot volgende week denk ik voordat ik de verloskundige bel. Meav, wat een waardeloze situatie voor jullie zeg! Vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. Dat je dokter dat van je verwacht?! Je betaald t bloedprikken toch zelf, dan bepaal je dat toch ook zelf? Heel veel sterkte met afwachten!!
Zullen we een lijstje maken wie wanneer uitgerekend is zodat het overzichtelijk is 16: 17: 18: naadje53 tweede kindje 19: maev 20: 21: tylmare 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:
Ja erg he dames, die onzekerheid blijft. Zei al tegen mijn vriendje (man moet ik nog steeds aan wennen) dat ik pas gerust was als ik een echo had gehad, vooral omdat ik die innestelingsbloeding meer was dan een paar druppels. Ik heb vanochtend gebeld met de verloskundige, dat wilde mijn vriend graag (je kon je ook on-line inschrijven) en ze bellen dadelijk terug, gewoon vlinders in mijn buik!! Hij was gisteren wel enigszins beledigd, hij wilde liever dat ik bij een grotere groep verloskundigen zou gaan, maar ten eerste heb je dan ook meer afwisselingen en te tweede stond me daar van een vrouw het gezicht niet van aan (heb ik normaal echt niet snel last van, maar het kippenvel liep over mijn rug). Hij zei dat hij het erg jammer vond dat hij daar geen inspraak in had, maar toen ik zei dat ik toch wel degene was die ooit in haar blote kont voor de dames moest liggen, was de discussie snel voorbij .. hij is zoooo bezorgd, als ik maar een kreun geef staat hij al naast me. Oooh ja, op het moment ben ik thuis, normaal werk ik in het middelbaar onderwijs, maar ze hadden dit aar geen uren, hier kampen we nog met een overschot
Ik had een zwak moment, toch getest. (even snel naar de action) en ben toch wel duidelijk zwanger nog. Sjonge jonge Wij hebben op nog geen 5 minuten fietsen een kleine verloskundige praktijk die samenwerkt met het prenataal screeningscentrum die iets verder weg zit. Vorige keer hebben we mij ook begeleid en heb dit als heet prettig ervaren. Ze namen al mijn angsten serieus en waren niet te beroerd om spoed echo's te doen. Dus daar weer bij ingeschreven Ze herkende zelfs mijn naam direct al toen ze opnam Ben het met je eens hoor Klaver, jij bent degene die straks als "kijkdoos" (sorry ) moet fungeren, dan moet jíj je prettig voelen bij de verloskundige Mijn vriend geeft alles uit handen en zit gewoon heel stiekem internet af te speuren naar alles wat speelt rond een zwangerschap. Maar verder niks zeggen hoor! Hè, kan dat zomaar dan?! Nu zit je verplicht thuis, maar krijg je dan wel alsnog betaald? Of ben je echt ontslagen ofzo? Wat lijkt me dat waardeloos zeg. Bij ons is van de zomer een ontslagronde geweest en die heb ik kantje boord overleefd. Ben dus bang dat als er weer een ronde komt dat ik er dan alsnog uitvlieg.
5 feb. mag ik , zo spannend!!!! Ach ik moet wel om mijn vriend lachen, hij vergelijkt altijd alles met elkaar wat het beste is. Alleen kon hij nu niemand bellen om ervaringen te vragen Hij wilt alleen het beste voor me, en voelt zich nu ontzettend machteloos. Ik heb nu ook al veel "kwaaltjes" terwijl hij weet dat ik normaal ook met koorts ging werken..
Ik ben het net je eens hoor klaver,je moet je wel prettig voelen hierbij Ik ga als ik weer word doorgestuurd naar de vk naar dezelfde als mijn zoontje maar meer als rede dat hun alles weten en mijn bevalling reuze snel was en daarna met spoed naar het ziekenhuis kon gaan
Lief toch, zo'n betrokken man haha! Mijn man laat idd ook alles bij mij wat dat soort dingen betreft, vinden we allebei het prettigste. Dus goed afgestemd haha.. We gaan ook weer naar dezelfde praktijk als de eerste keer. Is goed bevallen en het bekende vind ik erg prettig. Wat vervelend zeg, boventallig zijn op je werk.. Spannend ook nu met de zwangerschap lijkt me. Ik mocht gelukkig ook nog een rondje mee. Komend zomer mogelijk nog een ronde dus dan weer afwachten.
Zit sowieso nog te twijfelen over of en hoeveel ik ga werken als zodra er kinderen zijn. ik heb een min-max contract wat betekend dat ik extreem flexibel moet zijn. Daarbij werk ik ook 10 uur per dag en dat is exclusief reistijd. en mijn vriend werkt in Deventer (wonen in Amersfoort) ook niet om de hoek als er iets is met het kindje. (En ik zou niet zomaar wegkunnen van werk in zo'n geval) Maar ach, zo ver is het nog niet Ik dacht vandaag een goede dag te hebben maar stort echt compleet in momenteel! "Gelukkig" maar Moe, borsten gevoelig alleen aan de zijkanten en buik/baarmoeder weer zeurderig. Ook merk ik weer minder eetlust. Wel trek hebben maar als je eenmaal het eten voor je neus hebt niet meer willen of snel vol zitten.
Zwangerschapslijst ♥ 16 September: 17 September: AnoniemMeisje18, 19 jaar - 1e kindje. 18 September: Naadje53 - ? jaar - 2e Kindje. 19 September: Maev - ? jaar - ? kindje 20 September: 21 September: Tylmare - ? jaar - ? kindje 22 September: 23 September: 24 September: 25 September: 26 September: 27 September: 28 September: 29 September: 30 September: Afspraken: 29-01-2015 - AnoniemMeisje18 - eerste echo! 02-02-2015 - Naadje53 - eerste echo!
Jullie kunnen je eigen aanpasssen in de lijst, weet namelijk niet hoe oud jullie zijn en hoeveelste kindje Neem me niet kwalijk! hihi xxx
Zo Tylmare, das best pittig he, dagen van 10 uur.. Hier ook zo.. En met een man overver kan ik me voorstellen dat je daar nog even over wilt denken! Ik vond de eerste maanden heerlijk on thuis te zijn alleen werd m'n wereldje wel heel klein. Af en toe werken is ook wel lekker.. Ik werk 26 uur vooral middag/ avond en om het weekend dus niet veel oppas nodig. Hoe gaan jullie de opvang straks regelen? Anoniemmeisje18, wil je mij ook op de lijst zetten? Ik krijg niet voor elkaar.. 18 sept uitgerekend, 2e kindje, 28 jaar.