Uitgerekend 16-30 september 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Maev, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nu ook maar 1 voor de andere helft van september 2015.

Ik ben volgens de berekeningen uitgerekend op 19 september...
    Ondanks wat bloedverlies blijven de testen oplopen en heeft ook de ha de zwangerschap bevestigd...

2. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Leuk! Ik wil wel meekletsen :)
    Als alles goed gaat (en mijn berekning klopt) zal ik rond de 21 uitgerekend moeten zijn.
    Ik wil morgen de verloskundige bellen voor een eerste afspraak :)

3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Gefeliciteerd Tylmare, ik denk dat ik dinsdag ga bellen, wil maandag toch voor mijn eigen gevoel nog een testje halen... Just to BE sure!
    Vind het wel giga spannend!

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Heb er vandaag met 2e urine een clear blue tegen aan gegooid en die zei ruim binnen de tijd 'zwanger'
    Ik geloof het nu toch wel echt :D
    Vorige zwangerschap maakte ik veel minder snel HCG aan lijkt het wel en dat is een mk geworden.
    Zo duidelijk als deze keer heb ik tóen nog niet getest voor mijn gevoel :)

5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Klinkt positief...
    Wij gaan vanmiddag nog een test halen, hoop dat ze een cb digitaal bij de ah of jumbo hebben...
    Aan de andere kant ik voel echt van alles, mijn darmen zijn flink aan het herschikken en daardoor steeds boeren, ben met vlagen misselijk, vreetbuien... En buiten het misselijk zijn herken ik niks van vorige keer!

6. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik mag in mijn handen knijpen wat betreft symptomen.
    Vorige keer pas week na positieve test pijnlijke borsten, niet misselijk geweest en alleen heeeeel moe.
    Nu dus net zo, pijn in baarmoeder begint nu met hoesten enzo, en last van darmen/winderigheid.

Maarja, wat niet is kan nog komen natuurlijk :D
    Succes met de jacht op de CB! :D
    (die zijn altijd zo leuk voor de foto!)

7. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben Eva, werk als kleuterjuf, ben getrouwd, heb 2 zoons en nu zwanger van nummer 3. Volgens de eerste berekingen 16 september uitgerekend...

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Hallo dames,

Als alles goed gaat ben ik rond 18 september uitgerekend
    Morgen ga ik de gynaecoloog bellen voor een afspraak van de echo
    Verder mag ik opzich niet mopperen wat betreft de klachten, had wel al snel last van mijn borsten ze zijn ook al gegroeid en verder word ik gek om het feit dat ik alleen maar zure dingen wil eten

9. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk he meiden, dat je zo zwanger bent als wat en nog niemand het weet... Misschien binnenkort idd alvast maar even de verloskundige bellen!
    Hebben jullie ook al kinderen?

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Hoi evaaatje
    Ik heb al een zoontje van bijna 2 1/2 jaar die maar al te graag een zusje wil.
    Hij weet nog niet dat ik zwanger ben omdat hij een heerlijk vrolijk mannetje is die geen geheimen kan bewaren haha.

Ik mag 2 februari naar de gyn voor mijn eerste echo ik zal dan rond de 7 weken zitten
    Voor mijn verjaardag mag ik het bekend gaan maken als ik de 12 weken overtref zonder dat niemand al dingen door heeft

Heb jij al kinderen

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hoi evaatje en Naadje,
    Ik heb een zoontje van 6 jaar en 3 maanden met mijn ex.
    En ook die vertellen we nog even niks, die heeft al meer als genoeg te verduren en voor zijn kiezen gehad, eerst de risico weken maar eens door!
    Ben overigens 31 jaar.
    Ik hoop vanmiddag of morgen nog een positieve test te doen en dan ga ik de verloskundige bellen (wordt uiteindelijk toch de gyneacologe ivm mogelijke complicaties) zit heel erg te dubben of ik dezelfde verloskundige neem als vorige keer (die heeft spreekuur een dorp verder en zit van origine in de stad waar ik eerst woonde en waar ik verwacht te bevallen) of de verloskundige hier in het dorp/stad. Beide is voor mij even ver rijden. Wat zouden jullie doen?

12. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Welkom! :D

Hier word het voor beiden ons eerste kindje :)
    November heb ik helaas een miskraam gehad maar ben al verassend snel opnieuw zwanger.
    Ben zelf 26 en mijn vriend is 31.
    Ik mag 4 februari al voor de eerste echo!
    Omdat ik al zo vroeg positief testte (10 DPO) en vanwege mijn eerdere miskraam.

Maev
    Ik zou denk ik gaan voor dezelfde verloskundige als de vorige keer. Mits je daar een goed gevoel bij had natuurlijk :)
    Als het qua afstand niks uitmaakt.. :)

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Ik zou voor degene gaan waar jij je het prettigst bij voelt, ik zal waarschijnlijk uiteindelijk overgedragen worden naar de vk omdat ik verder geen medische reden heb

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik mag 2 dagen eerder voor de echo spannend he, ik heb ook al twee keer eerder een miskraam gehad in 2011 en in april nu hopen dat we allemaal plakkerds hebben

15. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi naadje, ik heb twee zoons van 4 en 2 jaar. De oudste wil ook heel graag een zusje 😃 Zelf geen voorkeur voor een geslacht, denk dat we het zelfs niet willen weten als het te zien is.
    Mag ik vragen waarom je bij een gyn bent en niet bij een vk?

16. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heej, ik zag de laatste reacties helemaal niet eerst, vandaar dus een beetje een aparte reactie misschien. Spannend allemaal dames! Ik ben verhuisd en moet denk ik echt een andere vk zoeken. Jammer vind ik dat, zeker omdat het bevallen bij mij heeeeel snel gaat en ik geen ontsluitingsweeen voel. Hoop dat ze wel het dossier gaat opvragen van de oude vk, maar dat zal wel toch?

17. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap..

Kan ik ook nog aanschuiven? We hadden gister de positieve test in handen.
    Als alles goed mag gaan, ben ik uitgeteld rond 18 september..
    Het is ons tweede kindje, dus onze dochter van 19 maand gaat grote zus worden!!
    Heel spannend allemaal toch weer, vooral de komende 2 weken vind ik.

18. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Tuurlijk mag je dat vragen
    Ik loop nu iets meer dan een Jaar bij de gyn omdat mijn cyclus toen helemaal ontspoort was terwijl ik de pil gebruikte en van daaruit onderzoeken gehad en eind februari was ik gestart met clomid dus vandaar dat ik eerst daar nog loop

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Gefeliciteerd op dezelfde dag als mij waarschijnlijk :D

20. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Goede middag dames,

Als jullie het niet erg vinden schuif ik ook graag aan.
    Aangezien ik mijn eisprong goed voel zou ik nu 4+4 dagen moeten zijn.
    We zijn sneller in verwachting dan verwacht, maar dat is natuurlijk helemaal niet erg.

Ik ben blij dat er forums bestaan, want behalve mijn man en een vriendin (die mijn ook belde toen ze in verwachting was, jammer genoeg daarna MK) weet nog niemand het.

Ik moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vind om voor me te houden en echt de hele dag misselijk zijn en zo bleek als een vaatdoekje helpt ook niet echt. Ik ben wel enorm blij, kan het nog niet echt bevatten :)

Deel Deze Pagina