Dat herken ik heel erg. Ik kan wel janken elke keer, vraag me telkens af waarom ik dit nog wilde. Eerlijk is eerlijk, als mijn zoontje niet ziek was geworden die cyclus, had ik nu een spiraal gehad... Zou de huisarts bellen tijdens de menstruatie maar toen werd hij zo ziek, ik dacht... Één maandje maakt toch niet uit Nog steeds niet bekomen van de shock
Precies. Ik wilde het zo graag, maar ik had voor mezelf ook een soort streek gezet bij 1 januari. En daar was ik helemaal oké mee. Ik nam een nieuwe baan, ik nam afscheid van het idee van een vierde en dat voelde prima. Wel jammer, maar geen ramp, zeg maar. En toen belde het zh, dachten we; we proberen het 1x en bam. En ik heb zo onderschat wat ziek zijn met 3 kids zou betekek Misschien is dat het ook wel. Ik had niet verwacht dat het zou lukken. Mensen om me heen zijn zo blij en ik denk alleen maar; had ik het maar nooot gedaan. En dan voel ik me zo schuldig.
Blij dat je er zo eerlijk over bent. Ik weet ook echt nog niet wat ik er nou van moet vinden. Blijheid is nog ver te zoeken, maar dat komt natuurlijk ook doordat we ons zo beroerd voelen. Hoop dat het in ieder geval snel beter gaat.
Gelukkig ben ik niet de enige. Misschien als ik me beter zou voelen dan was ik blij. Nu stond ik vandaag tijdens een nervous breakdown te gillen ‘dat ik het wel af zou breken.’ Het probleem is, als ik dit met m’n vk bespreek staat er gelijk een peleton hulpverleners klaar. En das nou net waar ik geen zin meer in heb.
Oh zo herkenbaar, iedereen moet het hier ontgelden maar ik houd ook mijn mond tegen de vk. Het zijn de hormonen in het eerste trimester, het wordt beter, het gaat afvlakken... En zo niet, dan kan je alsnog aan de bel trekken hè... Die pop poli is er niet voor niets.
nou ja niet echt verteld maar hij had het snel genoeg in de gaten dat mama geen wijntje meer dronk en bepaalde dingen qua eten niet meer nam.. dingen die ik normaal wel zou eten haha
Sorry voor de late reactie echo is goed gegaan! Termijn is zoals gemeten is bij de vroege echo waardoor ik vandaag 10 weken en 6 dagen ben. Lag daar wel met een brok in mn keel, omdat ik al niet lekker in mn vel zat en de echoscopiste even bot tegen me deed. Bij de vroege echo mocht mn man het filmen, dus bij deze echo begon ik zelf al te filmen en zei ze dat dat niet mocht. Dus ik gaf aan dat het de vorige x wel mocht. Zei ze nogal bot: het is een medisch onderzoek dus je mag niet filmen. ik hield maar mn mond want anders zou ik in tranen uitbarsten daar maaaaargoed eind goed al goed.. daarna deed ze wel weer soort van vriendelijk
Ah wat vervelend zeg... Dan voel je je al niet optimaal en krijg je dat ook nog. Fijn dat alles goed was!!
Nou zeg wat bot…? Wij hebben ook gefilmd en dat vonden ze helemaal prima (ziekenhuis). Dus vreemd dat daar verschillende richtlijnen voor zijn?! gelukkig was je echo goed!!
Wauw wat een mooie echo! En de rest ook al weer goede echo's, fijn Koningsdag was leuk! Met kleine ballonnen losgelaten bij de aubade! Hier totaal niet misselijk, maar extreem moe. En daardoor ijskoud en die rot lage bkoeddruk
Pffff.. Nog maar een paar uurtjes en dan vlieg ik met het gezin naar Griekenland.. Zo veel zin.. Maar toch ook zoveel tegenzin..
Veel plezier! Misschien is het wel lekker om er even uit te zijn. Ik zag ook best tegen de vakantie op, maar vind het 1000 procent meevallen. Moet ik wel zeggen dat het misselijke gevoel ook bijna helemaal weg is, dat scheelt natuurlijk. Hebben jullie ook al zo'n groeiend buikje. Ik zit nu in de fase dat ik mij overal 'dik' in voel en denk dat anderen dat ook denken. Terwijl je zelf wel beter weet. Stoor mij er echt enorm aan.. Herkenbaar voor anderen?
Ja, heel erg. Had gisteren een feest en heb maar een wijd vallende blouse gekocht want alles wat in mijn kast hing was echt drama. Kan niet wachten om gewoon een mooi beginnend buikje te hebben ipv dat t nu lijkt alsof ik 3 zakken chips teveel heb gegeten.
Heeeel herkenbaar. Ik heb echt al een zwanger buikje hoor! Vooral ‘s avonds. En meneer zit steeds te complimenteren over de borsten. ❤️
Hopelijk voel je je lekker genoeg en kan je lekker genieten van de vakantie En ohh dat gevoel van je dik voelen in alles ! Vink die maar aan hier ! Haha
Vanmorgen bloed geprikt voor de nipt, 6 buisjes Kan me niet herinneren dat er zoveel buisjes waren de vorige keer, maar misschien is het anders met de nieuwe nipt. De vpk was eerst tijden bezig met formulieren invullen, kwam heel wat bij kijken zei ze, veel administratie. Nouja, zat ik daar te zweten... Blij dat het achter de rug is in ieder geval, ik ben niet zo'n held met bloedprikken