die fase lijk ik gelukkig wel beetje gehad te hebben. Smorgens en zo na 4 word ik wel weer ontzettend moe. Maar ik heb vooral nog last van misselijkheid en honger. Bijna de 12 weken hopelijk neemt het daarna echt af!
Herkenbaar! Hier komt de energie ook terug. Helpt ook mee dat zoon lief weer goed slaapt. Leuk om met de baby kamer bezig te zijn! Hebben jullie al ideeen hoe of wat? Voor ons zoontje hebben we een wand behang van creative lab amsterdam, met jungle dieren. Voor nummer 2 willen we ook weer zoiets. zoveel zin in!!!
Dat zal zeker mee helpen ja! Leuk zo’n behang! Ja ik kijk er ook erg naar uit, daarom dacht ik begin vast met opruimen stel ik weet het geslacht over 4 weken dan heb ik al vrij snel plek nodig want dan begin ik al hoewel t wel wat lastiger is met de lockdown allemaal. Wij willen ook hoe dan ook 1 muur behangen. We zijn er voor een jongen nog niet over uit. Daar twijfelen we erg tussen juist wat donkere kleuren/kamer of licht. Bij een meisje word het sowieso licht waarschijnlijk roze/beige en leuk licht patroonbehang bloemen ofzo.
Dat hoopte ik ook. Maar vandaag weer zo vreselijk misselijk en moe.... Bij mn zoon nam het af met 13 weken hopelijk nu ook.
Het babykamertje is bij ons mintgroen met wit. Dat houden we zo. Voor beide geslachten leuk. Bij een meisje wat oudroze assecoires en jongetje wat anders stoers. Wil wel zon maan nachtlampje, vind dat zo mooi....
Hier gelukkig vandaag weer een negatieve test. Dinsdag dus eindelijk de echo. Ik ben zo ontzettend opgelucht!
Over het kamertje. De baby komt op de oude kamer van onze dochter. Daar zit nog n super mooi behangetje op. Als het een meisje wordt laten we het zitten (zit er pas 2 jaar op) is t een jongetje dan moeten we toch een ander behangetje erop doen.
Dat behang is zoo leuk! Zou ik ook wel willen. Ik weet alleen nog niet of ik het het geld waard vind voor ons. We wonen in een (iets te klein) particulier huurhuis. Eerst besloten om nog even te blijven, maar binnen een paar jaar wel verhuisplannen. Eigenlijk zo zonde dan!
Jaa dan is het de aanschaf niet waard! Het is best prijzig, maar zo mooi! Ons zoontje wordt er ook helemaal gelukkig van. Wij wonen prima en zijn voorlopig nog niet van plan te verhuizen
Haha ja, misschien wat meisjesachtig voor een jongen Wel superlief voor een meisje! Ik denk dat ik dit keer voor een wat donkerdere kamer ga. Misschien een beetje jungle achtig ofzo. Onze jongste heeft nu ook een wat stoerdere kamer. Zij gaat straks met haar zus op een kamer en de baby krijgt haar kamertje. We hebben een gaaf stapelbed voor ze gezien. Passen en meten hier, haha. Het echte zoetige hebben we nu 2 keer gehad (wit, lichtroze, beige en goud) en toch een beetje op uitgekeken, denk ik. Mocht er inderdaad nog een meisje bij komen
Haha ja snap ik! Dan zou ik het ook sneller doen. Toevallig zag ik laatst best leuk behang bij de kwantum, dus misschien kan ik daar iets vinden!
Dit is de kamer van onze dochter nu. Hebben we in december gemaakt. Ook behang van creatieve lab Amsterdam. Ze is super blij met haar jungle kamertje.
@schatje85 ooh ook leuk zo’n cirkel! Dit is de kamer van m’n zoontje (kinderwagen staat er nu niet meer, foto is uit de tijd dat ik zwanger was)