Ik geef sowieso niks.om.merk kleding. Ik ga voornamelijk naar h&m c&a hema en primark ,zara dat soort winkels. Maar ik wacht de sale af dan ga ik groots inslaan. Meestal eind dec, begin januari is de sale
Ik haal niks tweedehands. Kleren voornamelijk van de zara en bijenkorf. Eigenlijk afhankelijk van wat ik leuk vind wel/geen merk.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ongeveer per maat uitgeef. Hangt er vanaf wel seizoen het is (bijvoorbeeld winterjas is niet echt goedkoop) en hangt er ook wat vanaf hoeveel leuke spulletjes ik vind in mijn vaste winkels. Ik koop wel bij goedkopere winkels zoals h&m, C&A en andere gelijkaardige winkels + ik koop ook vanalles tweedehands. Dus al bij al zal de prijs dan wel meevallen.
Hier ook maar weer even een reactie, ik merk dat ik de laatste week weinig op zp kijk, maar de berichten lijken ook wel mee te vallen. Het is goed bij te lezen Ik heb het vooral druk met werk/privé en savonds vaak te moe (nog steeds) dus daardoor kijk ik ook niet zoveel hierop. Over het voelen van de baby, ik voel de baby af en toe kriebelen, maar ik voel eigenlijk nog geen schopjes en ook niet altijd iedere dag. Probeer er soms wel op te letten maar dan gebeurd er vaak niks. vorige keer voelde ik de echte schopjes rond de 18 weken pas. Echoscopiste had vorige keer natuurlijk wel gezegd dat ik het zou moeten kunnen voelen, maar niet dus. Ik dacht misschien komt het ook wel door m'n litteken van keizersnede, die alles daar wat minder gevoelig geworden is ofzo. Een buikje heb ik een klein beetje nu. Maar valt nog heel erg mee
Ik heb nooit een budget, ik koop wat ik leuk vind. Wat er nu ligt is Zara, een paar dingen Prenatal, maar ook een paar duurdere merkjes. Ongeacht merk/geen merk, wil ik sowieso niet te veel setjes. Liever wat duurder, minder setjes en dus wat vaker gedragen (wassen doe je toch genoeg met 5 personen , dus het ligt snel weer in de kast), dan goedkoper en meer pakjes die ze weinig aan hebben gehad. Plus de duurdere merkjes verkoop je ook weer goed door . Nu geef ik verder an sich niet om merkkleding, maar ik vind het wel belangrijk dat het duurzaam geproduceerd is & daarna ook weer door kan gaan naar een ander kindje (dus kwalitatief goed is). Mijn andere twee kinderen dragen ook dit soort kleding en de leukste dingen bewaar ik van de oudste voor de jongste en de rest kan ik weer goed doorverkopen.
En luiers ingeslagen bij de poeisz.daarnaast ook 5 pakken zwitsal luiers kado gekregen van mij bestie
@EvitaDedu hoe is het nu met jouw vermoeidheid? Gaat het al iets beter? Wij hebben echt exact hetzelfde met die vermoeidheid. Hopelijk mag het tij inderdaad snel keren, het zou toch wat zijn als je de hele zwangerschap zo moe blijft. @novemberzes kamertje wordt al mooi zeg! Yay weer een jongetje erbij! @twee gefeliciteerd! Mooie kinderwagen! Je bent lekker op dreef met je inkopen haha. @Masa0903 hoe is het nu met jou meid? Is het gelukt om weer een beetje rust in je koppie te krijgen? Wat mijn gyneacoloog mij tijdens de vorige zwangerschap heeft gezegd is dat de baby soms iets rustiger kan zijn door een groeispurt of als ze weer wat nieuws bijleren omdat dat extra energie kost. Het hoeft inderdaad niet meteen alarmerend te zijn. Het gaat hier sinds gisteren ietsjes beter met m'n energie. Heb sinds het weekend steeds enorme opruimwoede, het is bijna alsof ik nú al nesteldrang heb Wil ook echt van alles gaan regelen voor de babykamer, maar dat kan niet omdat we eerst spullen voor J moeten halen voor haar kamer en die stomme IKEA nog steeds de idiote regel heeft van max 2 personen en kind is daarbij meegerekend IKEA ging de vorige keer niet door vermoeidheid. Dus even kijken of we of oppas gaan regelen of schijt gaan hebben aan de regels en apart van elkaar naar binnen gaan om vervolgens toch samen te gaan shoppen Hier ook geen budget voor wat ik nog wil uitgeven. Weet wel dat ik dingen als een kinderstoeltje, een meerrijdplankje en een mozes wiegje tweedehands wil gaan halen. Kleding wil ik wel graag nieuw halen, maar dat is omdat ik toch nog graag wil shoppen aangezien we niet veel nodig hebben omdat we alles van J nog hebben. Ga hiervoor lekker bij de Prenatal kijken of anders even bij Zeeman, HEMA, H&M, C&A of Zara. Is qua prijs ook goed te doen. Zal vanmiddag even m'n buikfoto plaatsen Hij groeit wel echt heel hard en m'n baarmoeder is nu net ietsjes onder m'n navel te voelen. Kan de kleine meid soms ook al voelen als je een hand op m'n buik legt. Gisteravond toen ik in bed lag reageerde ze op als ik heel zachtjes met m'n wijsvinger op m'n buik drukte. Dan bewoog ze en schopte ze waar ik met m'n vinger drukte. Zo leuk om nu al interactie te hebben ❤️️ Hier is J nog steeds dag zindelijk en ze geeft het inmiddels ook al goed aan wat ze precies moet doen, dus haar wasbare luiers kunnen we mooi gebruiken voor de baby straks! Nacht zindelijkheid is nog een dingetje, maar haar luiers worden wel steeds minder nat dus ook daar zit vooruitgang in. Hebben jullie al naar je zorgverzekering gekeken? Zo ja, blijf je bij je of ga je overstappen? Bij welke zitten jullie of waar gaan jullie naartoe? Ik heb vanochtend even vluchtig gekeken en ga vanmiddag nog even uitgebreider kijken bij degene die in m'n top 5 staan. Ga weer proberen om een beetje bij te blijven! Bij wie moest ik ook alweer zijn voor de whatsapp groep? Hoewel ik whatsapp groepen verschrikkelijk vind is het misschien toch makkelijker om even snel wat terug te reageren
@Sylva stuur me even een pb met je nummer, dan regel ik het. Reageer straks op derest, even quality time met onze oudste en man samen.
@twee leuk he, spulletjes verzamelen voor de baby. Hebben jullie al een naam in gedachten, of zijn jullie er nog niet echt mee bezig? @Sylva de vermoeidheid is nog hetzelfde. Tegen de middag ben ik nauwelijks nog een stuiver waard. Gelukkig gaat het dan na een paar uur weer wat beter, om dan tegen de avond helemaal doodop te zijn. Eén voordeel, ik val 's avonds heel snel in slaap .
Hier ook nog geen naam. Maar we hebben nog even de tijd. Al had ik bij de andere twee rond deze termijn al wel de naam rond. Maar we noemen hem/haar nu gewoon maar Pinda @Sylva wat goed dat je al naar zorgverzekeringen gekeken heb. Ik heb het net pas van de week gemeld bij m'n zorgverzekering haha. Ik denk ook wel dat ik bij dezelfde blijf. Zit bij een ambtenaren verzekering (IZA) dus die is ook gewoon wel goed. Ik moet alleen even kijken of ik voor volgend jaar nog een pakket ophoog ja of nee. Morgen hebben we weer een baby ochtendje. Eerst op controle bij de verloskundige en daarna door naar het ziekenhuis om te praten waarom we niet over willen op 2e lijns zorg. Ik hoop dat ze luisteren naar me. Ik ben me i.i.g. voor beide afspraken aan het voorbereiden dat ik me wat meer uitspreek over hoe ik me voel en hoe het gaat. Overigens voel ik hier de baby helemaal nog niet. Had stiekem al wel een klein beetje iets verwacht nu. I.i.g morgen lekker baby loeren
Veel plezier morgen! Altijd leuk om even te kunnen spieken . Wat bedoel je precies met 2e lijns zorg? Ik hoop iig dat je gehoord wordt.
Gets, wat stom zeg. Maar 's avonds snel in slaap kunnen vallen is wel relaxt! Niet doen joh! Nog tijd zat toch? Hier ook nog geen naam. Al wel over gehad, maar nog geen definitief lijstje ofzo. Zijn vooral namen die we absoluut niet willen Kan er maar beter op tijd bij zijn met dat zwangerschapsbrein Haha. Maar het is inderdaad goed om naar de aanvullende pakketten te kijken ja. Wel fijn dat je bij een fijne verzekering zit en daar misschien gewoon kan blijven met iets extra. Zit nu bij Nationale Nederlanden. Daar zit ik ook prima en blijf daar waarschijnlijk ook. Alleen ff m'n pakket ophogen. Succes morgen! Hopelijk krijg je het voor elkaar om niet op de 2e lijns te moeten. Heel goed dat je er nu al over nadenkt hoe en wat je wel en niet wilt. Jij hebt hier toch ook wel wat over te zeggen. Veel plezier met het baby spieken!
@Sylva wat een mooie buik!!!! Zou ook zo’n buik willen. Dan voel je je ook stuk meer zwanger denk ik. Wij hebben ook een lijst met namen die we niet willen hhh. Nu nog eentje met die we we willen. @Lindavvv super leuk dat je morgen weer kan spieken! Heel veel plezier/succes. En ik snap het helemaal dat je niet naar de 2de lijn wilt. Ik ervaar het zo onpersoonlijk en chaotisch. Heb totaal niet het gevoel dat de baby goed in de gaten wordt gehouden. Qua zorgverzekering betaal ik me al blauw. Een uitgebreider (en duurder) pakket bestaat volgens mij niet. Voelt zo stom zoveel geld betalen daaraan maar aan de andere kant.. heb het aankomend jaar waarschijnlijk hard nodig.