Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Insomniac, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Jaaaa spannend hoor, die 20 weken echo’s! Ik ben over 12 dagen aan de beurt, lekker vroeg in de ochtend. Echt heel spannend. :o:

@novemberzes maar deze vk weet dan dus niet dat je een jongetje verwacht? :) Super leuk, zo’n extra echo!

@MLady wat mij betreft wel! Vind het netjes dat je jouw excuses aan biedt. :)

MLady en EvitaDedu vinden dit leuk.
  2. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Nee! Ze weet van niks haha :)

YellowEyes vindt dit leuk.
  3. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wauw mooi hoor

novemberzes vindt dit leuk.
  4. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik heb morgen eind van de middag pas de pretecho
    En eind van deze maand pas de 20weken echo
    Wachten duurt lang

5. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Altijd fijn om goed nieuws te lezen ❤️.

Froezel vindt dit leuk.
  6. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Super schattig is dat ❤️❤️❤️

Ik kan zeggen dat ik hier niet minder deel dan anders.

Wachten duurt zeker lang, zeker als je ergens heel hard naar . Morgen is het eindelijk jouw beurt. Geniet ervan :).

MLady en twee vinden dit leuk.
  7. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    @detijd die vliegt hier ook super hard voorbij. Al 17 weken ondertussen :D.

novemberzes, YellowEyes, MLady en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja dankjewel

9. Fidodido

Fidodido Lid

10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Oh wat gaat het al hard richting de eerste 20 weken echo’s! Ik heb volgende week eerst nog controle. Ik hobbel er net als de vorige zwangerschap weer achteraan :D
    Liep toen ook 2 weken overtijd dus duurde toen een eeuwigheid voor mijn gevoel ;)

Ik heb ook niet zoveel te melden eerlijk gezegd behalve dat ik Moe ben... mijn vriend kan het woord moe niet meer horen:p

Ik ben wel benieuwd naar de buikjes, inmiddels is hij hier niet meer te missen en ik krijg echt soms opmerkingen dat het heel hard gaat, maar was de vorige keer ook zo.
    Gelukkig in kilo’s dan weer niet, tot zover nog maar 1,5 kg er bij. Vind ik zelf heel netjes vorige zwangerschap nu al + 4,5
    Hoe gaat het bij jullie met de eetbuien of eten jullie juist heel gezond? Ik probeer gezond te eten maar af en toe schrans ik toch wat naar binnen wat niet echt de bedoeling was :roflmao: en dan gelijk in zakken tegelijk, dus ik heb nu een koopverbod :rolleyes:

Feliinea, novemberzes, EvitaDedu en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Yara7

Yara7 Actief lid

23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    Ah 2 weken overtijd is ook best lang extra wachten! Ik heb de afspraak dat ik sowieso niet langer dan 40+1/2/3 wacht. Wanneer ik precies ingeleid wil worden moeten we nog bespreken. Maar als het zoals de vorige keer ging zal ik ruim op tijd bevallen.

Hier nog geen buikje. Draag ook nog mijn eigen broeken. En gezond eten.. nou nee. Eet hartstikke ongezond eerlijk gezegd. Gewoon waar ik zin in heb.

Feliinea, Lindavvv en YellowEyes vinden dit leuk.
  11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik kan dat Sinterklaassnoepgoed slecht weerstaan... Maar toch nog slechts 4 kilo aangekomen, mijn vk was tevreden :thumup:

novemberzes en YellowEyes vinden dit leuk.
  12. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Hier ook nog geen buikje.. draag nog steeds m’n eigen broeken en die zitten nog aardig ruim, verwacht dat het dus nog wel even duurt voordat ik de zwangerschapsbroeken uit de kast mag trekken. Kan ook nog steeds goed op m’n buik slapen. Vorige zwangerschap ook pas een beginnend buikje rond de 22/23 weken.. dus denk dat dat dit keer weer zo zal zijn.

Ik voel de kleine zo veel bewegen! Zooooo leuk :D:D allemaal kleine schopjes in m’n buik, zo lief. :)

EvitaDedu, Lindavvv, novemberzes en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wauw wat een slanke dames hier ik heb nu echt al.een buikje hoor en draag ook comfi kleren me jas gaat ook amper dicht dus voel me nu een olifant hier hahah

14. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Oh bij mij begin je het nu ook echt wel te zien hoor. Ik ben blij dat ik veel thuiswerk en dus allemaal teams overleggen heb, want niemand heeft die buik nog gezien. Gelukkig.
    Ik heb het namelijk nog niet verteld op mn werk.

Qua kilo's valt het nog wel mee. 6kg afgevallen in t eerste trimester en er zitten er nu weer 2 aan. Dus al met al is dat goed.

Nog 2,5 weken tot de 20 weken echo. Ik leef er wel ontzettend naar toe.
    Gelukkig a.s donderdag nog wel gewoon controle, dus dan kunnen we nog even spieken.

twee vindt dit leuk.
  15. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik heb last van obstipatie ik denk komt ook daardoor dat ik dikke buikheb

16. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mijn buik gaat nu wel harder dan de eerste keer. Ik zal één dezer dagen eens een foto maken.
    Eetbuien? Zeg maar vreetbuien :p. Ik eet op zich wel gezonde maaltijden, maar al die tussendoortjes zijn alles behalve gezond :oops:

Fidodido en MLady vinden dit leuk.
  17. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Begrijpelijk dat je daar heel hard naar toe leeft. Het zal een hele opluchting voor jou zijn als die straks achter de rug is.

Lindavvv vindt dit leuk.
  18. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hi meiden,

Ik ben een beetje stillig. Dinsdag zei de gyn dat de ''baby'' nogal stil ligt en het doet mij blijkbaar meer dan ik zou willen. Dus ik heb net even de VK gebeld en die zei als je morgen je nog zo druk maakt gewoon even bellen. Dus nu zit ik kokhalzend van de spanning al een paar dagen. Daarnaast heb ik een helse weekenddienst gehad en droom ik heel levendig, dus KAPOT! De baby voel ik sinds een weekje een stuk minder dus die bevestiging is er gewoon minder.

Daarnaast heb ik pas 21 december pas weer controle en de 20 weken echo en ik merk dat ik hier niet lekker op ga. Doppler probeer ik als ik het echt niet meer trek, maar ik merk gewoon dat die 24 weken grens dichter in de buurt komt en dat ik het langzaam heftiger ga vinden mocht er weer iets mis gaan terwijl ik mijzelf echt voor doe qua mantra voor-24-weken-kan-ik-er-niets-aan-veranderen. Merk gewoon dat de spanning wat meer toe slaat en dan niet positief.

Qua spullen ik heb bijna alles al :D

twee vindt dit leuk.
  19. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Waarom bel je nu niet gewoon.
    dan kan je of vandaag nog langs komen of je kan meteen een afspraak maken voor morgen. weet je i.i.g. waar je aan toe bent.

Heeft de vk ook gezegd waarom ze zei dat de baby nogal stil ligt? Wat bedoelde ze daarmee? Waar moet je op letten? misschien gewoon goed om even wat meer context te krijgen.

Zo zei de vk tegen mij dat de baarmoeder wel heel klein was. nou...3 dagen niet slapen later hing ik ook weer aan de telefoon. Oef.... die hormonen, die baby's... kopzorgen he ;)

EvitaDedu en MLady vinden dit leuk.
  20. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ik had de VK gebeld net, maar die zei dat het compleet normaal is. Mocht ik mij zorgen blijven maken kijken we verder. Ik ga er maar even over nadenken wat ik daar van vind. Nee we weten niet waarom, waarschijnlijk lag het te slapen, het nam wel een slokje. Ja daar zit ik een beetje over te piekeren maar ik had ook gevraagd wanneer ik moest bellen en dat was met bloedverlies.

Ik hou mezelf nog wel in toom :)

Sylva, Lindavvv, EvitaDedu en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina