Gefeliciteerd @Julias !! Wel eng zeg van die hartslag maar gelukkig is alles goed. De gyn was vast blij met je Lekker genieten nu! @urfebe hoe is het bij jou?
Hahahaha ja! Ze was net een minuut daarvoor ongeveer binnen gekomen op de drops van het hartje..... En toen kreeg ze meteen de volle lading over haar voeten hele vroeg en schoenen nat... Heb me verontschuldigd hoor! Ze kwam later nog eens checken bij ons, maar helaas had ze geen schone kleding of schoenen... Ze had haar broek maar opgerold en het droogt wel zei ze maakte de hectiek wel compleet dat ze ook nog moesten dweilen en oppassen dat ze niet uitgleden
Gefeliciteerd met jullie dochter, @Julias! Wat een mooie naam ook. Dat van de hartslag eng idd. Hier ook gehad. Maar gelukkig ging het bij jou ook goed. Nu maar lekker genieten. ❤
Jaaa super Julias!! Geweldig, gefeliciteerd!! Wij hebben vanmorgen om 8.39 onze prachtige zoon L.uca M.att.ias mogen ontmoeten. Alles is heel goed gegaan en ik ben zo enorm trots op ons gezin! Nu ga ik even Rusten, ben niet meer gemaakt op een nachtje doorhalen hahahaha
Gefeliciteerd @urfebe!! Fijn om horen dat alles zo goed is gegaan! Ik kijk uit naar de nieuwe bevallingsverhalen
Gefeliciteerd met jullie zoon @urfebe ! Wat een mooie namen heeft hij! Hoe vinden grote broer en zus het? Geniet van elkaar! ❤️
Yeah! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Nu lekker rusten en genieten. ❤ Klopt. Alleen @Jeanine1995 nog.....
Mijn bevallingsverhaal: 14 mei half 11 stond ik mijn eerste wee op te vangen tijdens het planten water geven met de jongste. Ik kreeg wat meer weeën, maar nog niet met een duidelijk ritme. Wel even de oppas ingelicht dat ze er rekening mee konden houden onze kant op te mogen. Om half 12 toch maar gezegd dat ze mochten, want toen waren ze mooi regelmatig. Maar iedere keer als ik ging lopen, werden ze weer minder. Ik heb om kwart over 1 het ziekenhuis gebeld om te vragen wanneer ik zou mogen komen. Ik was welkom, dus uiteindelijk waren we om 14.45 uur bij het ziekenhuis. Daar ging ik om 3uur aan de ctg, maar moest ik halverwege op mijn zij, omdat haar hartslag wat vlak was. Zo kon ik mijn been weeën niet goed opvangen, dus dat was behoorlijk oncomfortabel en deed mijn buik nogal pijn. Mijn weeën waren zo niet goed te registreren ook. Iets na half 4 kwamen ze checken en had ik 5 cm ontsluiting en vroeg ze of ze mijn vliezen mocht breken of dat ik nog wilde wachten. Nou, breken dus! Ik had ze gewaarschuwd dat de gyn gisteren veel vruchtwater had gezien, maar het viel ze reuze mee. Dat gebeurde om 15.45uur. En toen ging het los! Crisis wat een weeën aan 1 stuk door en het babyhartje dipte... Daarop hebben ze de hartregistratie op haar hoofd geplaatst en had 6 a 7 cm. Ik moest van mijn rug weer op mijn zij en vervolgens op mijn andere zij omdat de baby het niet leuk vond tijdens de weeën. Hel om te draaien met been weeën, dat kan ik je vertellen... Goed op mijn linker zij lag ik nu goed, maar hoe ging ik dit volhouden?! Toeters en bellen gingen af en de dienstdoende gyn kwam binnen op de hart drops en ik kreeg druk om te persen en dat mocht... Dat ging goed op mijn zij en toen wilden ze met zijn drieën dat ik weeeeer moest draaien en mijn knieën moest pakken. Nou ik roepen dat ik dat niet wilde hoor... Ik leek mijn 2 jarige dochter wel nee willik niet! Vroegen ze of ik al een infuus had... Niet dus en of ze die nog even kon prikken... Ik zegt ze komt nu hoor!!! En moest echt luisteren en op mijn rug en daar kwam ze na mijn check of het echt mocht, want ik had nog niet gehoord dat ik op 10 cm zat... En daaaaar kwam haar hoofd en de rest met ook de rest van mijn vruchtwater in een stortvloed over de verpleegkundige, klinisch verloskundige en vol in de schoenen en op de broek van de gyn die er net een paar minuten was allemaal met een sprong naar achteren en vervolgens hoor ik: pas op dat je niet uitglijdt en daar kreeg ik mijn meisje om 16.35uur in mijn armen verontschuldigend voor de bende en dat ik ze gewaarschuwd had Daar was Lo.relie! Onze derde dochter na een ongelooflijk snelle bevalling! Ze drink meteen goed en weegt 3520 gram en is 49 cm lang. Een heel mooi knap meisje waar de liefde meteen weer zo onvoorwaardelijk voor is! De navelstreng was dun en haar handje zat tegen haar gezicht aan met de navelstreng er om heen. Dat heeft de drops waarschijnlijk veroorzaakt. Ik heb aan beide zijden slechts een scheurtje wat niet gehecht hoefde, maar het mocht wel. Daar heb ik voor gekozen, omdat ik bij de schaafwonden de vorige bevalling van de pijn niet fatsoenlijk kon plassen. En nu wel Haar temperatuur bleef wat laag, dus mochten we nog iets langer blijven, maar om 20.15 uur gingen we, na nog een paar keer de check hoe erg ze geraakt waren door de vloedgolf en een lading sorry en bedankjes naar huis! Naar huis waar twee enthousiaste trots zussen haar met zo veel liefde verwelkomden trotse mama hier hoor!
Ja hij is er @urfebe ! Gefeliciteerd en geniet van je gezin! @Jeanine1995 is wel verdacht stil dus hopelijk is ze ook bevallen dan kunnen we echt allemaal gaan genieten! Iemand moet de hekkensluiter zijn
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 4 mei Jeanine1995 - 24 jaar - 1e kindje Bevallen: Louise11110 - L. 04-04-2020 (34.3) Loezzzje - L. 07-04-2020 (35.6) Leuk - T. 21-04-2020 (39.1) Kyra77 - X. 25-04-2020 (38.5) Cinsam - B. 27-04-2020 (39.0) FVG - F. 29-04-2020 (39.3) Mississippi - B. 29-04-2020 (39.0) Rapunzel - L. 02-05-2020 (39.3) Lisa890 - A. 04-05-2020 (40.2) Loeki82 - L. 04-05-2020 (39.4) Blessings - N. 05-04-2020 (40.0) Julias - L. 14-05-2020 (40+3) Urfebe - L. 15-05-2020 (41+2) ----------------------------------------- jongen (7) | meisje (7) | verrassing (0) ----------------------------------------- ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 Butterfly36 ----------------------------------------
Hallo allemaaaal gister om 20.49 uur is onze dochter N.oé geboren. Alles gaat goed, zijn weer lekker thuis! gefeliciteerd @Julias en @urfebe !!