Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Dames hoe voelen jullie je . Al last van kwaaltjes?
    Ik heb behoorlijk last van mijn borsten en soms wat maagzuur.
    Verder af en toe van die rare trekkende steken met opstaan etc

2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hahaha die is echt donker!

3. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Genieten maar van deze zwangerschap!

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.409
    838
    113
    Vrouw
    Hier ook last van mijn borsten, ontzettend moe en trek.... heel veel trek. :eek: Verder voel ik me prima.

5. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Hier vermoeidheid! Ik sleep me de avond door en vandaag een trouwfeest op de planning. Benieuwd hoelang ik het volhoud.
    Voor de rest soms wat steekjes of trekkerig gevoel, borsten die wisselend gevoelig zijn en niet, 's nachts plassen wat ik nooit moest toen ik niet zwanger was, soms veel trek soms helemaal geen trek en dat is het zo wat. Valt dus goed mee en vaak vergeet ik tijdens de dag dat ik zwanger ben!

6. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hier nog niet echt kwaaltjes geloof ik, en vergeet vaak ook dat zwanger ben Haha het blijft bijzonder. Jullie al afspraak bij de vk gemaakt?

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hier idd ook die vermoeidheid, misselijkheid is eigenlijk wel weer weg, weinig eetlust. Bij mijn andere kinderen kreeg ik rond de 6 weken afkeer voor koffie, ben benieuwd of dat nu weer zo is, nu iig nog niet, ik MOET koffie sochtends :roflmao:

Gister mijn grootste struikelblok gehad, ik heb het mijn moeder vertelt, echt ik was zo bang :$ slaat helemaal nergens op dat weet ik, maar ik weet dat niemand dit ziet aankomen en ik zie er gewoon tegenop om te vertellen. Maar ze was echt superlief, wel verrast, en ze zei ook dat word erg druk, maar wel leuk. Echt een last van mijn schouders!

urfebe, blessings en Krv vinden dit leuk.
  8. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Oh ja dat vermoeide en veel plassen heb ik ook
    Ja ik vergeet het ook vaak hoor... dan denk ik ineens oh ja...ben zwanger haha.

Heb vandaag ook echt stemming wisselingen. Zit zo op de kast joh

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik vermoeid, veel plassen, begin nu 's ochtends ook echt misselijk te worden. Afgelopen nacht echt jeuk aan mijn borsten gehad, merk ook dat ze groeien/voller zijn
    Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk. Ivm met de mmm heb ik de eerste echo bij de kliniek. Daarna hoor ik wel hoe het verder gaat, ws verwijzen ze me gewoon naar de vk als de echo goed is, of moet zijn dat ze nog een tweede echo doen. Ik wacht het wel af.

10. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Ja ik heb het andersom gedaan ik ga lekker eerst naar de verloskundige die heeft veel mooier en beter apparatuur . Weekje later ga ik naar het ziekenhuis .
    Krijg dan gelijk me controle idd .

Als idd je echo goed is . Mag je naar de verloskundige . Althans zo gaat het bij ons.

Heb ook vette koppijn ineens bah

11. Nog anoniem

Bah, niet leuk, hoofdpijn.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies! Sorry ik kreeg geen meldingen meer :eek: dacht opeens wat gek, zo rustig! Haha :roflmao:

Welkom aan de nieuwe dames! Wat een heftige verhalen allemaal, blijft toch een wonder hè. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat alles helemaal goed mag gaan dit keer ❤️

Ik ben een weekendje weg met Mn ouders, zus/zwager en de kindjes. Heb het gisteren maar meteen verteld! Ze waren allemaal heel erg enthousiast, superlief :) Wel even gek, was al even gestopt met roken, maar zo op een weekendje weg niet roken en niet drinken toch wel ff anders. Merk ook dat ik soms vergeet dat ik moet opletten met eten :roflmao: heb gewoon helemaal nergens last van qua kwaaltjes. Het is dat de testen knallen anders zou ik echt niet denken dat het goed kan zijn :rolleyes:

Julias, Loeki82, Nog anoniem en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.590
    4.445
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie het al verteld hebben @Mississippi en @Rapunzel! Wij vertellen het waarschijnlijk na een echo met kloppend hartje (rond de 8 weken). Niemand verwacht het hier omdat de eerste zo lang duurde en hij nog zo klein is, ben zo benieuwd naar de reacties!

Super mooie test @Cinsam!!

Kwaaltjes, hier ook hoofdpijn en met vlagen misselijk en geen eetlust. Als ik honger heb dan moet ik ook echt meteen eten haha. Verder weinig kwaaltjes, na een drukke dag voel ik soms m'n onderbuik.

14. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier nog geen kwaaltjes, maar dat kwam bij de zwangerschap van mn zoontje ook pas rond de 7 weken ongeveer.
    Gisteravond had ik wel een klein beetje bruin verlies. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar het maakt me toch een beetje onzeker :$ Hoop dat t goed blijft gaan..

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh dat is schrikken! Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad. Maar was niks aan de hand gelukkig. Hopelijk bij jou ook gewoon nog van de innesteling :)

blessings vindt dit leuk.
  16. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Heb je misschien veel moeten hoesten of gemeenschap gehad. Tevens kan het ook nog van de innesteling zijn idd.

Zo slecht als ik eerst sliep . Zo veel en goed slaap ik nu.
    Ben zo moe ..
    Tevens beetje last van mijn maag of mijn spieren van mijn maag strak staan soort spierpijn ofzo kan het niet uitleggen o_O

17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.409
    838
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor dat het door drukte of nog innestelingsbloed komt. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.

Hier ga ik een spannende week in daar de vmk rond deze periode begon. Ik heb verder allen wat last van de borsten, moe en soort van spierpijn boven mijn schaamstreek. Ik kijk er zo naar uit om donderdag met de vk te bellen voor een afspraak.

Gaa jullie meedoen aan MvM? Ik ga me weer aanmelden.

18. Nog anoniem

Dat is wel schrikken zeg, ik snap dat je je zorgen maakt. Wanneer het bij een ander gebeurd zijn we nuchter en weten we dat het erbij hoort en niets hoeft te betekenen, maar wanneer het bij jezelf gebeurd maakt het je direct onzeker.

19. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.409
    838
    113
    Vrouw
    En voor nu echt de laatste test.... :)

Ik heb me echt nooit zo scheel getest.:oops:

Nog anoniem en FVG vinden dit leuk.
  20. Nog anoniem

Geweldig om die 3+ te zien staan!! Haha zo herkenbaar dat vele testen, die testen hebben mij ondertussen bij elkaar een fortuin gekost. Kon ook niet begrijpen hoe een vriendin van me pas kon testen toen ze 2 weken overtijd was en met 1 test genoegen nam. Kon ik maar zo heerlijk onbevangen zijn.

Loeki82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina