Tjonge wat heftig zeg @xDaantje. Het rsvirus schijnt heel erg te heersen op het moment. Fijn dat hij niet geopereerd hoefde te worden en hopelijk is hij er snel weer bovenop. Sterkte joh!
@xDaantje Jeetje wat een verhaal, wat vreselijk om mee te maken. Jullie worden bepaald niet gespaard zeg, poeh. Wat moeten jullie trots zijn op jullie vechter! Ik hoop dat @River87 inmiddels haar kleintje in de armen heeft... @Charls Jij zit nog ongeduldig te wachten? Gister 40 weken, toch?
@Lenainlove klopt ik zit nog te wachten! Echt geen enkel teken van een naderende bevalling momenteel. Nu 40+2 en zondag ben ik zelf jarig dus misschien besluit baby om mijn verjaardagscadeau te worden. Al hoop ik echt dat ze er voor die tijd al is hoor Hoe gaat het bij jullie met het kleine mannetje? @River87 Ik hoop ook dat jij je kleintje al hebt! @Slowly hoe gaat het bij jou? Jij bent ook nog aan het wachten toch?
Oeh dat wordt nog spannend, of het op je verjaardag gaat gebeuren! Ik snap wel dat je liever eerder bevalt, wie weet Onze kleine jongen groeit gelukkig - al houdt het niet over - en spuugt minder, heel blij mee! Vooral aangezien (gekolfde) flesjes bijvoeden niet hielp want zelfs met de traagste speen en voeden in prematuurhouding kwam alles er weer uit omdat het hem veel te snel ging. Nu gaat het dus goed op de borstvoeding
Heb gister 3 pogingen gewaagd om wat te plaatsen maar kwam steeds wat tussendoor. Dinsdag 7.00 naar het zh, ivm inleiding kreeg pilletjes om de 4uur dat noemen ze primmen Bij de 3e keer kwamen de weeën op gang rond 20.00 savonds uiteindelijk remifentanil tegen de pijn maar daardoor zwakte m'n weeën af dus wee opwekkers erop. Die werden echt te hevig opgevoerd dus iets terug geschaald en zei hij komt er nu aan , ik moet persen! En binnen nog geen 4min was daar onze zoon F.ender ♡ Inmiddels was het 4.49 dus eigenlijk een nacht niet geslapen en moesten ivm langdurig gebroken vliezen 12uur moeten blijven ter controle
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje @River87! Fijn dat hij er eindelijk is. Geniet van hem. Het zou wel een mooi cadeau zijn @Charls, maar ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten. Fijn dat het de goede kant op gaat @Lenainlove. Hij groeit vast binnenkort zo hard dat je denkt waar is dat kleine gebleven? Hier nog steeds niks, noppes, nada. Strippen gisteren heeft dus niet geholpen. Ik kan morgen nog een keer bellen voor een strippoging en anders zaterdag een inleiding. Nou, ik zie er hoe langer hoe meer tegenop.
@River87 Gefeliciteerd met jullie zoon!! Pittig dat alles bij elkaar zo lang geduurd heeft wel, maar nu lekker genieten van elkaar! Ben benieuwd hoe jullie oudste zoon op zijn broertje reageert @wiedeltje Zo jouw kleine stelt jullie geduld wel op de proef! Hopelijk toch nog gewoon spontaan en dan vandaag bijvoorbeeld!
@River87 gefeliciteerd! Lekker genieten van je gezinnetje nu, je hebt er lang op mogen wachten.. @wiedeltje spijtig dat het strippen niets gedaan heeft.. Bij jou blijft het ook maar duren.. Hopelijk begint het toch nog spontaan en heb je snel je kleintje in je handen
@wiedeltje Nee hè wat duurt dat lang… kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik hoop echt voor je dat baby zich vóór zaterdag meld en je niet ingeleid hoeft te worden! Nu zou wel een mooi moment zijn @River87 van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuke naam!
Er zijn eigenlijk geen woorden voor wat jullie meemaken… Ik wens jullie echt het allerbeste en heel veel sterkte in deze ontzettend zware tijd
Ik ben niet meer aan het wachten. Afgelopen woensdag is onze dochter geboren. We zijn nu thuis en ga proberen te genieten. Ze is helaas al ruim 7% afgevallen. Hopelijk gaan we de goede kant nu op. Ze was/is erg misselijk.
Dat lijkt me inderdaad heel confronterend die uitgerekende datum @Nicky030. Sterkte gewenst. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @Slowly, geniet van haar! Hier ook eindelijk babynieuws. Gisteravond is onze zoon T.hobias geboren. Bevallingsverhaal: Ik werd 's nachts om half 3 wakker en voelde de eerste weeën. Onregelmatig kwamen ze, maar totaal anders als de andere voorweeën die ik heb gehad. Ik wist, dit gaat over in echte weeën. Kinderen naar school gedaan en oppas uit school geregeld. Om half 10 vk gebeld voor een strippoging, in de hoop dat de weeën regelmatiger zouden komen. Die kwam rond 12 uur, zei dat het nog niet verweekt was en net aan 2 cm. Helaas werden de weeën niet regelmatig, maar ik vond ze toch behoorlijk intens. 5 uur vk weer gebeld, ik trok het echt niet meer. Afgesproken dat ze om 7 uur zou komen. Om 6 uur weer onder de douche gegaan en echt elke 10 minuten vroeg ik hoe laat het was. Zo intens vond ik het. Half 7 ben ik eruit gegaan en ben mijn tas gaan inpakken. Ik dacht zodra die vk er is gaan we dan naar het ziekenhuis en pijnmedicatie erin. 7 uur was ze er. We besloten om de vliezen te breken. Dus om half acht brak ze de vliezen, toen had ik 4 cm. Daarna ging het razend snel en om 20.10 was onze zoon daar! Het was dus heel intensief, maar het ging ook goed gelukkig. En wat is het genieten met hem! Hij doet het geweldig en zijn broers en zussen zijn dol op hem! Zo heerlijk weer!
@wiedeltje gefeliciteerd! Daar is hij dan, maar hij was vast t wachten waard Poehh wat een bevalling joh klinkt een beetje als mijn eerste, zo lang en weinig ontsluiting.. Heel herkenbaar, maar nu genieten!
@Slowly @wiedeltje gefeliciteerd! Eindelijk kunnen jullie ook babyknuffelen. Lekker genieten van jullie gezinnetjes!
Dankjewel !! Ik zal morgen worden ingeleid…. Begin opeens heel erg nerveus te worden!!! Morgen of overmorgen dus m’n meisje bij me… pfoe ik ben echt zenuwachtig opeens.