Welkom nieuwe mama’s! Balen van de misselijkheid @Imona hopelijk wordt het niet zo erg! @sannekrul ik doe mee met jou. Ook weinig kwaaltjes. Alleen een ontplofte buik eind middag/avond,iets gevoelige borsten en wat vermoeider. Voel me verder kip lekker!
Tja. Zit nu effe met een ding.. Heb 2 weken geleden 2 konijnen gekocht. Ik wist natuurlijk nog niet dat ik zwanger was. Anders had ik het niet gedaan. (Ze gaan nu niet weg ofzk hoor. Vind ze veel te leuk) maar... mag ik het hok wel verschonen? Met katten mag dat natuurlijk niet. Maar konijnen eten toch geen rauw vlees. Die van mij krijgen alleen hooi en biks.. Sowieso maar even handschoenen aan voor de zekerheid. En handen wassen. nou waste ik toch mijn handen wel erna. Maar nu maar even extra goed.
En dames zijn jullie ook zo moe? Ik ben al een week heel de dag aan het gapen en lig het liefst om 8 uur al op bed Zit me nu ook groot te houden met een dekentje op de bank, vind het zo ongezellig voor mijn vriend
Jaaa onwijs moe hier! Maar Wie is de Mol is op tv en dat móet ik zien . Daarna de hond nog uitlaten en dan kan ik eindelijk naar bed...
Pffff! NIET TE DOEN. Elke middag een dutje (soms zelfs 2) en savonds lig ik om 20 uur in bed. Ga nu ook weer lekker slapen. *gaaaaaaap.
Ja heel wisselende verhalen. De ene zegt kan gewoon. De ander zegt kan niet. Dus weet t effe niet. Moet t nog 3x doen voor ik naar de vk moet. Maar doe wel gewoon even met handschoenen aan. Zal allemaal wel meevallen denk ik. Misschien de ammoniak van de plas. Maar goed. Heb met mijn vorige zwangerschap paardenstallen uit staan mesten en is allemaal goed gekomen. Haha
En echt hè. Ik schaam me kapot. Heb afgelopen wel zoveel chocola naar binnen gewerkt... niet normaal. Heb zojuist een 3/4e zak m&m’s naar binnen zitten werken #misselijkmaarnietomdatikzwangerben
Iets meer dan normaal. Vooral eind middag en begin avond. Ga wel op tijd naar bed. Wil de ergste vermoeidheid voor zijn.
Vandaag was ik echt moe. Niet goed geslapen, dreumes die druk is en nog werken, pfffff. Wil opzich naar bed maar net wat jij zegt, vind dat zo ongezellig.
Hahahaha... bij mij juist tegenovergestelde. Ben VERSLAAFD aan chocolade en vooral Nutella in het speciaal. Élke ochtend MOET ik een broodje eten met een dikke laag erop. Maar sinds ik zwanger ben.... je raad het al : ik krijg het niet weg Ik ben vooral verslaafd aan fruit nu.
Hier nog geen bijzondere verslavingen ofzo. Gewoon normaal eigenlijk. Was wel altijd fan van huttenkaise. Dat is nu wel iets minder. En skyr vond ik heerlijk maar is nu echt zure bocht. Beetje jammer dat ik vrijdag 3 potten gekocht heb. Haha
Dankjewel! Ik zet mijzelf vast op 5 weken vandaag gezien mijn laatste menstruatie, maar ik merk dat ik mijzelf veel te veel vastpin op de uitgerekende datum van 12 oktober. Eerst maar eens naar de verloskundige en zien hoe en wat. Denk dat ik bang ben dat het fout gaat..