Daar heeft de gyn geen reden voor gegeven. Of ze doen dat gewoon niet in dat ziekenhuis of het komt omdat de baby aan de kleine kant is en alles goed in de gaten willen houden.
Ooooh er is zicht op baby’s!!! Vet spannend! Denk dat de mijne ook in okt komt hoor. Maar hoop niet se 40 wk over te gaan..
Meiden die ingeleid gaan worden, heel veel succes!!! Ik verwacht ook gewoon in oktober te bevallen hoor Maar hoop niet pas met 42 weken
Spannend, wel fijn misschien, omdat je al zolang last hebt van voorweeen en er een beetje doorheen zat. Heel veel succes morgen. Ik duim voor je, maar gaat vast helemaal goed komen.
Whaaaa wat spannend dames die ingeleid gaan worden! Heel veel succes en geniet ervan! Ik ga gewoon mee bevallen in oktober @Blondie685
Succes met alle inleidingen de komende dagen! Ik verwacht dat de mijne nog wel een tijd blijft zitten, nog steeds niet ingedaald.
Zou geinig zijn als er vannacht iemand "gewoon" bevalt en alle inleidingen voor is Ik stel mezelf kandidaat, ik denk dat beeb daar anders over denkt
Ik dacht gisteravond echt, misschien gaat hier wat gebeuren. Ik was heel onrustig, kon niet slapen. Buik was rommelig, kindje was wat rustig geweest heel de avond, tot ik in bed lag. Maar helaas. Nu nog steeds wel beetje gevoelige buik. Iedereen verder oke geslapen?