Nee niet echt, alleen af en toe maagzuur, en s’avonds als ik rustig op de bank zit wat lichte menstruatie krampen.. en verder erg moe.. en jij?
Hier ook moe, wat duizelig, geen eetlust maar niet misselijk en inderdaad af en toe wat bandenpijn maar minimaal. @Loth mooie oploop!
Ja die eetlust is ook ver te zoeken met mij, ja s’avonds snaaien ivm slecht eten overdag. Dalijk nog even een kv2v5 halen. Kijken naar de oploop. Jij nog getest?
Ik ga nu elke 2 dagen nog testen, dus dinsdag en donderdag en zaterdag nog. Als er dan geen bloed is dan geloof ik het wel en ga ik genieten Snoepjes gaan er overigens wel goed in ja haha
Ik heb me net aaangemeld bij de vk. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst mag komen. Ik hoop dat deze baby me opvreet. Vorige zwangerschap 30+ kg aangekomen, maar heb dit keer ernstig overgewicht, dus mag niks bijkomen. Van het weekend wel wat paaslekkernijen gegeten, maar nu verder op de gezonde tour.
Nee eentje maar, afgelopen januari maar daardoor zit de schrik er wel goed in zullen we maar zeggen Gelukkig is de gezonde tour in de zomer makkelijker als in de winter, is in ieder geval mijn mening
Dat begrijp ik wel hoor! Dat had ik ook na mijn miskraam. Hopelijk ben je er snel geruster op! Ik vind in de zomer gezonder eten ook makkelijker inderdaad.
Sowieso of je nou 1 of meerdere miskramen heb gehad. Het ia daarna gewoon extra stressvol de eerste periode en kan je moeilijker genieten omdat jw jezelf wilt beschermen. Ik ben stiekem wel eens een beetje "jaloers" op mensen die 1 test doen. 2 strepen hebben en gelijk op een wolk kunnen springen en geen oploop h9evem testen enzo. Lijkt me heerlijk
Ik heb wat kleine klachten; bandenpijn, vermoeid, en kan de geur van koffie niet meer goed verdagen. Voor de mama's die meerdere kids hebben; Bij de eerste ben ik in totaal een kleine 8 kg bijgekomen, mijn broeken pasten tot een week of 18 nog goed, nu beginnen mijn broeken echt al strakker te zitten, herkennen jullie dit ook? Ik twijfel of ik alvast wat kleding extra ga kopen.