mijn dochter wil graag volgende week trakteren in haar klas. het moet coronaproof. Zij meent dat er ooit een kindje popcorn getrakteerd heeft in uitdeelzakjes van de jumbo. op de site van de jumbo kan ik het echter niet vinden. bij onze plaatselijke albert heijn ook niet... kan iemand mij helpen? dank jullie wel!
Jumbo heeft ze wel, Ah ook en liddl heeft ze ook. Eventueel de makro en de Sligro daar zijn ze ook te koop.
Jumbo heeft ze wel die haal ik namelijk altijd voor mijn kinderen. Er zitten in totaal 12 zakjes popcorn in. De zak ziet er precies het zelfde uit als op het plaatje alleen dit zijn -geloof ik- niet de uitdeel zakjes. Bij de Jumbo waar ik boodschappen doe liggen ze in het chips vak helemaal onderin.
Bij de AH verkopen ze ook. Verder Jumbo, Dirk ook. Gemixt met zout en zoet. Mijn zoon trakteert er ook weleens op maar lust geen zoete, dus vandaar gemixt
Ik wel Kosten bij mijn jumbo 1,92 . Ah laat nu niet, is te druk. Allemaal zoet bestaat niet, is overal de helft zoet en helft zout of zelfs met caramel smaak erbij Lidl heeft die. Makro en Sligro hebben dat geloof ik wel.
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-popcorn-zoet-zout-200g-232453ZK Als je inzoomt zie je ‘10x uitdeelzakjes’