Ik ben helemaal weg van de wok in de euroborg.. maar ligt er maar net aan waarvan je houd natuurlijk!
Land van kokanje!!! Alles is biologisch, maar zeker betaalbaar! De sfeer is goed, personeel vriendelijk en het ligt in het centrum. Echt m'n favoriete restaurant. Achterin heb je ook nog de bubbels bar. Niet echt een bar hoor, maar een plek om aan de bar een glaasje bubbels te drinken
In de binnenstad? In de Ebbingestraat zit een heerlijk grieks restaurant (ben even de naam kwijt) . Verder vind ik Van der Valk in Westerbroek érg lekker .
Groen Het Pakhuis Tapasco Wil je wat meer eetcafe maar wel goedkoop en lekker: Time Out Zwarte Schaap Beetje verder weg, 'hippe' tent aan het hoornsemeer: Kaap Hoorn Ehm ehm ehm.. dat schoot me zo te binnen maar er zijn nog veel meer
Javaans eetcafe, het is een wat kleiner restaurant maar oh zo gezellig en niet te vergeten echt heeeerlijk eten
Jaah Javaans eetcafe, lekker! Iets sjieker qua gerechten: De Branderij (in de Peperstraat bij de &zo) De zevende hemel (bij Noorderplantsoen)