UGGS Nederland Outlet (?)

Discussie in 'De lounge' gestart door BeertjeY, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Uggs Nederland | Uggs Sale Nederland | Uggs Outlet,50% Korting

Wie heeft ervaring met deze site?
    En zijn het dan ook wel echte uggs? Zijn het geen nepperts, of b-keuzes?
    Het scheelt soms ruim 60% in prijs. Kan het me bijna niet voorstellen.

Ik hoop op positieve reacties :) Want dan ga ik een paar bestellen :D

Maar uiteraard negatieve en critische antwoorden zijn ook welkom.
    Want dan weet ik dat ik misschien een kat in een bakkie koopt in plaats van echte uggs.:p

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

die zijn dus 1000% zeker weten nep

onthou; iets wat TE mooi lijkt om waar te zijn, IS te mooi om waar te zijn ;)

UGGS van 200 voor 60 kan gewoon niet. site ziet er hardstikke nep uit, en model Nightfall is alleen in chestnut gemaakt en hun hebben alle kleuren

wacht tot december.. dan is het sale op Schoenen & Laarzen - Heren, dames en kinderen - Van den Assem Schoenen en krijg je uggs voor 30-50% korting en die zijn wel echt

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb geen verstand van Uggs, maar aan het barslechte Nederlands op de site te zien is dit zo nep als maar zijn kan. De tekst van de website is zo te lezen vertaald door een vertaalsite en ik geloof nooit dat een website die echte Uggs verkoopt zijn producten op zo'n manier probeert te verkopen.

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk komen deze Uggs uit China en het zou kunnen dat ze dan wel echt zijn. Toen ik in China was, werd nl. verteld dat veel merkartikelen daar gemaakt worden, maar dat als voorwaarde gesteld werd, dat er een bepaald percentage aan de bevolking verkocht zou worden. De bevolking van China kan natuurlijk niet de "normale" prijzen betalen, vandaar dat merkartikelen daar veel goedkoper zijn.
    Het zou kunnen dat op deze manier Chinezen flink geld verdienen: goedkoop inkopen in China en doorverkopen aan Europa, maar dan voor minder zodat het aantrekkelijker wordt.
    Mijn zusje heeft een keer via zo'n soort site Uggs gekocht en deze waren niet van echt te onderscheiden. Misschien waren ze echt, misschien niet, maar "kenners" konden geen aanwijzingen vinden dat ze nep waren.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@steph

De uggs van ugg australia komen sowieso uit China en Vietnam ;)
    De naam doet anders vermoeden maar op elke doos van officiële echte uggs staat made in China/Vietnam

De uggs van bovenstaande website zijn dus 100% nep, ze bieden modellen aan die niet eens bestaan en nooit gemaakt zijn, staat de website bomvol spelfouten en worden uggs ipv €200 voor €60 aangeboden. Louche handel dus

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Geen B-keuze of nepperds hoor.
    Gewoon geld overmaken en wachten tot je een ons weegt op je mooie luchtkasteel-laarzen :) Klik voor de grap nou eens op het verzend en retourbeleid :) Zelfs m'n zoon van 3 kan dit nog beter haha!
    Erg trieste poging tot oplichting weer.....

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Alleen al om de spelfouten zou ik daar niets bestellen!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    De eerste paar zinnen die ik lees:

'' Voordat u geniet van eenvoudige uitwisseling & terugkeerbeleid, moet u contact met ons op voor de scheepvaart-mailadres als u items wilt terug te sturen. Alle items teruggestuurd aan ons moeten worden in hun originele staat dwz ongedragen, ongewassen, met tags gekoppeld allen. ''

Zegt denk ik genoeg;)

Via onderstaande link kan je zien waar echte uggs aangeboden worden

Find an UGG Authorized Online Retailer | UGGAustralia.com

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Heel nep!

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hier is een aantal weken geleden ook een topic over geweest. Schoenen zijn nep. Lees het informatie atukje en je komt een partij fouten tegen waarje U tegen zegt :)

11. XoXo

XoXo Niet meer actief

Een collega van mij heeft vorig jaar ook op een site (niet deze) nep uggs besteld. Ze wist niet dat ze nep waren, al had ze dat achteraf wel kunnen bedenken. De schoenen zijn toen door de douane in beslag genomen en vernietigd, omdat er geen immitatieproducten ingevoerd mogen worden.

Deel Deze Pagina