Waar mensen zich druk om maken tegenwoordig, ongelofelijk Ten eerste, er gebeuren ergere dingen in de wereld dan kinderen die op uggs lopen.. Ten tweede, het zijn niet jou kinderen dus waar bemoei je je mee?
maar hypermobiliteit is natuurlijk wel een uitzondering. ik ga er nog steeds vanuit dat als wij als mens allemaal stevige schoenen nodig hadden, we dan wel met stevigere voeten geboren waren. Daarentegen heb je goede schoenen met weinig steun (zoals de 'officiele' barefoot-schoenen) en slechte schoenen met weinig steun (zoals nep uggs van bijv. de action). Maar om te zeggen dat slappe schoenen nooit goed zijn, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb trouwens nog nooit echte uggs bij kinderen gevoeld/gezien, maar als ik naar mijn eigen uggs kijk zit daar gewoon een goed voetbed in en is het gemaakt van echte schaap en leer. Ik vind ze ook absoluut niet slap of zo.
Jeetje als jij je stoort aan mijn topic reageer je toch niet... Is gewoon een mening een topic wat ik open. Wat is de misdaad precies?