Hier weer even een UGGs vraagje.. Ik zie leuke aanbiedingen staan op Olsboot.com, en daarbij gratis verscheping. Is iemand bekend met deze site en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of heeft iemand betere sites weer men goedkoop UGGs kan bestellen? Dan nog een maat-vraagje....vallen ze over het algemeen groot of klein? Heb nl soms maat 38, soms 39...dus weet niet precies welke ik dan het beste kan bestellen....
Ik ken de site niet, maar ben altijd erg wantrouwig is de prijzen eigenlijk te mooi om waar te zijn zijn. Zoals hier dus het geval is. De website staat ook niet tussen de sites die echte Uggs verkopen... Find an UGG Authorized Online Retailer | UGGAustralia.com Vrees dus dat je bedrogen uit gaat komen, en zou het niet doen.
Ik heb inderdaad even gekeken op die site en daar staan ook wel leuke aanbiedingen tussen, in combinatie met een kortingscode
en de verscheping mag dan wel gratis zijn, maar als je UGGS invoert BUITEN de EU ( dus vanuit amerika) betaal je normaal altijd invoerkosten etc aan de deur. dat komt meestal uit rond de 30/40 euro ook is het zo dat als je nep uggs invoert en de douane ziet het toevallig, dan kun je een boete van rond de 300 euro krijgen omdat je geen nep artikelen mag invoeren Ook moet ik helaas zeggen dat ik echt voor de volle 100% zeker weet dat deze site nep uggs verkoopt. ik zou als ik jou was en ik kon het nog annuleren direct annuleren, want je loopt echt kans op een fixe boete van de douane die site die jij aangeeft verkopen zelfs kleuren en soorten uggs die nooit gemaakt zijn door ugg australia, en de prijzen zijn ook TE mooi om waar te zijn
Ik heb nog niks besteld hoor, een vriendin wees mij op deze advertentie en die wilde ze gaan bestellen. Aangezien ik hier actief ben op dit forum en hier vaker topics over gezien had, heb ik even navraag gedaan!
Als de prijzen van uggs te mooi zijn om waar te zijn, kun je er vanuit gaan dat ze nep zijn of dat ze niet geleverd worden. Tegenwoordig worden er via internet een hoop nep uggs verkocht die zelfs erg lijken op de echte. Zelfs de zool en het logo wordt goed nagemaakt. Let op het logo achterop, zit hier ugg doorheen geweven en zit er aan de binnenkant een label met zilveren streep dan zijn ze echt, anders niet.
En zelfs dat maken ze al na Eerst was het zilveren hologram in de linkerugg een echt herkenningsteken, maar dat word ook al vervalst, net als het logo en de zool Idd wat twinkle star zegt: prijzen die TE mooi lijken om waar te zijn zijn ook echt TE mooi om waar te zijn! UGGS waar bijv echtheidskaartjes aanhangen zijn al fake, evenals dat je sommige modellen op sites tegenkomt die nogineens in die kleur of model is gemaakt