Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette01

    Jette01 Actief lid

    8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey meiden zie ik tot mijn verbazing dat ons topic gesloten is????
    las net ergens anders dat wanneer er 1000 meldingen op staan dat ze sluiten, belachelijk!

    Minka hoe is het met je schoonvader?

    Me2 lekker meis naar londen met vriendinnen, geniet ervan!!!

    Hier gaat het weer wat beter, dominique is niet meer zo ziek, eten gaat nog niet super, maar wel beter, ook hoeft ze niet meer zo te hoesten gelukkig, vanmiddag moet ze weer op controle, ik ook mijn oog is al 2 weken rood, heb zalf gekregen maar vindt eigenlijk dat het oog daardoor minder geworden is dus wordt hoogstwaarschijnlijk doorverwezen naar oogarts.

    jette
     
  2. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja en jette nu is het zelfs zo dat als je over de 100 gaat komen het gesloten wordt dus pfff
    dat wordt vaak zoeken denk ik

    hopen dat iedereen ons weer kan vinden
     
  3. Jette01

    Jette01 Actief lid

    8 jun 2009
    253
    0
    0
    Over de 100????? wat stom!!!
    nou ja dan maar lange verhalen schrijven he!! hi hi hi

    hoe gaat het met jou???

    jette
     
  4. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé inderdaad een rare verandering, ons oude topic is zo vetrouwd!!!
    Maar Mir, dank je voor de melding.

    Jette, blij dat Dominique weer opknapt, hoe was de controle? En je oog? weet je al wat het kan zijn? wel inderdaad even naar laten kijken want ogen heb je maar 2 natuurlijk!

    Hier een hectische week achter de rug.
    Allereerst de dotterbehandeling van mijn schoonvader, het was nog maar de vraag of dat zou lukken omdat het via zijn oksel moest, maar deze behandeling is geslaagd. Nu op naar hetvolgende been waar ze de dichtgeslipte aders willen gaan omleggen van het ene naar het andere been erg spannend dus.
    Toen Eline die luieruitslag had maar wat zo rood werd met bulten om toch even langs de HA te gaan, lijkt op een schimmelinfectie, ik vind het nog niet echt beter na 2 dagen smeren, maar nog even 2 dagen aanzien.
    Dan mezelf......tja even paniek, door het spugen etc weer 4 kg afgevallen, erg slap, duizelig en opeens urine als jus d'orange zo oranje en troebel! Toch maar naar de HA dus. Heb blaasontsteking en de urine is op kweek gezet vanwege de eiwitten, even dacht de HA aan zwangerschapsvergiftiging want dit waren allemaal symptomen ervoor (ik dacht altijd hoge bloeddruk en vocht vasthouden!), maar eerst rust en bijkomen en de uitslag afwachten. Gaat nu wel weer wat beter, heb weer eten binnen kunnen houden maar slaap bijna rechtop (dus slecht). Klein zusje doet het prima, ligt goed op schema, nog niet ingedaald en een goed kloppend hartje dus dat was voor mij even erg belangrijk.
    Beetje bij beetje voel ik me weer wat meer mezelf worden, maar was een erg slechte week bah!

    Meiden, goed weekend allemaal en tot snel
    Dikke kus voor jullie allemaal
    Minka
     
  5. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jeetje Minka wat heftig zeg allemaal.
    Het zit je ook niet zo aan het einde van je verlof.
    Slim dat je de hulptroepen hebt ingeschakeld en dat je naar de ha bent gegaan. Eng hoor.
    Hopelijk is de infectie ook snel bij Eline weg.
    Wat een opluchting dat je je zelf weer een beetje beter voelt.
    Dikke knuf.

    Jette, nou inderdaad wat raar zeg dat het zo opeens gesloten is. Ik neem aan dat ze ook wel een berichtje er neer kunnen zetten dan. Vreemd.
    Gelukkig wordt Do weer een beetje de oude.
    Ai ben benieuwd of het al wat beter gaat met je oog.

    Me2, geniet van je weekendje!!!
    Klinkt erg leuk.
    Waar ik bang voor ben.............de pijn. Ik krijg al pijn als ik eraan denk dat ze daar gaan kijken.......

    Flyke, pfff gelukkig voel je de kleine nu wat beter. Elke dag een keer is al fijn natuurlijk.
    Schattig zeg dat ze ook bij Merel naar het hartje heeft geluisterd.

    Schoonvader is gister geopereerd aan zijn rug. Was een spannende operatie, maar gelukkig is alles goed gegaan. Hij heeft nu wel veel pijn.
    Gister een optie gezet op een reis naar Tenerife met de family op 1 maart. Als iedereen vrij kan krijgen gaan we morgen boeken.
    Vandaag foto's gemaakt van het huis, dus binnen nu en 2 weken zal hij wel te koop staan denk ik, spannend!
     
  6. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    er staat bij de forum meldingen een bericht heb het niet gelezen hoor maar op de andere forums is dit gezegd dus het staat er wel maar je moet je maar net lezen
    jette het gaat hier prima ik moet soms even een pas terug doen omdat ik teveel wil en andere momenten moet ik een schop onder me kont hebben omdat ik niet in de benen te krijgen ben

    dus dat zit me dwars nog ik heb nog geen eigen ritme
    sem doet het goed zal even weer gaan spammen hihihi

    gr miriam
     
  7. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    en deze lief he
     
  8. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    de rest ons nog niet gevonden???
     
  9. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mooi plaatje is dat geworden he witte wereld en een gelukkig gezinnetje
     
  10. Jette01

    Jette01 Actief lid

    8 jun 2009
    253
    0
    0
    Hey miriam wat een heerlijke knul is het hoor!!!

    Minka meis doe rustig aan en luister je naar je lichaam.

    Do is weer wat minder geworden, ze eet wel weer veel beter, maar moet nu s'nachts behoorlijk hoesten, ik trouwens zelf ook!
    Hoop dat ze snel weer wat verbeterd!

    Mijn oog is verslechterd na gebruik van de zalf.
    ik ben doorverwezen naar de oogarts.

    jette
     
  11. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, leuke foto's weer:)

    Jette, wat raar dat je oog slechter is geworden met de zalf. Nu even afwachten wat de oogarts zegt. Misschien toch een virusje wat Do ook onder de leden heeft. Ik hoop niet dat ze van het hoesten moet spugen, dat had Eline laatst s'nachts steeds.

    Me2, leuk weekend gehad?

    Ik ben blij weer te kunnen melden dat ik me weer wat beter voel, heb weer wat meer energie en ga zo aan de sop op de kamertjes (zolang mijn buik en rug het vol kunnen houden). Slapen is nog steeds erg minnetjes, maar de puf is weer iets terug.

    Tot snel meiden!
    Kus Minka
     
  12. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boeh Jette wat vervelend van je oog en het hoesten van jou en Do!! KAn je niet toch even wat vragen aan de HA voor Do...ik vind dat hoesten bij die kleintjes altijd zo akelig! Fee is nu ook snotverkouden en hoest daardoor in haar slaap wel wat maar gelukkig niet zo erg...ik kijk het nog even aan.
    Wanneer kan je bij de oogarts terecht?

    Miriam: prachtige plaatjes!!! JAmmer dat je nog niet ech een ritme hebt...ben je wel weer aan hetw erk toch? Meestal komt het dan vanzelf. Misschien iets meer echt gaan plannen.

    Marieke: ja berijp nu waar je bang van bent. Als je er aan denkt en het doet al pijn dan zou ik ook bang zijn.
    Spannend vwb jullie huis en de verkoop!!!
    knapt je schoonvader goed op?
    Hebben julie geboekt voor maart???

    Minka: hoe gaat het nu? Verder opgeknapt? Echt balen hoor dat je je zo rottig voelt! Heb je al uitsdlag van de kweek?
    Fijn dat de operatie is geslaagd bij je schoonvader! Hoe is het nu met de uitslag van Eline? Toch beter door de zalf?

    Ik heb een erg leuk weekendje London gehad! Lekker gewinkeld en gegeten en heel veel bijgekletst met de vriendinnen.....Ook wel weer heel fijn om weer bij mijn gezin te zijn, maar kijk met een fijn gevoel terug op dit weekend!
    Van de week helaas ook weer naar Nederland voor werk en over 2 weken weer. Het is druk...gelukkig maar want we hebben ook best lst gehad het afgelopen jaar van de crisis en nu lijkt het werk toch echt weer op te pakken.
     
  13. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Minke gelukkig gaat het weer beter met je niet teveel soppen nu he.

    me2 weekendje londen leuk lekker shoppen en beppen daar kun je even geen mannen bij gebruiken.
    Druk kwa werk heeft natuurlijk2 kanten zal ook wel weer even wennen zijn.

    Jette gelukkig gaat Do al iets beter wel vervelend dat hoesten dan slapen ze zo slecht beterschap en wat vreemd dat je oog slechter wordt hoop at de oogarts er snel wat aan kan doen.

    Miriam dat is het eerste wat er in me op kwam kijk haar gezinnetje mooi plaatje op meerdere manieren.:)
    en wat een knappert is sem gaat wel hard he nu?
    Ritme is gewoon heel moeilijk het eerste jaar er gebeur zoveel kwa veranderingen.

    Marieke ik hoop dat jullie het voor mekaar krijgen om naar tenerif te gaan met de hele familie.
    Wat leuk dat jullie huis te koop komt ik vond het zo spannend toen ons huis te koop stond.
    kan me voorstellen dat je nog even niet aan de gyn moet denken.

    Hier wordt een ding steeds erger misselijkheid blegh..
    Kreeg zaterdag op zondag heel veel last van maar er heerste ook een buikgriep dus ik dacht dat het daaraan lag maar het blijft toch wel hangen en wordt nu dus weer erger.
    Zit nu op mijn werk maar het moet niet heel veel erger worden want dan wordt de pot mijn grootste vriend.:(
    voor de rest gaat het wel goed moe met vlagen.
    volgende week donderdag heb ik intake bij de vk en vrijdag de eerste echo ben dan minimaal 8 weken.

    Sophie begint steeds meer te praten het gaat zo hard er komen elke dag woorden bij vanmorgen voor het eerst "school" Ze zei Beer mee school.Ze vind het daar zo leuk dat ik het jammer vind dat ze maar een dag gaat.
     
  14. Jette01

    Jette01 Actief lid

    8 jun 2009
    253
    0
    0
    Me2 wat fijn dat je zo'n goed weekend gehad hebt in londen, logisch dat je dan toch ook je gezin mist, wij gaan over 2 weeken naar Den bosch Hengstenkeuring doen we ieder jaar we maken er dan reisje van met 2 hotelovernachtingen, ik kan me er altijd vreselijk op verheugen maar het gemis is groot, heel groot!!!

    en ik vindt het dan ook weer heerlijk om terug te zijn!

    Do heeft van de huisarts hoestdrank, en antibiotica gekregen maar ik krijg het er met geen mogelijkheid in! is echt een drama.
    Hij heeft gezegd dat het waneer ze verslechterd ze in het ziekenhuis een infuus zou moeten krijgen met antibiotica!

    Minka, rustig aan meis, niet te gek doen direct weer he!

    jette
     
  15. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: rustig aan he!! Gelukkig dus iets beter (wij postten volgens mij ongeveer gelijk).

    Wup: blerghhhh die misselijkheid is vervelend! Ik had het bij Fee ook, net of ik continue buikgriep had en/of wagenziek.....Hoe was dat bij Sophie?
    Is school de creche?? JA heel leuk he al die woordjes...ik vind dat echt een super leuke fase!

    Jette: oh nee wat naar dat Do anders aan het infuus moet!! DAt moeten we niet hebben.....Heb je al geprobeert met een injectiespuit of door haar eten/Drinken?
     
  16. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    me2 school is crech ja vind dat zo'n stom woord:)

    Bij Sophie een beetje misselijk geweest en vooral veel maagzuur in het begin daar heb ik u nauwelijks last van. lijkt inderdaad op buikgriep /wagenziek zijn, maar wel trek hebben in patat8)

    Jette ojee vind ze het vies,inderdaad ergens doorheen zonder dat ze het doorheeft toetje ofzo.
    Klinkt goed je uitje met de paarden het blijft dubbel weggaan zonder je kleintje maar af en toe heb je het gewoon even nodig.
     
  17. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wup thanks meid

    en ja het is zo anders allemaal wil ook veel met sem doen mis te veel waardoor hij te weinig zelf zich vermaakt maar wil niks missen omdat de toekomst onzeker is kwa nog eens dit alles te mogen krijgen.

    maar probeer nu wel een huishouding planning te gaan maken dit dan en dan dat dan enz zodat ik alles wel weer daarin op een ritme krijg en alles doe
    wel lastig ik weet nooit welke dagen ik vrij ben en welke ik werk dus dat is minder maar op zich een redelijke planning ga ik maken

    gr miriam
     
  18. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam probeer anders zo te plannen bv

    om de 2 dagen stofzuigen
    om de 4 dagen strijken
    om de dag de wc
    om de 5 dagen badkamer.
    en dan een dag in de maand even iets groots zoals de keuken uitsoppen. de dagen zijn maar een voorbeeld ,maar zo hoef je niet op een dag te plannen.

    Ik merk nu ook dat bijhouden het beste werkt ik ruim tegenwoordig de keuken op na het eten en ga dan gelijk stofzuigen of de was doen dan ben je nog bezig en valt het wel mee.

    zit bij het bevallingslijst topic en daar waren gister 3 miskramen/foute echo's .
    Poeh dat hakt er wel even in nog anderhalve week dan mag ik voor de echo.
     
  19. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wup: ik vroeg het omdat de oppasmama hier ook "school" wordt genoemd, ook door mijn moeder bijv. echt grappig want ik hoor het anderen zelden zeggen :D
    Ja inderdaad af en toe is weg zonder de kids wel heel heerlijk hoor!
    Ben benieuwd wat het geslacht van de baby is als je nu misselijker bent en je al een meisje hebt. Flyke en ik hebben namelijk theoriëen daarover ;):D

    Mir: maak ook voor Sem een planning als je thuis bent, zo van dan en dan flesje, dan wandelen, dan slapen (en dan kan jij even iets voor jezelf doen en mis je dus niets van sem :D) etc. Vinden kinderen heel fijn die regelmaat.
     
  20. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: je hebt in je verlof wel dagelijkse meldplicht hihihihihi
     

Deel Deze Pagina