Hoi! Ik zat zo te surfen over ovulatie testen en eisprong kwam ik dit grappige stukje tegen en wilde het graag met jullie delen en weten wat jullie ervan vinden '; ""Een tip voor alle dames, Ik heb drie kindjes en heb me net zo gevoeld als jullie. Bij mij lukte het ook allemaal niet, het was een erg onzekere tijd. Ik ben naar de dokter geweest en die heeft mij een trukje meegegeven. Pak een urine opvangopvang bakje en vul deze met een laag urine. Gooi hier een theelepeltje suiker in, indien dit suiker blijft drijven ben je zwanger, dit komt mede door het Zwangerschaps HCG hormoon deze laten de suikerkorrels drijven. Ik heb dit elke keer herhaald en bij alle drie de zwangerschappen bleef de suiker drijven! Dit is een goede en goedkope manier om je onzerheid weg te nemen! succes!"" Bron: brabbel. nl Ik ga het echt wel proberen, maar moet ik eerst zwanger worden hihihi
Nou ik ga het ook proberen...geloof er niks van En anders gaat de verkoop van zwangerschapstesten NU naar beneden hahahahahahaa
Weet je wat ik ga het zo proberen, ik ga zo toch om 12uur een ovutestje doen dan strooi ik gelijk een theelepel suiker in het bakje, als het goed is moet het niet gaan drijven, volgens deze dame. En als er een zwangere hier op de site het ook wilt checken om te kijken of het echt blijft drijven zou ik echt grappig vinden.
oh wil je het doen please want jij bent lekker zwanger!, ben zo benieuwd, die vrouw klinkt zo overtuigend namelijk haha.
Ik zal je zeggen, ik heb het gisteren geprobeerd, maar de suiker zakte echt zo snel als t maar kon naar de bodem... En dat terwijl ik gister en vandaag toch echt een positieve test heb gehad... En voor degenen die zich nu afvragen waarom ik mn banner niet verander, dat is omdat het ten eerste heel vroeg is nog en ten tweede omdat ik al 2 vmk's gehad heb en ff die heisa niet wil nog
Wat leuk van harte met de positieve test meid! Wist jij dit dan al veel langer van het suiker? Ik had er nog nooit van gehoord of gelezen tot net een half uurtje terug haha. He misschien zakte de suiker omdat je zoals je zei het nog pril is? Weet ik veel zeg maar wat hoor.
Dankje Ja ik had t al eens op een ander forum gelezen... Maar ook tijdens vorige zwangerschappen heb ik t geprobeerd en ook toen zakte de suiker regelrcht naar de bodem... Misschien is t net als met zwangerschapstesten en is deze test bij de een gevoeliger als bij de ander
hihihihi, wat een leuke test! Ik werd zo nieuwsgierig. Meteen geprobeert. Zou toch zweren dat ik ruim 37 weken zwanger ben, maar niet dus. Zal de verloskundige morgen maar afbellen dan . (maar hcg neemt wel af naarmate zwangerschap vordert)
Laten we het daarop houden inderdaad. Ik zou het pas geloven als ik twee 2 streepjes op een zwangerschaps test zou zien en dan nog zou ik het niet geloven denk ik. PFFFF wanneer dat moment ooit komt weet ik niet.. Maar vond het gewoon een grappig stukje om het met jullie te delen.
Als het ook echt zou werken ,dan was er echt geen zwangerschapstest meer te vinden in de winkels moaatje....is het niet zo dat je hcg hormoon alleen in het begin van de zwangerschap hoog is en daarna weer (iets) daalt? en volgens mij theorie heb je vast een aardige buik en denk ik........ nee...voel ik..............nee weet ik zeker dat je zwanger bent zie je wel geen suiker en urine voor nodig groetjes diana
moaatje hahaha gekkie, dus bij jou zakte het direct naar de bodem. Goh wat een betrouwbaar methode. NOT! Ja wie weet zakte het bij jou weer omdat je zo ver in de zwangerschap bent. DUS minder HCG, Hihi. Laat je niet gek maken hoor.
Hehe, heb het even bekeken, maar diegene die meteen daarna erop reageren met dat t werkt, is dezelfde persoon die het bericht geplaatst heeft!
Dus die vrouw gebruikt 3 verschillende namen, waarom dat dan. Aparte vogel Jij bent slim, ik zag het niet eens hahaha. Oke broodje aap verhaal dus, te mooi om waar te zijn. @ bouchere : precies, als het zou werken dan zou er geen zwangerschaps test meer te koop zijn in de winkels hihi.
maar dan zou de verkoop van suiker record hoogtes bereiken denk ik heeft u een pondje suiker voor mij?nee ,welnee niet voor de thee! wil even testen of ik zwanger ben. jaja ik zie het al helemaal voor mij
Hahahaha, en dan stijgen zeker de prijzen van suiker ook flink omhoog of niet. Attentie : Suikertest online te verkijgen 1 euro per theelepeltje. pfffffffff, het zou wat zijn. Nee laten wij maar gewoon de gewone zwangerschaps testjes gebruiken, hebben we veel meer aan..
Ik heb deze test ook al eens gedaan toen ik nog niet zwanger was, toen zakte de suiker naar de bodem, en nu ben ik zwanger en zakt de suiker ook naar de bodem. WERKT DUS NIET. [-(