Trouwjurk verkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door tijdvoormezelf, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik wil graag mijn trouwjurk verkopen, maar liever niet via marktplaats. Ik denk dat je er dan misschien 100 euro voor krijgt en hij was 1600 nieuw. Weet iemand winkels die ze opkopen? Kan wel bemiddelaars vinden maar wil m t liefst gewoon verkopen. Ik woon in Maastricht dus liefst in Limburg of brabant

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb dus een tegoedbon die ik graag wil verkopen...ook lastig hoor, want het is eigenlijk juist een buitenkansje voor iemand,maar niet met 1 krachtige zin uit te leggen. Maar goed ik heb dus 1350 euro uitgegeven aan HELEMAAL NIETS en hoop ook op reacties zodat ik ergens mijn bon te koop kan zetten voor een redelijk bod.

TS, als je mijn berichtje vervelend vindt zeg het dan hoor, want dan verwijder ik hem gewoon :) no hard feelings ;)

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jij hebt een tegoedbon voor 1350 euro? Snap ik dat goed?

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom verkoop je die liever niet via marktplaats? Ik heb de mijne wel via een site verkocht en ik kreeg er nog 500 euro voor. Ik heb hem ook 2de hands gekocht eigenlijk voor 500 euro (kostte oorspronkelijk 1300 euro) en verkocht voor 500 euro. Uiteindelijk was die ook maar 2 dagen gedragen hé. Ik heb er geen euro aan uitgegeven. ;)

Ik ken geen winkels in Nederland die trouwjurken verkopen. (ik ben van België) In België ken ik er wel enkele, maar daar ben je niets mee hé ;) Succes nog!

5. tijdvoormezelf

nou als ze in belgie niet al t ver van de grens met maastricht zijn, dan zijn ze welkom:)

6. tijdvoormezelf

nikita had ik ook gezien, maar die kopen dus niet in. dat is een bemiddelaar :(

7. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    hej supersam,

Ik heb mijn trouwjurk via marktplaats verkocht kreeg er nog 750 euro voor nieuw was hij 1500.
    Succes met de verkoop.
    groetjes, Marijke

8. tijdvoormezelf

hoi dames,
    ja ik denk dat ik dat maar een gokje waag, zet hem straks op marktplaats. Maar is geen standaard jurk, was een strakke top met halter en een wijde broek eronder met een rok eroverheen zeg maar, zodat je nauwelijks zag dat het geen jurk was maar ik me wel lekker kon bewegen, haha. denk dat het moeilijk te verkopen is.

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Niet geschoten altijd mis toch :)

Deel Deze Pagina