Hoi dames, Van googlen word ik niet wijzer dus stel ik mijn vraag maar even op mijn lievelingsforum We zijn van plan om een Stokke tripp trapp te kopen met babyinzet (dochter is 7 maanden). Nou wilde ik er ook een kussenset bij kopen - had hele leuke gezien op regenboogdesign.nl - maar ik zie op sites staan dat die kussens bedoeld zijn als kind in stoel zit ZONDER het rugdeel. Klopt dit? Zo ja, moet mijn dochter dan zonder kussen in de tripp trapp zitten totdat het rugdeel niet meer nodig is? Bedankt alvast weer!
Ik geloof dat het dan stoelverkleiners heet voor bij de baby inzet. Die bestaat uit 2 delen een voor tegen de rug/zijkant en een voor op het zitvlak.
Klopt die hebben wij ook en die kan in de baby set, maar alleen maar ingandig, want dat wordt elke dag o vies als ze eenmaal eten!
Hè rus05 leuke site Ben nu zwanger van nr 2 en die krijgt z'n hoes Hebben voor eerste ook trip trapp met baby inzet en als ik de foto's op de site bekijk zit juist het rug kussen over de ruggesteun van de babyinzet heen,anders zou die volgens mij nooit zo netjes zitten, En volgens mij heeft ze gewoon het principe van de originele kussenhoes over genomen, en die heb ik dus en gaat dur gewoon over rugzitting heen. Wat ik nu wel heb,dochter is 19 maanden is dat ze sinds paar maanden zonder kussen erin zit,dit omdat het anders te krap is,maar baby inzet is nog wel nodig, maar als die er straks af is, dan krijgt ze weer kussentje Ben echt fan van stoel,nr 2 krijgt er ook echt 1, ze zijn best licht, heb m al paar in auto mee genomen naar m'n grootouders, ideaal!! Veel plezier ermee, Liefs
@purk op die site zijn zeven geplastificeerde stof, dus afpoetsbaar! Heb hier t zelfde gehad...nr 2 krijgt hoes van deze site denk k
Ik heb een oudere trip trap met zo'n beugel met leren bandje en een rugleuning van een nieuwere. Wij hebben ook een kussen erin wel zo'n geplastificeerde van een site waarbij ze zelf gemaakt worden. Zoontje is namelijk erg klein (nog steeds) hij is nu 18 maanden en zit er nog steeds in met kussen. past nog prima. Zou wel aanraden om een afwasbaar kussen te nemen
Die kussens kun je op 2 manieren gebruiken: met de babyset en zonder de babyset. Alleen dan vouw je ze anders en gebruik je het klitteband anders. Kan het niet beter uitleggen. Ja, het wordt wel vies. Wij hebben er 2. Maar ze zijn heel goed wasbaar, het is een soort vuilafstotende stof. Wij hebben ze altijd nog zonder moeite op 30 graden schoongekregen, ook tomaat- en fruitvlekken en vetvlekken.
Top dames, bedankt! Zie nu ook dat ik het verkeerd begrepen had, je kan ze zowel met als zonder babyinzet gebruiken. Trouwens, Lief Leuk & Hip - Home heeft ook hele leuke kussens, heb net 021 patch grey besteld!
Ik heb een leuk setje besteld op www.made2give.nl, hoewel die van jou site ook erg leuk zijn. Wij gebruiken die in de baby-inzet.