Wat doen jullie bij het afscheid van het kdv? Bij ons moeten de traktaties gezond zijn. Fruitspiesjes pauw en rups al gehad Dochter lust geen rozijntjes. Wie heeft er tips? En geef je de leidsters dan ook iets?? Ze wordt pas in september 4 en dan zit ze al 3 weekjes op school, trakteert ze daar dan ook nog eens een keer??
S had half juli al getrakteerd ivm verjaardag en was van de week voor het laatst op het kdv. Dit besefte ik me door de vakantietijd pas de middag vantevoren, dus hebben we toen nog een pak lekkere koekjes gehaald voor de groep en leidsters samen en ik had nog een nieuw spel op zolder liggen die we hebben ingepakt om op de groep te spelen (nijntje stoelendans).
Mogen biologische snoepjes oid ook niet? Hier waren ze niet heel moeilijk met hun gezond beleid, had voor dochter klein snoepje met een pakje woezel en pip drinken en een ballon aan elkaar vast geknoopt.. Voor de leidsters had ik apart een chocolade reep met tekst en een klein flesje cava met gekleurde kaart door dochter gemaakt gegeven. Dochter word hier ook eind september 4, gaat niet trakteren op de basisschool, misschien even beleid op school navragen?
Dit gaat Jacob dinsdag trakteren. De doosjes zijn voor zijn groep, daarin zit een doosje smarties en zo'n schatkistje met snoepjes. Aan mij heb je dus niet veel. De nijntje koekjes zijn voor de babygroep. Als het een rustige dag is qua kindjes word het gewoon gecombineerd tot 1 groep dus vandaar ook wat voor de baby's. En van die cheesedippers misschien?
Je hebt ook fruitreepjes, dat is gedroogde gepureerde fruit. Klein schepje er bij, bellenblaas of iets anders kleins. Voor de leidsters zelf gebakken koekjes en voor de groep nieuwe kleren voor puk puk en een voorleesboek
Mijn oudste mocht kiezen of ze wilde trakteren op school toen ze 4 werd. Dit wilde ze heel graag dus ook gedaan. Meeste kinderen trakteren niet als ze 4 worden bij haar op school.
Nee biologisch snoep mag ook niet. Voor de juffen goed idee. Ga op school maar even vragen naar het beleid dan ja.
Fruitreepjes klinkt leuk. Ken ik niet zo, alleen voor baby's. Ik ga even kijken. Schepje is leuk ja!! Eens kijken of ik dat kan vinden.
https://www.jumbo.com/bear-mango-pure-fruit-yoyos-10-fruit-rolls/176292STK/ Zo iets als dit. Anders misschien knijpfruit of knijpzakje kwark. Bij de ah hebben ze volgens mij kwark in kleine staafjes. Schepje of mini emmertje zou ik kijken bij de ah. Ook leuk een bekertje klei. Bij de kruidvat laatst 4 bekertjes play doh voor 0.50
http://babieskitchen.com/recipe/gruffalo-kikkermuffins/ Mijn dochter heeft toen deze kikkermuffins getrakteerd. Ze is zelf gek op spinazie en olijven dus prima combinatie. En gezond. Voor de leidsters had ik een pakketje met wat lekkers en wat voor onder de douche gemaakt.
Onze zoon heeft zoiets getrakteerd (foto is van internet) Dieren die op hun rug een cadeautje (doosje rozijntjes) hadden. Je hebt bij Hema ook gedroogde fruitstukjes (aardbei?) volgens mij. Ik had wilde dieren van de wibra, leuk inpakpapier en draad van action (?). Een dienblad had ik bruin of groen papier opgeplakt. Daar stonden in een optocht alle dieren op. In het pakketje dieren zaten ook bomen en hekjes, de bomen heb ik er tussen de dieren gezet.. de hekjes om de rand van het dienblad. Het maken was even een gefriemel, maar het was een groot succes De juffen kregen een kaart met tekening en lekkers voor bij de koffie.
Ons kdv is niet zo van het gezond en eerlijk gezegd hebben we dat de eerste 3x ook niet gedaan. Nu een leuk mandje versiert met servetten van zijn lievelings tekenfilm en daar in een rondje 24 knijpfruitjes in gedaan, met een mooie strik in het midden