Traktatie (kantenklaar)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meis85, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Wie ooh wie kan mij helpen,

onze dochter gaat binnenkort veranderen van Peuterspeelzaal en ze mag dus trakteren dit om het ook wat duidelijker te maken.

Nou ben ik naar iets op zoek wat ik zo kan bestellen, kant en klare traktaties dus. Heb zelf ook al even gegoogld maar vind het ook belangrijk even ervaringen te horen.

Wie heeft dit al eens besteld en waar? en hoe was jullie ervaring?

Alvast dank voor meedenken/antwoord

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

de lol is juist om het zelf te maken lijkt mij samen met je meisje zodat ze ziet hoe leuk het is en dat het echt van haar is. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt , kant en klaar komt vaak neer op snoep en dat vinden de meeste instellingen niet zo geweldig....

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zelf maken hoeft toch niet veel werk te zijn? Iets knutselen van een doosje rozijntjes (ik zeg maar iets) kun je ook makkelijk van tevoren doen in het weekend ofzo, kan je dochtertje nog meehelpen, helemaal geweldig.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ze vraagt toch niet om iets wat ze zelf kan maken!!!
    Ik ben zelf ook absoluut niet creatief en ik haat het echt om zulke dingen te moeten doen.
    Doe het altijd wel hoor, vooral omdat ik die kant en klare dingen vaak erg duur vind.
    Je kunt ook eens kijken bij een snoep winkel of bij de xenos, die hebben ook wel kant en klare dingen.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

mag iemand dat tegenwoordig niet meer zelf bepalen? wat een bemoeizucht weer :p

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bij de Jumbo zag ik laatst zn spektaart. Kan elke kindje een klein spek"taartje" afpakken. Heel lief (en lekker lijkt mij :p).

En als je toch iets zelf "moet" maken, zal ik voor de rozijntjes gaan. Heb ik ook al eens gedaan. Nijntje oren en staart aan het doosje gemaakt.. Dat kon ik zelfs.. Hihi! ;)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bij de Jamin heb je vaak wel leuke spektaarten te koop!

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.545
    2.016
    113
    Mijn collega maakt dit soort dingen.
    Ik weet nier waar je woont maar anders moet je mij pben

10. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    bij ons heeft de snoepwinkel kant-en klare traktaties, en de snoepkraam op de markt ook....
    Succes met zoeken!

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.045
    46
    48
    friesland
    Bij de xenos zag ik deze week ook kant en klare spek taarten staan! Ik meende voor 16 euro maar weet niet hoeveel stukjes daar in zaten. Zag er wel erg leuk uit.

12. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Bij ons op de markt hebben ze bij de snoepkraam prikkers op een soort taart. Ziet er altijd heel leuk uit! En lekker makkelijk!

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Leuke kartonnen bekertjes kopen en een kant-en-klare fruitsalade. Beetje fruit in elk bekertje doen en klaar!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Dank voor alle (uiteenlopende) reacties,

maar het gaat echt om kant en klare traktaties, want heb gewoon simpel weg de tijd niet zelf wat te maken. (en woon in een klein dorp eerste xenos ed is op half uur rijden)

vandaar ook mijn vraag.

@Muis dank je ga daar nog even neuzen.

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik heb het bij de psz ook simpel gehouden, was net bevallen van de tweede...! doosjes rozijntjes, en bij de hema hebben ze kartonnen platen met vormen die je uit kunt drukken en om te doosje schuiven, klaar ;)!! heb de kabouterversie genomen, en dat in een schaal gedaan waar ik met groen papier gras op heb geplakt, zag er superleuk uit en ik was binnen no time klaar!
    voor zoontje zn school heb ik regenboogcupcakes besteld bij Taarten van Kris. gewone cupcakejes met blauw laagje erop, twee wolkjes en daartussen de regenboog (snoepmat in regenboogkleuren), was supermooi!!

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    www.traktatieidee.nl
    heb ik al 3x iets besteld.. en hoeft geen snoep te zijn hoor... ze pakken ook speeltjes erg leuk in... chocobekers voor de juffen of een theebeker met alles erbij... of cupcakjes... kijk maar eens!

17. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

18. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
  19. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knijpfruit van Zonnatura (daar staat Kikker op) met een ballon er op geplakt. Zonnatura heeft ook doosjes rozijnen met Kikker er op.
    Hier zijn uitdeelboekjes ook altijd een succes, dat is wel iets prijziger.

Deel Deze Pagina