Totsbots peenut ervaring

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Louloulo, 20 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Zijn hier personen die de totsbots peenut gebruiken?

ik zou miss toch nog overwegen om eventueel over te schakelen op wasbare luiers. Deze leken mij heel makkelijk in gebruik, voor zowel onszelf als oma/opa/kinderdagverblijf/...
    Wat zijn jullie ervaringen? Voor 's nachts miss dan wel de bamboozle gebruiken?

Mochten ze in het kdv niet willen meegaan in wasbare (zij moeten ze niet het is gewoon in een zakje stoppen en meegeven) is het dan wel nog interessant?

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Het is niet een kwestie van willen van het kdv. Ik werk er maar het mag niiet van de ggd uit hygienisch oogpunt. Net als potjes mogen ook niet als ze een.potje zien staan tijdens controle zul je als kdv echt een aanteking krijgen

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    In belgie mag het wel. Maar ze willen niet overal.;)

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Oo sorry niet gelezen dat je van België was:)

5. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Ik heb er geen goede ervaring mee. Het materiaal, wat hetzelfde is als de TotsBots Stretchy Wrap, lekt vrij snel hier. Dus moet dan eigenlijk iedere 2 a 3 uur een nieuw overbroekje omdoen en deze laten drogen.

Ik vind de gewone Tots wrap wel heel fijn, en ook de popolini vento. Ze zijn net zo makkelijk in gebruik maar een stuk meer waterdicht.

Wij gebruiken als luier alleen de bamboozle, ook in de nacht. In de nacht gaat er een extra inlegger in :).

Hoe het zit met kdv weet ik niet ;)

6. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Raar, bij mij op het dagverblijf mogen potjes gewoon hoor. Maar misschien komt het omdat je uit een andere regio komt. Heb gehoord dat de ggd daarin verschilt. Maar wij hebben al jaren potjes en nog nooit een aantekening gehad! Je maakt ze toch schoon na dat een kindje hem heeft gebruikt...

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Heb een huurpakket besteld. Zal dus deze en enkele andere kunnen testen.

Deel Deze Pagina