Tot welke leeftijd gebruiken jullie kruip of boxpakjes. Mijn zoontje zit nu in 68 maar vind het wat lomp uitzien ofja.. Vind hem er te groot voor haha .. Vandaar dEze vraag
Het is maar net wat je zelf leuk vind, vind je het schattig... Gebruik je ze langer. En zo niet, dan koop je toch wat anders
Ik heb ze nooit gebruikt. Nou ja, eentje had ik er gehad en die ging door als pyjama. Vind ze gewoon niet leuk.
Nooit...ondingen en zien er naar mijn mening niet zo leuk uit... gewoon doen wat je zelf wil lijkt mij
Ik gebruik ze ook alleen als pyjama en dat tot en maat 62 vanaf maat 68 krijg je ook wat leukere pyjama's.
hangt er vanaf wat voor 1 het is, ik heb een keileuke gekocht van funky flavours... lijkt meer op een soort hip overhemd met een broek eraanvast en hij staat geweldig in maat 74. Van die scandinavische merken kun je kruippakjes gewoon kopen totaan grote kindermaten, dat dragen ze daar heel veel. Nou ja hier is het ook een beetje hip aan het worden nu met de onesies van de hema
die van mij had er nog 1 met maat 74. Maar meestal toch wel kleertjes. Ik vind ze super schattig, ze mocht zo lang mogelijk baby blijven.
+1 Mijn meisje is nu 1 en zit in maat 74, ze heeft nog zeker 3 keer per week een jumpsuit aan. Het kruipt niet omhoog, ze heeft alle bewegingsvrijheid en ik vind het heel leuk staan. Dl draagt inderdaad jumpsuits van scandinavische merken. Voor baby 2 ga ik ook voornamelijk jumpsuits kopen, helemaal in het begin, lekker warm en lekker baby (en wat ik bijvoorbeeld echt niet snap is dat meisjes die nog niet kunnen lopen wel rokjes en jurkjes aan hebben... Paar keer bij dochter geprobeerd, maar het enige dat zichtbaar blijft is de maillot/legging eronder, de rest kruipt voortdurend omhoog..)
Hier nog steeds, koop ze graag bij Next (nu in maat 74 a 80). Ik vind ze dus wel heel leuk staan. Is maar net wat je smaak is denk ik he.
Niet Ik vind het vreselijk onhandige dingen met verschonen en omkleden. Bovendien ben ik er nog geen enkele tegengekomen die ik mooi vind. Mijn baby ligt heerlijk in de box met een broek en een truitje in plaats van een boxpakje
Ik vond boxpakjes ook altijd verschrikkelijk, totdat ik die van Petit Bateau en Imps & Elfs ontdekte (vooral die zonder voetjes van de laatste, zie foto) En alleen tot 62 inderdaad.
Tot ze kunnen kruipen. Van smafolk, duns, 4ff, ideaal! Vooral ook in de draagdoek. Maar als ze kunnen kruipen vind ik het niet meer leuk. Ik snap rokjes inderdaad ook niet, lijkt me ook zo oncomfortabel, net als capuchons.
Mijn meid heeft maat 68, en ik vind die zonder voetjes nog steeds erg leuk! inderdaad van imps en elfs e.d.
Mijn dochter is 19 maanden bijna en draagt ze nog steeds tijdens slapen! Ik vind ze super vooral met de airco
Heel toevallig heeft Tobias er vandaag eentje aan gehad voor het eerst sinds tijden en ik vond het eigenlijk wel weer ff schattig
Nahla. Waar was t pakje van wat je dochter aan had? Heel lief! Hier heeft ze ze in het begin wel eens aan gehad. Maar vind jurkjes en vestjes toch liever staan. Ze slaapt wel in onesies, dus dan draagt ze ze wel.
Hij is leuk he? Ik heb er heel veel complimentjes over gekregen. Hij is van Imps & Elfs Imps & Elfs Essentials boxpak | kleertjes.com Ik zie dat ie is afgeprijsd. Ik had hem voor 45 gekocht bij Dudes & Diva's in Haarlem