Zoals de titel al zegt, tot wanneer gebruik je de babyset van de trip trap stoel? Dus wanneer haal je die weg en kan je kindje zelfstandig op de stoel zitten?
Wij hebben dat hele zitje er met zo'n maand om 20 afgehaald. Het had misschien ook nog wel wat eerder gekund, maar we twijfelden een beetje. Met 20 mnd paste ze er bijna niet meer in en moest het wel. Ik moet wel zeggen dat wij ook dat het bijbehorende tafeltje bij deze stoel hebben, waardoor mn dochter niet zo heel gemakkelijk zelf kan opstaan. Zetten we het tafeltje er niet op dan wil ze binnen de kortste keren op de stoel gaan staan of achterste voren zitten of er zelfs vanaf springen (ze is nogal een durfal en heeft nog weinig gevoel voor wat ze wel en niet kan ). Dat tafeltje is dus wel handig om haar een beetje op haar plaats te houden .
Ik heb hem er nog inzitten (1,5jr) ga hem er denk ik ook nog niet uithalen, vind het wel handig. Als ik alleen het tafeltje laat zitten klimt hij er zeker uit!
Sinds een paar weken nu. Ze ging steeds staan in de stoel. Zo gaat het veel beter. Met bijna 16 maanden dus.
tot ze rustig blijven zitten of er zo gevaarlijk in gaan doen dat het veiliger is zonder Mijn zoon zit er bij de hema nog steeds in en vindt dat prima maar noodzakelijk lijkt het me niet..
Wij hebben het babyzitje er toevallig een paar weken geleden uitgehaald, toen onze jongste 2 jaar en 2 maanden was. Ik vond het wel handig, zo bleef ze namelijk altijd netjes aan tafel zitten omdat ze er zelf niet uit kon. Nu snapt ze het tenminste en blijft ze uit zichzelf zitten tot ze van tafel mag. Qua zitten had ze allang zonder babyzitje gekund maar ik vond het zelf gewoon erg handig opvoedkundig
Hier alleen de rugleuning er nog op. Dadelijk gaat babysit naar zijn zus maar die heeft wel een eigen triptrap
Wij hadden met 1,5 jr ongeveer het babyzitje eruit. Nu hebben we deze erop ( dus zonder babyzit zoals op de foto) en dat bevalt prima. Ze kunnen er nog wel uit klimmen maar gaat toch niet zo makkelijk. Playtray: Tafelblad voor Tripp Trapp -
Hihi, hier zit ie er nog op thuis! Bij de opa's en oma's is het er wel al vanaf... Ze past er nog prima in en aangezien het zo'n wiebelkont is, zijn de eetmomenten op deze manier voor alle partijen een stuk rustiger!
Jeetje, wat zitten alle kindjes snel zelfstandig... Ik denk wel dat mijn zoontje het zou kunnen, maar nooit aan gedacht dat zitje eruit te halen... Hij past er nog makkelijk in en eerlijk gezegd vind ik het wel een fijn idee dat hij er niet zo maar vanaf/uit kan vallen...
Mijn zoontje wordt volgende week 2 en heb ook nog geen moment overwogen hem er uit te halen! Gebruik de kinderstoel ook nog wel eens om hem voor de tv te zetten als ik (bijv) aan het koken ben...dan weet ik zeker dat hij niet ineens toch naast me staat als ik de oven open trek oid! Of ik zet hem in zijn stoel voor het raam om te kijken of papa er al aan komt...zit hij een stuk hoger en kan goed naar buiten kijken en ik heb even mijn handen vrij om eea aan de kant te ruimen! Hij kan er nog prima in ook!