Tot hoe oud sliepen jullie dreumessen met een slaapzak aan? Of tot hoe oud denk je dat je dit gaat doen?
2,5 jaar! Ze wil echt niet zonder! Ze ligt al in een groot bed met dekbed, maar wel in een zomerslaapzak.
De reden dat k het eigenlijk vraag is, omdat dochterlief in 1 nacht alle 3 haar slaapzakken had volgespuugd waardoor ze zonder slaapzak moest slapen. Dit deed ze super goed. Nu al 3x. Moet ik de slaapzak nog wel aandoen of kan ze zonder slaapzak verder?
De oudste heeft tot 3,5 in slaapzak gelegen. Woelwater werd wakker van de kou omdat hij niet onder de deken bleef
Je dochter is een half jaar denk ik.. juist als ze straks gaan zitten staan is die slaapzak nodig want anders vallen ze in slaap zonder deken en ze kunnen er ook minder makelijk mee klimmen..
Toen ik iedere keer de slaapzak wilde aan trekken was het huilen geblazen en eb ik hem uit gelaten en dat ging prima hij was toen 2 jr
Hier een maand terug. Hij lekt 's nachts af en toe door en de slaapzakken droogden een stuk minder snel dan zijn beddengoed. Dus vanaf toen in pyama en onder deken gelegd en gaat goed. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Hier met 2 jaar. Hij vond het vreselijk om hem aan te hebben, maar sliep nooit onder de dekens, dus kreeg hem toch aan. Met 2 jaar overgegaan naar een peuterbed en toen wilde hij opeens wel onder de dekens slapen.
hier tot haar 2e verjaardag ongeveer geloof ik. vond het toen ook wel zielig zo'n oud meisje in zo'n gevangenis.
Mijn meisje is ook van dec 2011 en slaapt nu in een zomerslaapzak maat 100 cm. Ze ligt er heerlijk in en ze schopte haar dekbedje met lichte donsveertjes steeds van haar af. Daarom is de slaapzak ook ideaal. Ik probeer het tot 2 jaar vol te houden en als het aan mij ligt nog langer. Maar dan zou ze wel een slaapzak in maat 110 nodig hebben, Weet niet of die er zijn.
De V&D heeft ook lange slaapzakken. Xander heeft nog nooit onder een dekentje geslapen, altijd in zijn slaapzak. Dat wil ik graag zo lang mogelijk volhouden.
Totdat ze naar een groter bedje ging met dekbed. Ze was toen 20 maanden (en groot voor haar leeftijd). Jongste is 15 maanden, die zie ik nog wel een jaar in ledikant liggen met slaapzak.
Een slaapzak moet toch niet? Bij onze beide meiden ben ik er pas later mee begonnen, vanwege enorm draaien in bed/benen tussen de spijlen door en meer van dat soort ellende, en bij Thirza ook omdat die zich onder de deken uit schoof/draaide. Met slaapzak slapen/sliepen ze rustiger. Maar zodra dat niet meer uitmaakt, gaat ie weer lekker uit hoor Ik weet eigenlijk niet eens wanneer Thirza weer zonder slaapzak is gaan slapen. Ben er mee begonnen toen ze een maand of 6-7 was en met 19 maanden sliep ze iig al niet meer met slaapzak, maar hoe lang dat toen was...? Caitlyn slaapt nu ook sinds een maand of 2 met slaapzak. Voorlopig slaapt ze daar fijner mee dan zonder. Wel alleen voor de nacht trouwens, overdag gaat het prima zonder. Thirza draaide zoveel in bed dat ik die wel alle slaapjes in een slaapzak had, omdat ik anders elke 10 minuten naar boven kon remmen om een been te ontzetten ofzo
Hier nog steeds en ik ben van plan dat zo te laten tot ze gewoon onder de dekens blijft liggen of anders in elk geval het benul heeft om zelf de deken over te trekken als ze het koud krijgt.