Ik wil graag een tongpiercing, maar wil dat laten doen als ik vrij ben! Ik zie het namelijk niet zitten om met een dikke tong op mijn werk te zitten, aangezien ik veel met clienten praat. Nu heb ik in augustus 2 weken vrij en wil hem dan laten zetten aan het begin van de vakantie. Maar nu de vraag voor mensen met een tongpiercing.........hoe lang duurde het bij jou voordat je tong weer een beetje normaal was en je dus ook weer normaal kon praten? Ik ben zo bang dat ik gigantisch ga slissen ofzo. En zie je hem zitten als je normaal praat?? Eigenlijk wil ik hem zo min mogelijk laten zien als ik op mijn werk ben. En nog 1 vraag. Wanneer wordt de lange eerste piercing vervangen voor een wat kortere. Is dat binnen 2 weken?
ik heb hem op 09 september 2002 gezet s`avonds goed op stap geweest en kon gewoon alles hoor!!! en 10 september was ik jarig en kon gewoon weer alles eten en doen!!! ik heb geen dikke tong gehad en nergens last van gehad,alleen de eerste keer met spaghetti eten haha.. dat sliertje ging de hele tijd om die piercing zitten
Ik heb ongeveer een week met een dikke tong gelopen. Dag 1 niets aan de hand en toen ik de vokgende ochtend op stond ben ik meteen maar ijs gaan halen hahahaha.
hey meis, ik zal ffies wat vragen voor je beantwoorden! hoe lang duurde het bij jou voordat je tong weer een beetje normaal was en je dus ook weer normaal kon praten? ik kon de volgende dag alweer normaal praten maar m'n tong is zeker een week dik geweest (ik liet m op vrijdagavond zetten, zaterdags moest ik werken ben telefoniste/receptioniste) 1 tipje eet veel ijs nadat je hem hebt laten zetten, dit scheelt zwelling En zie je hem zitten als je normaal praat?? hier heb ik persoonlijk geen last van, maar dat ik denk ik per persoon wel verschillend... Wanneer wordt de lange eerste piercing vervangen voor een wat kortere. Is dat binnen 2 weken? dit weet ik echt niet meer, volgens mij geeft je piercer dit zelf aan! weet je al bij wie je m gaat laten zetten?!
Hoii Denk dat dat per persoon verschilt of je er last van krijgt of niet ik heb er 5 dagen last van gehad.. De eerste dag ging hartstikke goed nergens geen last van de dag erna mijn tong was echt heel erg gezwollen Veel ijsjes gegeten hihi Werk trouwens in de zorg dus ook veel met clienten praten ik werkte gewoon en geen last met praten hoor ook geen slissen Ik heb de piercing iets verder naar voren zitten omdat dat niet anders ging maar echt goed zie je het niet hoor Binnen 2 weken word de piercing verwisseld ja.. Heb mijn piercing nu 4 jaar en absoluut geen spijt van hoop dat je er wat aan hebt Veel succes met zetten !!!
De zwelling was bij mij binnen een paar dagen weg. Maar echt normaal eten ging pas met een korter staafje. Ik heb 2x van staafje moeten wisselen, de eerste keer een week na het piercen en de tweede keer 2 weken na het piercen. Je ziet 'm niet echt zitten bij mij als ik normaal praat. Ik heb nu wel een felgeel balletje erop, dus dat valt wel meer op dan een normale zilverkleurige.
Nou ik heb dus al jaren een tongpiercing en kon me heel goed herinneren dat het zetten totaal geen pijn deed maar dat ik 's avonds thuis lag te janken van de pijn in mijn tong. Jezus wat deed dat zeer, had een enorm dikke tong en kon niet normaal eten of drinken. Was zo erg dat ik hem er bijna uit wilde halen omdat ik het niet meer trok, maar heb volgehouden en een dag later werd de pijn wel minder alleen kon ik echt een aantal dagen niet normaal eten of drinken. En ik heb best wel een tijdje met een dikke tong gelopen en daarom heeft het bij mij wel lang geduurd voordat ik een korter staafje kreeg. Maar ja net zoals hierboven wordt gezegd, de 1 heeft nergens last van en de ander net zoals mij dus, heeft er wel erg last van.
Hier ook bijna een hele week dik geweest, had hem laten zetten samen met zuslief dus we hebben die week niks uitgevreten, veel filmpjes gekeken en ijsjes gegeten Duurde bij mij wat langer trouwens voordat ik een korter staafje kreeg, en moet eigenlijk al heel lang terug want hij is nu nog te lang...erg irritant, maar vergeet het steeds als ik in de buurt ben Oh ja, pijn deed het niet bij mij...vond het 'n fijn gevoel. Zuslief had wel pijn
Ik heb hooguit 3 dagen geslist. De eerste dagen is het lastig eten omdat je erop bijt. Binnen een week heb ik de kleine erin laten zetten.
ik heb maar 2 dagen een iets dikkere tong gehad maar had er geen last van.. mensen zien hem bij mij ook niet zitten als ik praat..
Ik heb hem nu al 9 jaar! En heb eigenlijk niet veel last gehad...paar dagen een dikkere tong maar kon gewoon alles eten. Na een week was mijn tong weer normaal,maar moest 2 weken wachten voor er een kleinere in mocht, dus een week met een te lang staafje gelopen dat was wel irritant! Maar denk dat het bij iedereen verschillend is! Succes ermee!
ik heb er maar een paar dagen last van gehad,maar kon het meeste wel eten.. als ik praat, dan zie je hem niet zitten.. en het grootste staafje gaat eruit als je tong niet meer gezwollen is.. bij mij was dat twee weken..
Ik heb mijn tong piercing inmiddels 7 jaar en nog steeds blij dat ik het gedaan heb. Ik heb totaal geen pijn gehad bij het zetten en ook is hij helemaal niet dik geweest. De zelfde avond zat ik lekker aan de gekookte aardappels met bloemkool. Wel durfde ik even niet met een vork te eten! Ik was bang dat ik er achter bleef haken haha! Maar zal je even antwoorden geven op je vragen. Hoe lang duurde het bij jou voordat je tong weer een beetje normaal Inprincipe gelijk, want heb er helemaal geen last van gehad. En zie je hem zitten als je normaal praat?? Nee, tenzij je er echt op gaat letten! Wanneer wordt de lange eerste piercing vervangen voor een wat kortere. Is dat binnen 2 weken? Shoot me if i'm wrong, maar ik dacht 6 weken.
Zoiezo,had ik een week last,maar ik spoelde toen met bocasan,toen kwam na een dag het pus eruit!dus ik gelijk terug..toen zei hij tegen mij nee je moet met listerine spoelen! en toen was het zo over!
Oh spannend! Zo te lezen is het toch wel verstandig om het in mijn 2 weken vrij te doen en dan zal het zeker voor het eind van de vakantie weer goed zijn! Oh, dan ga ik hem laten zetten in augustus. Spannend!! Ben wel een mietje met pijn, maar ach, ik heb het ook zonder pijnstilling voor elkaar gekregen om een kind eruit te persen, dus...........dit zal zeker wel meevallen! (Dit hou ik mezelf maar voor)
Ik heb nu 4 jaar mijn tongpiercing! Het is ongeveer 4 dagen erg dik geweest, en pijnlijk viel mee, vooral erg vervelend met eten enzo. Maar daarna geen last van gehad, nu nog steeds niet trouwens!
k heb m sinds augustus 2004 maar ik heb toen der tijd verdoving gehad. Verder geen last van een dikke tong of iets, en ook geen pijn. Heb m nu nog steeds.
Mijn tong is toen ook een goede week dik geweest. Ik kon wel gewoon praten maar echt een pretje was het niet. Binnen twee weken krijg je een korter staafje, hoewel het bij langer duurde omdat ik te lui was langs te gaan . Ik vond het wel pijn doen, en niet alleen pijn maar ook gewoon een heel naar gevoel. Je tong rekt een beetje mee ofzo en ineens glijdt die naald erdoorheen. Prik maar eens met een sate stok in een kipfilet. Zo vond ik het voelen! Bij mij bloedde het ook heel erg. Ik werkte toen in een sjieke lunchroom en als ik ging werken deed ik een doorzichtige tongpiercing in. Niemand heeft er ooit wat van gezegd!
hier voelde ik niets van het zetten. mijn tong werd erna wel heel dik en het deed een paar dagen pijn. degene die hem zette had dat al voorspeld want het kon bij mij echt maar net. na die paar dagen nergens meer last van, en soms heb ik hem wel 3 weken uit en dan nog is het gaatje open. heb je al laten kijken of het uberhaupt kan? het kan niet bij iedereen namelijk.
Ik vind dat zo dapper he, een (tong)piercing laten zetten. Het lijkt me zo pijnlijk. Zegt zij, die bijna 2 uur lang op een tafel heeft gelegen om een tattoo te laten zetten.... Hoop voor je dat het vrijwel pijnloos is en je er tevreden mee bent.