Nee examen hoef ik ook niet te doen indd. Het is zo'n test om je niveau te bepalen. Ik heb inmiddels gezien welke niveaus er in zitten. Rekenen is 1,2,3F en taal 1,2F.
Ik ga hem zo maken. Digitaal en thuis! Ik ben lekker alleen dus dat is ook erg fijn! Ben nu wel benieuwd of ik ook de uitslag gelijk krijg of niet haha
Oke, misschien nitpicking om dit eruit te halen, maar ik heb dus een 3 gehaald op deze toets. En deze opmerking voelt voor mij echt super k*t. on topic. de taaltoetsen kun je op heel veel sites oefenen. Gewoon zoeken op 3F taaltoets. Verdiep je in de d-t regels, hun/hen verschil etc.
Is niet bedoeld als sneer, maar om dit te kunnen moet je oefenen oefenen oefenen. Andere vakken is stampen of leeswerk, dit is echt zo veel mogelijk maken en vooral ook blijven onderhouden. Sommigen halen t dan alsnog niet, dat is waar. Maar t meest geziene beeld is dat een leerling die t prima zou moeten kunnen halen geen klap uitvoert. Juist degene die t moeilijk vinden komen met de vragen en de rest is passief aanwezig. Zegt niet dat dat niet voor jou geldt, maar wel wat men op t MBO ziet.
Ik heb voor mijn 3F examen (MBO 4) een 3 gehaald en die staat dus ook op mijn cijferlijst. Gelukkig telde dat punt niet mee en ben ik wel geslaagd.
De rekentoets behaald met 2F! Dat had ik zo niet verwacht. Alleen taal niet! En dat vind ik echt een gigantische domper (dit was 1F na de toets) Ik weet dat ik geen taal wonder ben maar had daar toch wel 2F verwacht. Nu maar hopen dat het voldoende is om toe gelaten te worden
Eigenlijk is dat toch gek dat een som zeg 25 jaar geleden een andere uitkomst had dan dezelfde som nu? Wanneer en door wie en waarom is besloten dat de volgorde anders moest?
Voor niveau 3 is Nederlands en rekenen op 2F. Scheelt weer. Die toetsen stellen niet veel voor, maak je niet druk. Komt echt goed met jou.
Nee hoor, meneer van dalen wacht op antwoord had nog een context en die is gelijk nu in t ezelsbruggetje verwerkt.
Het is toch nog steeds eerst alles tussen eventuele (). X:+- Ik las dat vele het x en : niet meer als eerst doen.. dan krijg je wel een heel ander antwoord natuurlijk.
Ik heb vorig jaar nog meneer van dalen wacht op antwoord geleerd maar dat is dus al jaren niet meer zo?