Hoi dames, Wij zijn al een tijdje bezig met ons project baby 2 . We zijn gezegend met een prachtige dochter. Bij mijn eerste zwangerschap duurde het 13 maanden om op natuurlijke wijze zwanger te worden. We zijn nu alweer een tijdje bezig, maar toch hopen we dat we deze keer sneller zwanger zullen zijn. Ik ben eigenlijk op zoek naar tips om het proces van zwanger worden te ondersteunen. Alle standaard tips (blijven liggen na sex, om de dag sex, zwanger worden multivitamine slikken, en het drinken van granaatappelsap), voeren we al uit. Heeft iemand misschien nog wat leuke/goede tips die kunnen bijdragen? Wat hebben jullie zoal geprobeerd om zwanger te worden?
In heel veel dingen geloof ik niet (behalve regelmatig seks hebben en geluk dat er een goede match is) maar ik weet wel dat je lichaam warm houden bevorderend werkt. Als in een hemd aan in je broek, dus geen koude rug en buik, sokken dragen. Ik weet niet of het zwanger worden dan sneller gaat, maar het draagt bij aan een betere conditie van je lichaam. In de categorie van gezond eten, voldoende bewegen zeg maar. Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Hoor goede dingen over tarwekiemolie voor vrouwen en voor mannen zink. Zelf ga ik morgen beginnen met acupunctuur , wie weet werkt dat bevorderlijk.
3x per week een uur lopen. Ovulatie testen en dan ook nog seks hebben de dag na je positieve ov test.
Je kan vanalles proberen, maar mijn mening is dat het gewoon niet veel doet. Het moet gewoon een goede match zijn.. tuurlijk is het altijd goed om gezond te leven, maar of het garanties geeft om sneller zwanger te worden? Geen idee, denk persoonlijk van niet. Sommige stellen doen alles wat 'niet bevorderlijk' is voor een zwangerschap en zijn na 1x seks zwanger.. en andere stellen leven super gezond, slikken vitaminen en doen alles wat goed zou zijn om zwanger te worden en het lukt niet. Alles moet gewoon goed matchen met elkaar.
Bij de eerste 26 rondes bezig geweest toen begonnen met tarwekiemolie ( van de tuinen vloeibaar ) 1 eetlepel per dag. En maca poeder van pursana 1 vla lepel per dag in sap mengen en opdrinken. Vervolgens heb ik 1 behandeling gehad bij een osteopaat in de week van de menstruatie en rond de 8 e dag nogmaals. En die maand was ik zwanger! Bij de tweede na 13 rondes weer naar de osteopaat geweest 1behandling gedaan en 1 maand erna zwanger. Bij de derde ook 1 behandeling bij de osteopaat en dezelfde maand zwanger. Nu zijn we alweer 6 maanden bezig voor een 4 e kindje en deze maand ook twee behandelingen gehad bij de osteopaat. Ik verwacht 5 juli Mn menstruatie..... dus afwachten. Maar een behandeling bij een osteopaat is her zeker waard
Mag ik misschien vragen wat de osteopaat dan precies doet tijdens die behandeling? Fijn dat het zo goed heeft gewerkt voor je!!
hi! ben ook begonnen met acupunctuur nu 4e sessie gehad en het doet wel degelijk iets! alles komt meer in balans en voel me beter. hoop alleen dat me cyclus korter word volgende keer!! we gaan het zien. succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn
Hij behandeld je gehele lichaam. Dus de doorbloeding en blokkades in bijv bekken en dergelijke worden verwijderd door middel van massage, en correctie. Ik heb vermoedelijk verklevingen..... hij behandeld Mn buik door middel van massage los maken van de eirerstokken en met name doorbloeding van de grote bloedvaat naar je baarmoeder.
Ik denk persoonlijk dat ontspanning en minder stress belangrijk is. Hier 2x een medisch traject gehad en 2x in mijn fuck it ronde zwanger geworden. Daarin dronk ik lekker wijntjes (echt genoeg!), dronk ik geen granaatappelsap, genoot ik van lekkere dingen en plande ik wat leuks met mijn man.
Tarwekiemolie na de eisprong. En zowel mijn man als ikzelf slikken Q10 Ubiquinol. Succes met zwanger worden!
Oh leuk om te horen! Ja hoop het want is wel redelijk prijzig. Mag ik vragen waar ze bij jou de naaldjes plaatst? Welke punten.
ben je aanvullend verzekerd ? dan word het grote deel namelijk wel vergoed! bij mij kost het 65 per keer en word daarvan 45 euro vergoed tot 300 euro per jaar. voor menstruatie en zwangerschap moet je elke week langs.. en de hele cyclus door. dus ben je zo 2 maanden verder a 8x gaan maar als het helpt doe ik allesvoor haha! ik ga voor een regelmatigere cyclus, hevig bloedverlies tot bloedarmoede elke maand na ongesteldheid en zwangershaps wens. ze prikt bij mij in me voeten, benen, handen, vingers, oren , voorhooft verder nog nergens hier lopen de meredianen voor de baarmoeder en eierstokken en hormonen hebbben allemaal een naam en een bepaalt type voor waar ze de naaldjes zet maar die onthou ik niet. jij veel succes! hoop dat je ook de verwachting krijgt waarop je hoopte! hoor het graag van je hoe het bij jou is gegaan!
Ja ik krijg 45 euro vergoed van de 70 en dan tot max 200. Maar heb dit jaar nu al 90 euro van de 200 vergoed gekregen en ik moet nu komende tijd 2x per week haha dus dat tikt snel veder. Ja bij mij deed ze 2 in mn been en 2 in mn voet en 1 in mn oor. Vond het zo weinig maar schijnt voor mij genoeg te zijn haha. Ben heel benieuwd! Voor ons beide!
ja dan is het erg prijzig ja zeker als je 2x per week moet en een hele cyclus door... ik denk dat ze het opbouwd de naaldjes misschieb krijg je de volgende keer er meer? ik had ze al vanaf de 1e keer overal zitten waar ik zei in me vorige berichtje. wat ik ook had na de 1e en 3e x dat ik me zo soort van stoned voelde toen ik klaar was had jij dit ook? ja laat me het weten of het geholpen heeft! ben erg benieuwd misschien even elkaar op de hoogte houden? zou ik wel leuk vinden!