Eindelijk hebben mijn man en ik een compromis gesloten. Als hij vrij kan krijgen gaan we eind oktober op vakantie! Eerder wil hij niet, omdat hij onze dochter te jong vindt. Blijft er niet veel over, want het moet wel warm weer zijn. Egypte ben ik al eens geweest en vond ik niet zo super. Ik vond de Arabieren een beetje intimiderend. Turkije ben ik nog nooit geweest, dus ik hoop dat iemand me kan vertellen wat leuk is daar. We houden niet van heel toeristisch. Ik heb al een heel mooi hotel gezien bij Bodrum (niet erin). Is dat een leuke plaats? En is de egeische zee mooi?
Ik ben nu een paar keer in Turkije geweest en ik vind het erg leuk. Lieve mensen en gewoon een heel mooi land. Bodrum, Alanya, Antalya, Kusedasi etc zijn hele drukke plaatsen, met name door toerisme. Jij geeft aan in oktober te willen en dat is toch al een beetje naseizoen, de massa is dan wel weg. Gewoon doen meis, hardstikke leuk. Groetjes, Elvira
ik ben enkele jaren teru gin turkijen geweest in het plaatsje konakli en echt fantastisch daar. ik was wel in mei geweest maar is denk ik vergelijkbaar met oktober kwa weer en dat was goed. dit is een plaatsje wat net in opbouw is maar er is genoeg te doen. ik zat in het hotel konaktepe (als ik het zo goed schrijf) en het had 4 steren en perfecte service en eten was ook prima nou zelfs beter dan prima. voor kinderen hebben ze en spleetuin maar ook een kiinderbadje etc en ga er zeker in de toekomst weer naar toe. het is dus nog niet zo lang een toeristisch plaatsje en ook is het nog niet zo gewilt daarom denk ik. er zijn genoeg winkeltjes en eetgelegenheden dus waarom niet daarheen
Ik heb een jaar in Bodrum gewoond en het is er heel mooi en zeker de moeite waard maar zoals met al deze plekken ook toeristisch en dus druk in de zomer. Jullie gaan in oktober en dan is het al iets rustiger qwa toeristen. het is absoluut de moeite waard, de mensen zijn heel vriendelijk en ja soms kunnen de winkeliers opdringerig zijn maar ze zullen je niet naar binnen trekken want daar staan tegenwoordig boetes op dus dat laten ze wel uit hun hoofd. Ik zou je kindje wel laten inenten tegen Hep a + b.
We weten nog niet of Ymke meegaat, maar anders krijgt ze zeker prikken. We gaan zeker weten naar Bodrum, het klinkt echt leuk!