Hallo, Voor de verjaardag van mijn dochter wil ik graag een pop (zacht lijfje, met haar) aanschaffen. In de speelgoedwinkel hier hebben ze vaak alleen de standaard babyborn poppen. Wie heeft een goede tip? Via internet aanschaffen is geen probleem, maar vind de plaatjes niet altijd even duidelijk. Alvast bedankt!
Haba poppen zijn erg mooi, leuk maar ook prijzig. Bartsmit heeft ook zachte poppen Bart Smit - Dolly Pop
HABA! Haba Poppen Wij hebben "Lisa" Heel mooi en heel 'lief'.. en inmiddels hier 2 jaar in huis en ziet er uit als nieuw!
HABA let op het gezichtje, sommige poppen kijken heel boos. Als een pop te uitgesproken lacht kan deze minder populair zijn want wanneer het kind verdrietig is of de pop ziek met doktertje spelen dan klopt het gezicht niet meer. Of ben ik daarin een beetje gek?
Die zijn regelmatig voor 5 in de aanbieding En dochterlief is er echt gek op. D'r babyborn kijkt ze nauwelijks naar maar deze pop is echt heel leuk en favoriet van alle poppen. Hij is namelijk ook heel licht dus je kunt hem overal zonder gedoe mee naar toe slepen. En ze heeft "echt" haar. Waar je overigens niet veel meer mee kunt dan de staartjes weer terug doen maar dan met een ander kleurtje elastiek. Of 2 vlechtjes,... Maar ze heeft vaak ook clipjes in d'r haar Wij hebben een variant met geel haar en een fuchsia jurkje trouwens.
Ik wilde ook graag een pop met haartjes en een zacht lijfje. Maar ook eentje die groter is dan de standaard maat Babyborn zodat de pop babykleertjes maat 56 past. Ik heb de ultieme pop gevonden, 55 cm en kort blond haar. Prachtige kwaliteit uit Spanje en bovendien zonder giftige weekmakers (zoals wel vaak uit China) en voldoet aan alle eisen uit de EU. Alle poppen hebben een naam, zijn vaak niet duurder dan een babyborn (ligt eraan hoe groot de pop is) en zijn in verschillende maten en huidskleuren te krijgen. Wij kregen de pop twee dagen na betaling thuisgestuurd in een mooie doos. Het was keurig ingepakt en rook lekker naar vanille en niet naar plastic. Kijk in de roze balk onder 'poppen' voor de gewenste maat. Poppenwinkel NIEUWE POPPEN
Diverse Götz poppen hebben ook een zacht lijfje en haar: Götz pop - Maxy Muffin Ashley::Götz Baby's 42cm::Götz poppen:oppen:oppen-winkel: poppen, poppenwagens en poppenhuizen
Elin is helemaal dol op haar Haba popje Mette, echt een leuk popje wat ze ook zo lekker overal met zich mee slepen Juul heeft er een van Corolle, die heeft ook een zacht lijfje en hele mooie kambare haren.
Wij hebben voor onze zoon ook een ikea pop met toebehoren. Helemaal super en gast regelmatig jn de was
Ik wil voor mijn dachter een Rubens Barn Baby. Niet heel goedkoop maar wel duurzaam en anatomisch correct. Met piemeltje of plasser dus.
Hier ook een pop van Rubens barn, en dochtertje knuffelt er heel erg graag mee! Prachtige pop en lekker zacht ook.......
ooo wat leuk! zit na te denken over kado voor dochterlief voor dr verjaardag. zat aan een pop te denken maar wist niet welke. maar ben helemaal verliefd geworden op Haba pop Elise! nu hubby geen hartaanval bezorgen met die prijs