Zelf eten maken appartement Turkije?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tweekids, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij willen in Juni een weekje naar Alanya in een appartement ivm dat all inclusive zo vreselijk duur is.
    Maar kan je een beetje brood en fatsoenlijk avondeten kopen in de lokale supermarkten? Of is dat echt niet te doen?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou lekker all in boeken, dat eten is daar zo anders dan hier. Ook het brood is heel anders. Ik had zeker weten wat extra's betaald voor all in, vooral met kinderen

3. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Dat goede voornemen hadden we ook ooit op Kreta. We zaten daar in een heerlijk huis met eigen zwembad. Het was ook redelijk aan de prijs, dus wilde we eigenlijk vooral zelf koken. Voor de lunch hebben we dat nog redelijk volgehouden, voor zover we niet op pad waren overdag. Je kunt makkelijk brood kopen, lekkere salade met geitenkaas, andere lekkere dingetjes erbij. Dat zal in Turkije ook geen probleem zijn.
    Voor het avondeten hebben we dat 1 keer gedaan. Op zich ook geen probleem, maar we konden er zo verschikkelijk goedkoop eten, dat we daar snel mee gestopt zijn. Met kinderen kun je dat natuurlijk ook lekker uitbreid overdag doen en dan voor 's avonds wat simpeler met brood en hapjes uit de winkel.

Nou moet ik wel zeggen dat voor mij het lokale eten al de helft van de lol is. In Turkije kun je echt ook zo lekker eten.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hum...mijn ervaringen restaurants zijn vaak helft van de prijs waarvoor je zelf koopt....dus veel en lekker eten en gezellig ook nog eens voor kleine prijzen....lekker uit eten gaan, en de lunch gewoon thuis nemen (dat is nog goed te doen, salade enz)

Maar turkije nog geen ervaring mee, wel andere landen dus misschien is het daar wel anders....weet niet, we gaan zelf in juni ook een weekje maar wel all in....

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    We gaan toch naar een camping in Spanje haha.
    Bungalowtent ingericht met vlucht dus dan moeten we wel zelf koken :p

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh, ik wilde nog posten dat ze in Turkije ook gewoon eten, het zijn ook maar mensen, haha. Supermarkten zijn te vergelijken met Nederland. Maar het is dus niet meer nodig ;)

Deel Deze Pagina