Tip op vakantie voor bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We gaan naar turkije over twee weken. Er zit babybedje bij. Maar onze dochter slaapt daar niet meer. Net van andere vakantie terug en ze huilt daar hysterisch. We hebben haar dan steeds op onze bed gelegd en dat ging goed. Snachts dan tussen ons.
    Goed, reisorganisatie gebeld of ze dan eenpersoonsbed bij kunnen regelen ipv babybedje, ze zeggen dat het niet verschilt daar qua begrip want als kind gratis gaat (tot 2jaar) dan is altijd campingbedje en wellicht we kunnen ter plekke anders regelen.
    Ze gaan nog hotel bellen over dat we tweepersonsbed krijgen ipv twee aparte bedden zodat ze tussenin kan dan slapen.

Ik vraag advies van jullie hoe kan ik probleem oplossen met als we toch 2 aparte bedden krijgen die we naast elkaar moeten zetten en geen bed voor haar bij: Ze slaapt dat tussen ons in maar er zit dus ruimte tussen bedden/matrassen. Wat kan ik meenemen uit huis voor dat geval? Of is er andere mogelijkheden die jullie weten? Misschien bedden naast muur en haar naast muur ipv tussen ons? Maar dan slaap ik in "spleet" ;)

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hmm, lijkt me lastig dat ze niet in het campingbedje wilt slapen.
    Voor deze leeftijd toch wel gebruikelijk, maar elk kind is anders natuurlijk.

Misschien kun je de eventuele losse bedden klem zetten op de kamer met bijv een stoel of bank, zodat er geen spleet is.
    Of 1 los bed tegen de muur, en je dochter tussen jou en de muur in.

Misschien is er nog een mogelijkheid tot een slaapbank in het hotel?

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja dat extra bed/slaapbank misschien ter plekke te regelen maar weten we niet zeker tuurlijk dus uitgaan ervan kan niet.
    Dat spleet komt meestaal door bedframe helaas... Ik hoop zo op een grote bed of bed zonder frame maar dan heb je zoiezo matras spleet/ruimte helaas...

We hebben ook aerosleep ledikant misschien die tussenleggen of zal dat niet werken?

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Handdoeken oprollen en daar die spleet mee opvullen. Niet ideaal, maar wel een stuk beter dan een gat. Hier gaat dat meestal wel ok.
    In een hotel liggen er ook wel vaak extra lakens of een dunne sprei waarmee je dit kunt doen.

Ik ken het van mijn dochter, die heeft ook de hele vakantie tussen ons in gelegen.

5. Inge36

Inge36 Actief lid

16 apr 2013
    181
    0
    0
    Of misschien een degelijk eenpersoons luchtmatras meenemen. Je weet wel, zo eentje dat je in het stopcontact kan opblazen. Wij hebben er eentje van Intex geloof ik. De matras zelf is zo een 40cm dik

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Handdoeken inderdaad, of het extra donsdeken tussenin.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Gat opvullen ja of een luchtbed meenemen/daar kopen?!?

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.142
    35.785
    113
    Ja, gat opvullen met een handdoek of dunne deken. Zo heeft de jongste ook altijd bij ons geslapen op vakanties. Of 1 bed tegen de muur schuiven en dan samen op dat bed liggen (is natuurlijk iets krapper, wel gezellig).

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Als ze eenmaal slaapt kun je haar dan niet overleggem in camping bedje? Dat deden wij altijd

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dank voor tips! Luchtbed zal niet nemen is te zwaar, maar indd rol handdoeken optie. Is het dan handig aerosleep overheen doen zeg maar om enigszins het afvlakken voor de ruggentje?

Nee overleggen in campingbedje lukt niet ze is vaak wakker en ziet gelijk dat het geen bed is. Ze kan echt niet in afgezette/beperkte bed slapen helaas

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    het matras van het camping bedje op de grond leggen en haar daar op laten slapen?

12. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon de matrassen van de bedden op de grond leggen en daar gezellig samen slapen :)

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Waarom kunnen ze geen kingsize bed garanderen dan :( Ik snap dat je voor een tweejarige of een campingbedje krijgt, of moet bijbetalen als je echt een bed voor haar zou willen. Maar meestal kun je toch gewoon aangeven of je een kingsize bed wilt of twee aparte bedden?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Anders zo'n luchtbedje voor in het zwembad op de grond leggen? :( Die verkopen ze daar toch overal. Ik roep ook maar wat :D

15. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Als niks lukt en hotel niet meewerkt, kun je altijd nog de matrassen op de grond gooien. 1 matras tegen de muur. Dan kan je kindje tussen jou en muur gaan liggen zeg maar..

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Goede tip matrassen op de grond alleen dan bedden zullen nergens meer passen 😜
    Is 5* maar indd zoals reisorganisatie zei kinderbed kunnen ze niet regelen bed "naar wens" omdat bij hun zeg maar kind bij tot 2 jaar valt gratis dus kind krijgt wel wat op te slapen maar wat kunnen ze niet zeggen enik had gratis aanbieding dat babypakket bij dus campigbedje zit zoiezo in van neckermann en dan ter plekke kunnen we wellicht als het past extra uitklapbed hebben. Zo heb ik het begrepen zeg maar.

En kingsize bed zei reisorganisatie zit bijna nergens in hotels in turkije maar ze gaat hun mailen of dat kan.
    Ik ga ook ter plekke vragen anders of ze topmatras hebben overheen misschien dat is een optie...

Ik ga zoiezo laken nemen voor opvullen als dat moet.

17. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik heb een twee persoonsonderlaken meegenomen, hierdoor bleven de matrassen stevig tegen elkaar aanliggen. Evt wat 'sjorbanden' om de losse bedden vast aan elkaar te maken.....

18. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Thuis oefenen met een campingbedje of Deryan tentje?

19. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Of als je zo'n opblaasbaar verschoonkussen meeneemt kun je die op die spleet leggen en je kindje daar op leggen...

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Matrasdek van je aerosleep meenemen en dat over die spleet heen leggen? Of 's avonds overleggen in het campingbedje als je zelf gaat slapen? Of toch maar gewoon in het campingbedje met haar favoriete knuffel?
    Hou er ook rekening mee dat het matrasje van een campingbed vaak het dong is wat er omheen gevpuwen zit, erg minimaal voor een matras. Daarbovenop een matrasje of het aerosleepdekje is ook geen overbodige luxe

Deel Deze Pagina